neděle 27. dubna 2014

Péče o problematickou pleť Dr. Hauschka

Není žádným tajemstvím, že kosmetiku Dr. Hauschka jsem si neskutečně oblíbila a jejich péči o pleť používám každý den. Naposledy jsem v článku "Péče o pleť Dr. Hauschka" popsala jejich nejúžasnější čistící krém, tonikum a meduňkový krém, který mi naopak kvůli mastné problematické pleti neseděl vůbec.. Takže mi jej se vší radostí zabavila maminka (používá jej denně a chrochtá si blahem jak je úžasný.. a teď už k tomu má i čistící krém a tonikum a je ještě spokojenější a do Dr.Hauschky taky ještě zamilovanější).

Já jsem od té doby, co jsem sepsala minulý Hauschka článek, začala k čistícímu krému používat tonikum Special (pro problematickou pleť) a Regulační pleťový olej (pro mastnou pleť s akné). No a sedí mi to tak skvěle, že už nic jiného používat nechci. Jak vidíte, snažila jsem se tyhle kosmetické lahůdky i hezky nafotit a vůbec Vám je představit v celé své kráse, protože jsou to mí největší kosmetičtí miláčci. :)


Kosmetika Dr. Hauschka obsahuje jen ty nejkvalitnější přírodní ingredience, pyšní se certifikáty kontrolované přírodní kosmetiky (značkou BDIH a NaTrue), má příjemné vůně a co je úplně nejlepší - opravdu skvěle funguje! Už v minulých článcích jsem vychvalovala účinky extra čistící masky a tonika (o kterém jsem si do té doby díky zkušenostem s jinými značkami myslela, že funguje maximálně stejně jako studená voda).. 

A při pravidelném používání celé "sady" z dnešního článku jsem ještě spokojenější než dřív, protože pleť mám konečně v rovnováze. Nemám ji ani mastnou, ani suchou, je skvěle hydratovaná a vyživená a přitom se mi netvoří akné. 


Stačí každé RÁNO pleť vyčistit krémem, poprášit tonikem a vetřít trošku regulačního oleje. VEČER pak pleť jen vyčistím a tonizuju - podle Dr. Hauschka by si totiž pleť měla přes noc odpočinout a neměla by se ucpávat nočními krémy ani ničím jiným v tužší formě. Pokožka by tak ani neměla být závislá na přísunu látek zvenčí, ale podpoří se jen její vlastní zdraví a funkce. A musím říct, že tenhle přístup na mou pleť funguje skvěle. :)

Pleťový čistící krém s mandlovou bází a bylinnými výtažky z heřmánku, měsíčku, třezalky a úročníku pokožku hloubkově čistíhydratuje, vyživuje a udržuje hodnotu pH v rovnováze

POUŽITÍ: Čistící krém obsahuje částečky mandlové moučky, ale není určen k peelingu - proto se nanáší vtiskáváním do pleti, ne roztíráním (za to jsem strašně ráda, protože tak pleť vůbec nedráždí a může jej tak používat i kdokoliv s akné nebo jinými problémy).

ÚČINEK je skvěle čistící a hlavně hodně olejový - díky vtiskávání se navíc oleje "vmasírují" hluboko do pleti a účinek je tak luxusně vyživující a moc příjemný. Po čistícím krému je ale nutné použít tonikum, které povrch pleti zase odmastí a výživu uzamkne jen hlouběji v pokožce.

SLOŽENÍ je prostě lahůdka.. Snad jen samé bylinky a oleje, přesněji na fotce níže.
VŮNĚ je hlavně mandlová, částečně bylinková.
CENA je 308 Kč za tubu 50ml, což Vám může připadat moc, ale jen dokud ho sami nevyzkoušíte. :)


Složení: Voda, Mandlová moučka, Úročník bolhoj, Měsíček lékařský, Alkohol, Arašídový olej, Olej z pšeničných klíčků, Heřmánek pravý, Třezalka tečkovaná, Vilín virginský, Mandlový olej, Éterické oleje, Citronellol, Geraniol, Acerola, Xantanová pryskyřice,  Alginát. 

