pátek 7. listopadu 2014

Sea of Spa - krém na nohy Black Pearl

Tak jsem tady opět s vámi oblíbenou značkou kosmetiky z Mrtvého moře Sea of Spa.

Jak už jsem psala v minulých článcích, nejde čistě o přírodní kosmetiku - některé jejich produkty přírodní jsou, jiné zase ne. Ale velká výhoda je v tom, že na svých stránkách www.morespa.cz mají u většiny produktů vypsané složení, a tak si jednoduše vyberete co vám vyhovuje. :)


Co se týče jejich cen, tak některé luxusní řady sice jsou ve vyšší cenové kategorii, ale u ostatních produktů většinou najdete i opravdu levné kousky (a to i ty přírodní).

Hodně z vás mi tuhle kosmetiku i doporučovalo, a co mi utkvělo v paměti je třeba mrkvový krém nebo řada Snow White (v čele s jejich olejem a prý dokonalou vůní). No a pak si někteří z vás vychvalovali čistě jen jejich minerální bahno (za 139Kč) nebo čistící masky (jak tu levnější Bio Marine za 249Kč, tak ty luxusnější z řady Black Pearl).


A dnešní recenze je právě na jeden jejich produkt z řady Black Pearl - Krém na nohy Velvet.

KONZISTENCE je krémová a celkem hustá, krém se ale lehce rozmazává a po vmasírování se ihned vsákne.

VŮNĚ je rozhodně unisex, spíše má blíže k pánské. Sama si spíše libuju v čistě dámských ovocných nebo i květinových vůních, ale jelikož krém na nohy používám častěji na přítele než na sebe, tak je to dokonalá volba. :)

ÚČINKY jsou hezky promazaná a hydratovaná kůže s příjemným pocitem. Navíc by měl krém zabraňovat zápachu z nohou, což částečně splňuje - rozhodně je to lepší s ním než bez něj. :D


SLOŽENÍ má být podle stránek bez parabenu, ale ve složení na přípravku už parabeny jsou! Tak s tímhle jsem se setkala poprvé, a i když vím že se to občas stává - když se začne krém vyrábět např. s jiným složením než dříve, tak by si na to měli dávat v eshopu pozor.
Jinak obsahuje krém hodně různých olejů a díky tomu je právě tak výživný.

CENA je 389Kč za 150ml.


Tak co vy na to?

11 komentářů:

  1. Tak za tu cenu bych krem na nohy nekoupila, navic by mi urco ani nevonel.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Charmedko u tohodle bys asi udělala dobře, je to opravdu spíše pánská vůně a ani složení podle mě ceně neodpovídá..

      Vymazat
  2. Ani já bych si ho nekoupila. Pečující kosmetice příliš neholduji, takže mi stačí levnější drogerkové produkty:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci já jsem naopak na pečující kosmetice závislá (ikdyž krémy na ruce nebo nohy zrovna moc nepoužívám), ale naopak jsem na vše ostatní dost náročná, takže tenhle krém u mě taky moc nezabodoval..

      Vymazat
  3. Podle toho co jsi napsala bych si ho nekoupila - už jen to složení že má být bez parabenu, ale na obalu obsažené jsou, vůně by mi také vadila a když k tomu přičtu tu cenu za krém na nohy tak za mě určitě nee :D
    Mám krém na nohy od Dermacolu, voní mi, hydratuje dobře a nestál ani stovku, to mi na nohy stačí ;)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thess myslím že opravdu o moc nepřijdeš když si ho nekoupíš.. Značka Sea of spa je sice fajn, ale tenhle krém za moc nestojí.

      Vymazat
  4. Ja bych v podstate napsala to same, co Tess - mne zatim nejvic vyhovuje takovy ten levny drogerkovy modro-zluty krem s ureou, krasne zjemnuje (ale nijak vabne nevoni =D).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vito souhlas že tenhle opravdu nestojí za to.. A ikdyž ten drogerkový co popisuješ neznám, vsadím se že to vyjde nastejno a ještě je několikrát levnější

      Vymazat
  5. Na e-shopu parabeny nejsou, na výrobku ano? Tedy, to bych jim s prominutím omlátila o hlavu :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, Ely souhlas, tohle taky nemám ráda.. Psali že už to na základě upozornění opravili, tak snad si na to příště dají i u ostatních produktů pozor. :)

      Vymazat
  6. Teda nic moc :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat