pondělí 10. února 2014

Yves Rocher Sebo Végétal pro zmatnění pleti

Pokud máte stejně jako já mastnou pleť, dnešní recenze by se vám mohla hodit. :)
Přišel mi totiž k testování balíček s novými produkty Yves Rocher (FB Yves Rocher) z řady Sebo Végétal pro zmatnění pleti a už teď můžu říct, že stojí za to. Testovala jsem micelární vodu a matující krém/péči s obsahem pudru.


ČISTÍCÍ MICELÁRNÍ VODA 2V1 je určena pro odlíčení, vyčištění a tonizaci pleti zároveň. Jedinou nejasností je to, že na oficiálních stránkách je v popisu "vyhněte se okolí očí", ale přímo na lahvičce produktu je v popisu aplikace na tvář i oči.
ÚČINEK je skvělé vyčištění a odmaštění pleti. Co se týče odličování očí, tak s tím mám stejně jako u jiných micelárních vod problém, mírně mi oči dráždí a tak na jejich odličování vodu nepoužívám.
VHODNOST je i pro velmi citlivou pleť, hlavně pro smíšenou a mastnou.
SLOŽENÍ je bez silikonů, parabenů, minerálních olejů a barviv, podrobněji na fotce níže.
CENA je 199 Kč.


MATUJÍCÍ DENNÍ PÉČE se mi zalíbila ze všeho nejvíce. Jde o matující krém, který obsahuje pudr ze šišáku bajkalského a tím pádem se chová spíše jako matující báze. Pokud máte problémy s tím, že se vám stejně jako mi během dne zmastí pleť a běžné krémy to ještě zhorší, tak tohle je pravý opak.
ÚČINEK je kombinací krému a pudru skvělý pro opravdu mastnou pleť a už při rozetření vidíte, že je pleť suchá a "napudrovaná". Tenhle pocit mi vydrží bez problémů celý den.
VHODNOST je hlavně pro mastnou pleť a opět i pro citlivou.
POUŽITÍ je možné ráno i večer na vyčištěnou pleť.
SLOŽENÍ je bez parabenů, minerálních olejů a barviv, podrobněji na fotce níže.
CENA je momentálně 225 Kč (běžná cena 320Kč).



Nakonec musím uznat, že při používání obou produktů mám opravdu čistou a matnou pleť bez akné a hlavně krém jsem si díky pudrovému složení zamilovala. :) Pokud máte mastnou pleť, bude se Vám hodit na každodenní používání nebo třeba jako matující báze pod make-up. Naopak pro suchou pleť bych jej každodenně nedoporučila, aby se nevysušila ještě více.

Tak jak se Vám nová řada Yves Rocher pro zmatnění pleti líbí? A máte už zkušenosti s matujícími krémy nebo bázemi s obsahem pudru?

16 komentářů:

  1. z této řady mám teď scrub - peeling a dost jsem si ho oblíbila, pleť je čistá a zlepšilo se i akné :)
    tu micerálku bych ráda vyzkoušela, kouknu se po ní až půjdu do kamenné prodejny YR :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy mě mrzí že peelingy používat nemůžu.. I když jsou určeny pro mastnou pleť, tak akné dráždí a zhoršují, takže pro mě je úplně nemožné je používat. Ale naštěstí ta micelárka je na mastnou pleť super a taky se mi akné při jejím používání 2xdenně netvoří :)

      Vymazat
  2. Tohle zrovna by se mi hodilo :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud se Ti přes den běžně mastí pleť, tak tyhle věcičky můžu jen doporučit.. Mi sedly skvěle :)

      Vymazat
  3. mně to ještě asi teprve přijde, ale docela se těším, to je přesně na moji pleť :) tu micelárku bych asi na oči nedávala, já mám třeba růžovou i zelenou Biodermu a oči jen růžovou, obličej zelenou, přijde mi takové divné dávat si něco, co je vlastně proti akné, do očí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já nemůžu na oči stejně tak ani micelárku přímo na to určenou.. Třeba Bioderma nebo Dermacol mi taky oči mírně dráždí, tahle je na tom prostě jen úplně stejně :D
      A pokud Ti přijde i krém, tak se máš opravdu na co těšit, je to takový pudřík :3 :)

      Vymazat
  4. Změř si délku stélky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bohužel vůbec nestačí, mám úzkou nohu jak jsem psala, takže problém je jinde.. :(

      Vymazat
  5. Mastnou pleť mám, i když ne zas tak moc. Každopádně tohle mě teda hodně láká a snad by to vyřešilo i můj problém s pletí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zrovna teď v zimě taky příliš mastnou pleť nemám, takže to občas kvůli chladu a větru zkombinuju s něčím hydratačním.. Ale i tak je to velké plus že nemusím díky tomuto zároveň řešit akné :)

      Vymazat
  6. Taky mi přišel na testování krém, ale ja mám teďka strach jej používat. Mám smíšenou pleť a věci určené pro zmatnění používám spíš v létě... mám strach, že teď by mě to moc vysušilo..

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je možné, je to asi jako by sis dala pudr, takže když potřebuješ hydrataci tak určitě něco výživnějšího.. i já to teď musím kombinovat s másly a oleji na obličej :)

      Vymazat
  7. Já mám od YF nějaké krémy na suchou pleť (tu mam já) a vyhovují mi, tak věřím že o tohle bude dobré :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, s krémy na suchou pleť zase já žádné zkušenosti nemám :D Ale na zmatnění a čištění má YR super výrobky. Zatím jsem nebyla spokojená akorát s jedním jejich čistícím gelem a to proto, že měl v sobě peelingové částečky (a já peeling kvůli tvorbě akné nemůžu). Jinak mají produkty na pleť skvělé.

      Vymazat
  8. Docela jsi mě nalákala, mě se poslední dobou pleť mastí docela dost :(
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/04/shopping-yves-rocher.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kathleen, tak to jsme na tom stejně, mi se pleť mastí pořád a ještě tomu pomáhám svým nezdravým stravováním :D

      Vymazat