Pleťové tonikum Special (pro smíšenou, mastnou, nečistou, problematickou, zánětlivou, pórovitou pleť) mi překvapivě přijde skoro stejné jako Pleťové tonikum pro normální a suchou pleť. Jednoduše, obě mi sedí dokonale - odstraní přebytečnou mastnotu a pleť "uzamknou" tak, že se ani v průběhu dne mastit nezačne. 
Tahle verze má navíc protizánětlivé a zklidňující účinky, takže u aknózní pleti pomůže od každodenních nepříjemností.

POUŽITÍ je díky pumpičce s rozprašovačem extra jednoduché - stačí zavřít oči a rozprášit po obličeji, nakonec ještě dlaněmi lehce vtisknout.

SLOŽENÍ je především voda, alkohol a bylinné extrakty, podrobněji na fotce níže.
VŮNĚ je bylinková.
CENA je 560 Kč za 100ml, které vám ale vydrží opravdu dlouho (podle mé spotřeby více než půl roku). Tonikum pro normální a suchou pleť stojí asi o 40Kč méně.


Složení: Voda, Alkohol, Úročník bolhoj, Měsíček lékařský, Lichořešnice Větší, Kaštan koňský, Třapatka nachová, Vilín virginský, Sedmikráska chudobka, Éterické oleje, Citronellol, Geraniol, Linalool, Kyselina mléčná.

Regulační pleťový olej pro mě byla tak trošku novinka, ikdyž používání přírodního oleje na pleť už jsem si zamilovala dříve. První jsem se sice bála, že mastná pleť se s olejem prostě nesnese, ale zjistila jsem opak - dobře vybraný přírodní olej pleť jen vyživí, ale zároveň zajistí to, že se pleť už sama nemá potřebu mastit. Hlavně si ale musíte správně vybrat - např. kokosový olej na obličej nepoužívám, protože tam dělá neplechu. Naopak dokonalý je sezamový olej, ale také plno dalších.

Tenhle olej od Hauschky je navíc směsí nejen olejů, ale také bylinek a dalších účinných látek pro problematickou pleť. Takže po jeho použití se pleť vyživí, zklidní, ale hlavně si na jeho pravidelný přísun zvykne a přestane se mastit. Sama ale používám opravdu malinké množství, protože olej je i sám o sobě dost mastný.

VŮNĚ je osvěžující, příjemná a jemně citrusová.
CENA je 561 Kč za 30ml, které ale vůbec neubývají (každý den použijete jen 2-4 kapky).


Složení: Úročník bolhoj, Olej z meruňkových jadérek, Mandlový olej, Arašídový olej, Karotka, Třezalka tečkovaná, Olej z pšeničných klíčků, Měsíček lékařský, Nimba, Jojobový olej, Éterické oleje, Citral, Limonene, Linalool, Citronellol, Geraniol, farnesol, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Eugenol, Kakaové máslo.

Na závěr musím zase jen Dr. Hauschku vychválit.. Hlavně čistící krém a tonikum jsou neskutečně dokonalá dvojka a regulační pleťový olej už je jen třešničkou na závěr pro problematickou pleť.

Co Vy a Dr. Hauschka? Dali už jste jejich pleťové kosmetice šanci Vás přesvědčit že je opravdu nej? :)

27 komentářů:

