neděle 9. března 2014

Vyhlášení Schwarzkopf giveaway

Tak je to tady.. Poslední giveaway už je u konce, ale musím říct že mě tentokrát neskutečně bavila, protože mě opravdu zajímal váš názor na silikony v produktech vlasové péče. Nechtěla jsem vás nijak ovlivňovat prohlášeními že silikony jsou zlo a tak jsem mohla zjistit, že nejvíce z vás je to úplně jedno jestli v šamponu silikony máte nebo ne.. Většinou jde prostě jen o to, jaký efekt má daný šampon na vaše vlasy.

Musím uznat, že ani já na silikony nemám nějak vyhraněný názor, a tak jsem se u vašich odpovědí mnohé přiučila. :) Třeba u balzámů a další péče na vlasy, která se používá jen na konce vlasů, mi silikony nevadí. Naopak - pokud mám roztřepené konečky které už prostě uzdravit přírodně nejdou, plácnu na to silikon a ten je hezky obalí, že jsou jemné a neškrábou. :D Naopak u šamponů se jich ale bojím - po mnoha drogérkových šamponech mě svědí hlava a padají mi vlasy. Může to být SLS, silikony, parabeny, dalšími chemickými sajrajty..nebo vším dohromady, kdo ví. Každopádně na pokožce se jim vyhýbám.

Ale teď už k vyhlášení giveaway. Ikdyž bych vám nejraději dala výhru všem, musela jsem vybrat jen jednoho výherce. A protože vybírám nerada, nechala jsem to jako vždy na generátoru náhodných čísel Random.org. :)
Všechny Vaše komentáře jsem si převedla do Wordu a vyhodilo mi to magické číslo 69 komentářů celkem. :D A Random rozhodl, že největší štěstí bude mít číslo 42.


A tohle vítězné číslo patří Terce Langové:


Takže Terce mooc gratuluji, zasílám výherní e-mail a pro Vás ostatní už plánuju další giveaway. :)
A samozřejmě moc děkuji Schwarzkopf za povedený balíček. :)

Přeji krásný start do nového týdne,
Nicca

3 komentáře: