neděle 14. června 2015

Monoï z Tahiti - Sprchový gel

Nevím jak vás, ale mě už ty třicetistupňové horka začínají mírně děsit.. Přece jen ještě ani nezačalo léto - to budou v červenci čtyřicítky? :P Už se celkem i těším na ty bouřky co mají dneska přijít. :)

Ikdyž má to své výhody.. Konečně jsem ze skříně vytáhla kraťasy, sukně a šatičky, můžu denně pojídat zmrzlinu, začínám být opálená a protože Monoï olejíček už je nějakou dobu tekutý, po každé sprše se s ním můžu namazat a hned mám ještě lepší letní náladu.

Navíc to poslední dobou ještě vylepšuju sprchovým gelem Monoï, takže k dokonalému "letnímu" večeru už mi nic nechybí. :)

Sprchový gel Monoï už používám nějakou dobu, a jsem s ním celkem spokojená.

Hned na první pohled mě dostala etiketa, kterou prostě zbožňuju už od svého prvního Monoï olejíčku, a díky které je i sprchový gel rozzářením koupelny.

VŮNĚ je taky hezká, ale na olejíčky rozhodně nemá. Hodně mi je ale připomíná a vždycky mě na ně ještě více nabudí.. Ale oproti olejíčkům je tahle vůně trochu těžká, jako bych v ní cítila tu plastovou lahev. Podle mě se tak nakonec více hodí k zimě než k létu, kdy už raději sáhnu po něčem více svěžím, třeba ovocném.


BALENÍ je super - kromě té milé tahitské etikety má zaklapávací víčko, takže je i hodně praktické.

ÚČINKY mi naprosto skvěle sedí - sprcháč klasicky pění, ale hlavně hodně dobře čistí a odmašťuje - ne že by vysušoval, ale pokožka je po něm taková vrzavě čistá. :)

SLOŽENÍ není žádná příroda, ale jak víte, to sama u sprcháčů neřeším (narozdíl od šamponů, pleťové kosmetiky a tělových mazadel). Složení najdete i na fotce níže.

CENA je 269Kč za 250ml.


A jak zvládáte brzké léto vy? Užili jste si alespoň víkend někde u vody, zašli jste si na zmrzlinu, nebo třeba po večerech grilujete? :)

Mějte se krásně,
Nicca



3 komentáře:

  1. vypada dobre :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  2. My jsme si vždycky za večer zajeli s přítelem po okolí na kole :). K nám už se bouřka dostavila včera a byla i dnes, tak je to příjemná změna

    OdpovědětVymazat
  3. Ach Nicci, tenhle sprcháč přímo miluju. To ses mi trefila do vkusu. ;) Krásná recenze.
    Vivi

    OdpovědětVymazat