  1. Mám doma zatím jen sprcháč, který čeká na vyzkoušení :D Měla jsem čistící mléko, ale to jsem poslala dál, jelikož to nepoužívám. Mě tahle značka zatím neni moc sympatická, nevim proč. Tak doufám, že se třeba v Ladyboxu objeví nějaký krém, abych vyzkoušela, jinak mě samotnou až tolik neláká. :D Problematickou pleť nemám, tak naštěstí až takovou péči ji věnovat nemusim.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čistící mléko stejně co jsem slyšela tak nějaký extra efekt nemá, ale četla jsem na něj jen tak 2 recenze.
      Já prostě zbožňuju hlavně ten čistící krém a tonikum. A maminka taky, ikdyž ona je zamilovaná i do meduňkového krému. Každopádně je to pro každý typ pleti (hlavně ty mnou nejmilovanější 2 věcičky) a umí to prostě všechno co pleť potřebuje. Krém je totiž i hodně olejový a vyživující, takže je to luxus i pro suchou pleť.. Na druhou stranu díky dokonalému doplnění tonika si to můžu dopřát i já s jinak mastnou pletí.
      Snad od nich někdy taky vyzkoušíš něco, co Ti vyrazí dech stejně jako mi. :)

      Vymazat
  2. nejvíc mě zaujalo to tonikum, vypadá opravdu dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, je to můj miláček, ale prostě nejlepší je v kombinaci s tím vyživujícím krémem. Pro mě je to nejoblíbenější dvojka, kterou budu dokupovat asi pořád dokola. :)

      Vymazat
  3. Nejvíc mě teda zaujalo tonikum. Můžu se zeptat, jestli je lepší než pleťový koktejl od Kivvi? Vím, že je to trošku něco jiného, ale koktejl nepoužívám na odlíčení, ale až poté. Přijde mi naprosto skvělý, hezky zklidňuje.. Na koktejl jsi mě nalákala taky ty svojí recenzí, takže se ptám té nejpovolanější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tery ony jsou hodně rozdílné.. Kivvi koktejl více hojí - když máš třeba rozdrbané pupínky a potřebuješ je zatáhnout a zahojit. Naopak tohle Dr. Hauschka tonikum mi při dlouhodobějším používání zamezuje tvorbě pupínků. A pak hlavně je to nerozlučná dvojka s jejich čistícím krémem - ten je totiž hodně olejový a samotný bych si ho na pleť dát nemohla (měla bych ji mastnou a tvořilo by se mi akné). Takže tohle tonikum skvěle jakoby odmašťuje, ale přitom kůži vyživuje, jen zanechává odmaštěný povrch pleti.

      Je těžké říct co je lepší. Pokud bys chtěla koupit jen jednu věc, tak asi Kivvi koktejl, který vyřeší snad všechny problémy co se Ti na pleti objeví. Naopak pokud bys chtěla luxus se vším všudy, aby se Ti pleť dlouhodobě dostala do rovnováhy, tak bych doporučila čistící krém a tonikum od Hauschky.

      Používám teď tuhle dvojku každodenně já i maminka, každá s úplně jiným typem pleti, a jsme nejspokojenější co jsme kdy byly. Koktejl naopak beru s sebou třeba k příteli, kde Hauschku nemám (navíc nemusím brát ani mega balení odličovacího oleje Saloos co mám taky doma).

      Vymazat
    2. Promiň za předlouhou odpověď, snad Ti alespoň pomůže v rozhodování. :)
      Přeji krásný den,

      Nicca

      Vymazat
    3. Super, děkuju moc za vyčerpávající odpověď :) Zatím tedy zůstanu u Kivvi - mám ho teprve chvíli a už teď vidím na pleti super věci. Pokud ale začnu mít problémy nebo mi to pupínky neomezí, vím pro co sáhnout.

      Vymazat
  4. Mám zase nějaké dotazy. :D
    1) Normálně se před použitím čistícího krému odličuješ a umýváš obličej? Já si třeba nedokážu představit, že bych si večer ten obličej neumyla.
    2) Když mám smíšenou pleť, hodí se pro mě která péče? Rozuměj tváře mám řekla bych normální, T-zónu mastnější s většími póry, ale ty obvykle zanesené nemám a pupínek se mi udělá jen občas. Tak nevím, jestli si mám sehnat vzorky na normální pleť, jestli tady tyhle nejsou už vyloženě na hodně mastnou a aknózní. (Mně totiž lákají spíš ty, co jsou na tu normální.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, za dotazy jsem jedině ráda Brunwen. :)

