úterý 8. dubna 2014

Voňavá péče o ruce Dermacol

Tak tyhle voňavé pomocníky byste rozhodně neměli přehlédnout!
Pokud zbožňujete ten pocit, kdy se po namazání něčeho voňavého na tělo nebo vlasy musíte pořád očichávat, tak tady to máte s mazáním na ruce ještě jednodušší. :P

Jestli rády v drogeriích očicháváte všechny voňavé věcičky, tak možná tušíte jak úžasné tyhle ovocné vůně od značky Dermacol jsou.. Ale přece jen Vám je pro jistotu ještě trošku přiblížím. :)




 Aroma Ritual krém na ruce Černá třešeň mi překvapivě přijde, že je z této dvojky ten nejvoňavější (a to bych si upřímně bez vyzkoušení vybrala vůni pomeranče a čokolády)..
Ale když tahle vůně je naprosto dokonalá! Je neskutečně ovocná a třešňová a voní tak nádherně, až máte chuť ji místo na ruce vymačkat do pusy. Prostě dokonalost..
ÚČINKY jsou příjemně hydratované ruce, které ale nejsou po použití nijak mastné. Ale hlavně jsou pak neskutečně voňavé.
CENA je jen 59Kč za 100ml balení, které mi vydrží snad věčnost.
SLOŽENÍ je klasické drogérkové (silikony, parabeny).



Aroma Ritual krém na ruce Belgická čokoláda mi voní přesně jako kvalitní pomerančová čokoláda. Vůně pomeranče i čokolády jsou výrazné a moc příjemné. Tuhle kombinaci naprosto zbožňuju a i přesto musím říct, že první třešňový krém je ještě dokonalejší.
ÚČINKY jsou stejně jako u prvního krému příjemná hydratace a provoněnost.
CENA je jen 59Kč za 100ml balení.
SLOŽENÍ je opět se silikony a parabeny.



A co Vy, znáte už tyhle Dermacol vůně? :)

21 komentářů:

  1. Vůně znám ve sprchove verzi a proto jim neodolam ani v te na ruce, jsou opravdu naprosto božské! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas Lůc, ty vůně bych si nechala líbit snad ve všem :3

      Vymazat
  2. Od Dermacolu jsem si naprosto zamilovala sprcháč s hrozny a limetkou, kdybych používala krémy na ruce, rozhodně si pořídím tyhle :) Možná to kvůli těm voňavým kombinacím i nakonec udělám :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hitomi, hrozny s limetkou jsem měla v jejich antistresovém olejíčku, to bylo něco :3 Straaašně slaďoučké.. Asi si příště pořídím i ten sprcháč, díky za připomenutí :)

      Vymazat
  3. Zítra mě dojdou sprcháče ;) Ty krémy pro mě nejsou to ty víš ;) Hele mám technickou, možná debilní otázku, ale prostě to nevím tak se zeptám a nebudu dělat machra....jak poznáš ty silikony? Čekala bych tam napsany Silicone, ale nic takovýho tam nevidím....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, jsi blízko, je to koncovka -cone :) A dimethicone je snad ten nejpoužívanější, najdeš ho skoro v každém kosmetickém produktu v drogerii (kromě těch přírodních), ale vlastně jen dodává pocit hydratace a zjemňuje, ale není rozpustný a tak pokožku obaluje jakýmsi filmem a tím ji "dusí" (právě kvůli tomu silikony nejsou zrovna to pravé).

      Vymazat
    2. hele tak já držím jeden z těch sprcháčů od dermacolu a žádny cone tam není a žádný parabeny....jinak k těm silikonům, ale pro někoho kdo potřebuje mít kůži jako bychráněnou ty silikony můžou být dobrý ne? Viz já stěma rukama...aspoň bych měla ochranu

      Vymazat
    3. Tak to je fajn jestli ve sprcháčích nejsou. :)
      A o silikonech se spíš říká, že můžou být prospěšné třeba v péči o vlasy, ale ne o kůži. Tam nějaká neprodyšná vrstva opravdu udělá jen efekt hebkosti nebo hydratace a pod ní to naopak samotné kůži dobře nedělá, takže si neumím představit že by to mohlo být nějakým způsobem prospěšné.
      Naopak vlasy když jsou třeba suché, zničené atd, tak když se obalí silikony vypadají pak zdravější, lesklejší a jsou taky pevnější, tak to je podle mě jedině dobře. Hlavně si jimi nezatěžovat vlasovou pokožku, ale na konečky kde nic jiného nezabere jsem úplně pro. Masky na vlasy tak používám často se silikony. Ale v péči o ruce je taky používám, stejně nějaký opravdu hydratační krém používat nemůžu kvůli poledance, takže z toho důvodu mi tyhle vyhovují více. :D

      Vymazat
  4. Az se snizej moje zelezny zasoby kremu na ruce, urco mrknu po ty visni. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, ta je božská.. Jestli máš takové zásoby, mrkni třeba na ty samé sprcháče - sama si taky musím pro nějaký skočit :)

      Vymazat
  5. Já mám sprchové gely a nemůžu si je vynachválit :)
    tonyhumble.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tony, musím taky ještě pro nějaký skočit :)

      Vymazat
  6. ten pomerančový s čokoládou voní úplně božsky :) měla jsem ho ve verzi tělového mléka a nedávno jsem
    ho dopotřebovala, ted asi zkusím spíš tento krém na ruce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase do tělového mléka nepůjdu, jsem zatížená na přírodní olejíčky :D Ale sprcháč, to je jiná, ten bych měla doplnit do sbírky :)

      Vymazat
  7. Taky si na ně brousím zuby, nedávno jsem dodělala tělový krém s vůní čokolády a pomeranče a ráda si to voňavé potěšení zopakuju :D
    Little Notes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, já si zase brousím zuby na sprcháče, ty vybírám vždycky podle vůně :D

      Vymazat
  8. Belgická čokoláda musí být skvělá! nejspíš si taky tenhle krém pořídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Caroline, černá třešeň je překvapivě ještě lepší, a to jsem si myslela že to snad ani není možné :)

      Vymazat
  9. Ta vůně třešen je úžasná dala jsem jako sprcháč mamce k vánocům :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, konečně někdo kdo ocení tu nejúžasnější třešeň. :)

      Vymazat