úterý 28. července 2015

recenze e.l.f. - oblíbené oční linky, voděodolná tužka na oči

Tak jsem tady konečně po delší době zase s nějakou recenzí dekorativní kosmetiky.. Dnes mi totiž přišel balíček, který jsem si před pár dny kvůli ubývajícím zásobám objednala z eshopu Elfkosmetika.cz. :3


Hlavně jsem si chtěla objednat své nejmilovanější oční linky, které jsem už od téhle značky kupovala několikrát a zatím je nic nepředčilo.. Dříve jsem byla spokojená s linkami Gabriella Salvete, ale co jsem vyzkoušela tekuté linky e.l.f. (tehdy asi za 40Kč!!!), už jsem s ničím jiným nikdy spokojená nebyla. :D


Tentokrát jsem je ale samotné v eshopu nenašla, a tak jsem si je musela koupit v sadě s modrými linkami a černou tužkou na oči, celkem za 70Kč (což je dokonce pořád méně než co stojí jedny linky GS).

Odkaz: 3dílná sada očních linek Midnight/Black


Nejvíce tyhle linky zbožňuju pro hodně snadnou manipulaci s nimi - ŠTĚTEČEK je opravdu tenký, přesný, a přitom se s ním skvěle pracuje, takže ani jako začátečnice jsem s těmito linkami neměla nejmenší problém (což se nedá říct o žádných jiných, které jsem zkoušela.. hlavně s gelovými se mi zachází celkem špatně).


Co se týče VÝDRŽE, linky mi vždy bez problémů držely celý den. Teda pokud jsem si nemnula oči.. Při mnutí (hlavně ve vodě) se ale linky neroztékají - spíše se sedrolí, což je podle mě vždy ta lepší varianta.. Jinak samotná voda linkám neuškodí. S totální odolností ale při téhle ceně počítat nemůžete.


Nahoře detail černé linky, dole modré (která v reálu vypadá skoro stejně jako černá, jen s modrými odlesky). Foceno dost zblízka, doopravdy kreslí linky velmi tence.


K linkám byla v sadě ještě černá tužka na oči (fotka níže). Podle popisu by měla být třpytivá, kovová a voděodolná, ale myslím že není ani jedno z toho.. :D
Je sytě černá, ale lehce se setře nebo smyje.


A jako bych to předvídala, jako posilu jsem si na léto pořídila voděodolnou tužku z řady Studio: Jumbo voděodolná tužka na oči.


CENA je 82Kč (momentálně je v akci) a jsem opravdu ráda, že jsem si ji pořídila - zatím to vypadá, že je to nejodolnější kousek v mé kosmetické sbírce. Voda s ní opravdu ani nehne, ale zato se nedá dost dobře ani rozmazávat (takže kouřové líčení, na které v popisu navádějí se s ní konat nebude..).


Na fotce dole vidíte vrchol mého úsilí, kdy jsem za pomocí vody a silného stírání chtěla vyzkoušet co tužka snese. A myslím že dřív než setřete tužku, spíše se sedřete z kůže.. Dolů jsem ji dostala až odličovačem, jinak to nešlo. :)


 Už se těším, až ji vyzkouším u moře. :)

Co vy, máte už k vodě doplněny zásoby voděodolné kosmetiky? 

Krásné léto,
Nicca



PS: Recenze na produkty na obočí (sadu a tužku na úvodní fotce) bude zase příště..