      1) Já zatím moc často nepoužívám make-up, takže celý obličej každý den odličovat nemusím - stačí tak jen oči a obočí. Když mám make-up, tak ten taky předem odlíčím. Pak už ale rovnou použiju čistící krém, který si se zbytkem odličovače atd poradí. :)

      2) Když máš smíšenou pleť, klidně si můžeš bez obav pořídit kteroukoliv z těchto péčí - tím myslím hlavně tonikum, které se sice dělí na normální a pro problematickou pleť, ale i mi s mastnější a problematickou pletí seděly obě. Podle popisu je pro smíšenou "tonikum special", ale když ani netrpíš na akné, je to jedno.. Pokud budeš používat čistící krém + jakékoliv tonikum, zařídí to jak bohatou výživu, tak to zamezí maštění.

      Rozdíl už je pak jen v tom, jestli si budeš chtít pořídit na denní péči třeba nějaký jejich krém (mají různé výživné i nějaké pro mastnější pleť) nebo třeba ten regulační olej. Myslím, že jedině v tomhle jde šlápnout vedle (a vzorky krémů by byly fajn), ale s tonikem se nemusíš bát a klidně si pořiď to normální. :)

      Snad Ti to pomůže v rozhodování a kdyby Tě ještě něco napadlo, dej vědět.
      Zatím se měj krásně :)

      Vymazat
    2. Díky moc za odpověď. :) No já právě ráda používám různá čistící mýdla, masky a tak. Ale podle oficiálních pokynů by mi asi měla stačit jen Hauschka péče, což je na jednu stranu fajn, člověk ušetří, na druhou mě bude mrzet, když nebudu moct zkoušet nové věci. Ty ale pro blog testuješ i další produkty, ne? Nebojíš se, že se třeba s Hauschkou nesnesou nebo že ti právě naruší tu rovnováhu pleti?

      Vymazat
    3. Brunwen, většinou testuju třeba jiné krémy, a to znamená, že je jen chvilkově vyměním za regulační olej. Tu mou oblíbenou dvojku krém+tonikum teď používám snad pořád. :) Navíc někdy prostě na regulační olej pleť nějak nemá chuť a tak dám něco lehčího, třeba Aloe Vera krém od Apeironu (ten používám hlavně když je horko).

      Jedině Kivvi koktejl a Dermedic tonikum mi můj rituál trošku narušily, ale vyřešila jsem to tak, že Hauschku mám doma, Kivvi na cesty (tj momentálně schovaný ve skříňce) a Dermedic mám spolu s nějakými přírodními mýdly u přítele (nechci Hauschku pořád přenášet když se někdy na 2 dny přesunu).

      Naopak čistící gely co jsem měla předtím (třeba Yves Rocher) a nepovedeným tonikům už se vyhýbám. Stačilo mi když jsem jednou u přítele na pár dní neměla z mých oblíbenců nic, a to se mi udělalo takové akné, že bych se nejraději do země propadla.

      Takže snažím se testovat už jen samé šikovné věci, většinou přírodní a hlavně recenzemi osvědčené.. a taky se už spíše vyhýbám novým čistícím produktům na pleť. No a nakonec se stejně vracím k Hauschce.
      Naopak přírodní krémy a masky mi k tomu nevadí i od jiné značky, jen mi prostě musí taky sedět.
      Jo a vyhýbám se nočním krémům, ty prostě podle Hauschka pravidel nepoužívám (a ani je nepotřebuju).

      Vymazat
  5. olejicek je must, doufam, ze jsi spokojena :)

    fashion blog http://www.sheistheone.ch/

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se doma sešli teď jak víš nějaké ty vzorky - Revital mask a ta je dokonalá, jakmile se objeví nějaká slevová akcička musím ji mít a pak Meduňkový krém, dostala jsem vzorky dva tudíž jsem mohal otestovat, hezky se nanáší, nádherně voní, makeup na něm pěkně drží,ale přesně jak píšeš ty měla jsem pocit, že mi akné až tak moc nehojí :/ Ale neím jestli to je jen krátkou dobou testování nebo ne ..po přečtení tvé recenze na něj,ale nevím asi bych si ho nekoupila. Ale olej, čistící krém i tonikum hodně zaujaly. Ale čistící mám teď Kivvi emulzy a tak mi přijde super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, meduňkový krém podle mě prostě není na pleť s akné to pravé, spíše se mi po něm akné tvořilo více. Revital maska je ale občas fajn i pro mou pleť, takže se nedivím že jsi s ní taky spokojená. :)
      Nejlepší ze všeho je ale jednoznačně čistící krém v kombinaci s tonikem, a to myslím pro úplně všechny typy pleti (používáme je s maminkou obě nejraději). Ale Kivvi je samozřejmě taky špičková kosmetika, s tím úplně souhlasím. :)

      Vymazat
  7. Sakra, to vypadá hodně dobře :).. láká mě hlavně to tonikum :))
    super článek :))

    Přeji ti nádherný den, Michaelka ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Míšo, tonikum jedině doporučuju, ale naprosto nejlepší je celá ta dvojka čistící krém + tonikum. To je prostě dohromady úplně zázračné. :)

      Taky přeji krásný a pohodový den,
      Nicca :)

      Vymazat
  8. no já musím přiznat, že výrobky od Dr.Hauschky mi taky sedí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se vůbec nedivím :) Jsou to mí miláčci..

      Vymazat
  9. Značku znám, ale doma od nich nic nemám, jak vidím, tak budu muset vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hmm, ten čistiaci krém vyzerá dobre, koľko ale také jedno balenie vydrží?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vydrží asi stejně jako 50ml čistícího gelu, takže asi pár měsíců (možná tak 2-3, ale nevím přesně). Pokud používáš něco podobného hustějšího, tak to můžeš zhodnotit podle své spotřeby a velikosti balení. :) Každopádně když Ti dojde čistící krém, tak tonika zbývá ještě více než polovina, skoro třičtvrtě. :D

      Vymazat
    2. Tebe vyrdží 50 ml 2-3 mesiace? o_O
      I keď tak rozmýšľam vlastne netuším koľko čo vydrží mne, ale predpokladám, že toľko mi vydrží možno 150 ml balenie :D
      Ale to tonikum ti vydrží šialene dlho, mne také množstvo vystačí tak na mesiac a to nemám pocit, že by som plytvala...

      Vymazat
    3. Vážně?? Ten krém podle mě vydrží ty 2 měsíce, ale nepočítala jsem to a nevím přesně jak dlouho mi vydržel ten první.. :( Ale možná ho používám spíše málo, přece jen i tak je to pro mě super výživa.. Stačí mi kousek rozmazat v rukou a vtiskat do celého obličeje. Nemusím tam mít nějakou vrstvu.

      A tonika je strašně hodně a vůbec neubývá. Tím, že to stříkáš rovnou na pleť (ne na tamponek), tak nemáš zbytečnou spotřebu, ale použiješ opravdu jen to co potřebuješ. :) Tam jsem si celkem jistá spotřebou nejdříve tak za 5 měsíců, u mě cca za půl roku.

      A to u všeho počítej že to používám 2xdenně. :)

      Vymazat
  11. Dlhšie "sledujem" Dr. Hauschka, spisujem zoznam a priznám sa, dodnes som v tom nemala vôbec jasno. Bola som zmätená, čo a ako sa má používať. Táto tvoja recenzia mi však myšlienky pekne utriedila a pripravujem sa na svoj prvý veľký nákup. Kúpim si tieto tri produkty, pretože podľa popisu by mi to mohlo vyhovovať. Som ti veľmi vďačná za skvelé spracovanie článku. Na druhej strane som zvedavá, koľko mi tie produkty vydržia, keďže sú tie balenia dosť malé. Najmä mi nejde do hlavy, že 100 ml tonika by vydržalo tak dlho. No verím ti :) Už nech to začnem používať!!! Papa.

    OdpovědětVymazat