17 komentářů:

  1. Při čtení článku jsem začala uvažovat:
    A) Že já vlastně žádnou voděodolnou kosmetiku snad ani nevlastním, do vody mi přijde praktičtější se takřka nijak nelíčit, však ono to moje okolí jednou za čas nějak přežije.
    B) Kdepak asi mám své tekuté linky od Maybelline a jestlipak mi nevyschly. (Měla bych je zase někdy použít, když už jsem za ně utrácela, sakriš :D) Celkově jsem o prázdninách nějak líná a minimalistická, když nemám pravidelný kontakt se svými líčícími se vrstevnicemi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda já si život třeba bez voděodolné řasenky snad už ani neumím představit.. jak bych pak chodila do práce v zimě (když sněží) nebo když mě zastihne déšť.. Pořád bych měla strach ať se mi nerozteče řasenka. :D Ale nic jiného voděodolného taky moc nepoužívám.. :P

      A ty linky.. hmm.. no vsadím se že jsou vyschlé, já to tak mám vždycky když na nějaké zapomenu. :D

      Vymazat
    2. Je fakt, že já mám brýle, přes ty se sněhové vločky ani kapky nedostanou :D

      Vymazat
  2. Souhlasím s Ely, že k vodě se raději nelíčím, takže voděodolné věci nepoužívám. No já vlastně ani moc nechodím k vodě :-)
    Od Elfu jsem měla před lety pár věcí a žádná mě neuchvátila. V tvém článku vidím, že se to tam dost změnilo, že jdou s duchem času, což je super

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, přímo k vodě to taky moc neřeším, ale chtěla bych to ze zvědavosti s tou tužkou zkusit. :) Jinak jediné co si líčím snad vždycky je obočí, a u toho se prostě jen modlím ať se mi nesmaže, i když nemám voděodolnou tužku.. :D

      Jinak u e.l.f. mě už dříve dostaly ty linky, a pak jsem opakovaně kupovala ještě pudry asi za 40Kč. Někdy se tam prostě dají objevit poklady za pár korun.

      Vymazat
  3. Zásoby mám, především hodně produktů od Rimmel :D, ale celkově se k vodě moc nelíčím :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thess já taky ne.. většinou akorát obočí, a to nevoděodolnou tužkou. :D Ale třeba voděodolná řasenka je pro mě nutnost, takže ji občas i do té vody použiju. :)

      Vymazat
  4. Už dlouho koukám na elf, naházím si tam plno zboží a pak to zas vypnu. :))) Štve mě poštovné, když chci pár levných kousků :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nj, tohle mě taky štve.. Většinou jsem kupovávala vše s kamarádkama a ještě při jejich (celkem časté) akci nad 400,- zdarma poštovné. :D Ale teď mi přijde že mají levnější poštovné než mívali dřív - do 400Kč převodem/kartou 80Kč (a u zásilkovny 55Kč). Takže tentokrát jsem to kupovala sama i s poštovným.

      Vymazat
  5. Elf jsem si dříve hodně objednávala ale postupem času mě to přestávalo bavit. Dnes bych si už asi jen tak něco neobjednala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě to taky není zrovna obvyklé, ale když se sejde více věcí co potřebuju, tak u nich nakoupím ráda.. :)

      Vymazat
  6. Od Elfu nic nemám,asi budu muset napravit :).
    www.laleitr.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lateitr můžu doporučit tekuté linky, i ty tužky a sady na obočí, rozjasňující tuhé pudry.. jinak jsem toho vlastně moc nevyzkoušela, ale se vším jsem byla spokojená. :)

      Vymazat
  7. Skvelý post!:) Chceš sledovať navzájom na GFC? Daj vedieť!:)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. S těmihle linkami mám taky moc dobrou zkušenost. Poradila mi je paní, se kterou jsem se poznala při zařizování cestovního pojištění. Obě dvě jsme byly docela hovorné, tak jsme probraly všechny možné důležité věci. Třeba moje stesky na to, že se nedá v Pardubicích koupit kvalitní řasenka. :D :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ty věci, které tady ukazujete, jsou moc krásné. Ale to bych musela v inzerátech na práce Praha hledat aspoň ještě brigádu, abych si to mohla dovolit. Holt nevydělávám bohužel tolik, kolik bych si ve dvaceti letech představovala. Něco spolkne hypotéka, něco děti... Manžela bohužel nemám, takže se nedá nic dělat. :(

    OdpovědětVymazat