pondělí 6. ledna 2014

Elysse ovesná a mléčná řada

Na španělskou kosmetiku Elysse (FB Elysse) jsem narazila díky jejich spolupráci s mým oblíbeným pomocníkem na vysoké škole - stránkami www.primat.cz.

O kosmetice Elysse jsem si zjistila, že je cenově přijatelná a jejich produkty jsou zaměřeny hlavně na léčbu kožních onemocnění, mají hojící účinky a jsou dermatologicky testovány na vhodnost např. také pro kojence i přehnaně citlivou pleť.

A tak jsem se rozhodla to s jejich produkty také vyzkoušet. :) Od značky Elysse jsem dostala na testování hromadu vzorečků a kromě zklidňující řady Aloe Vera, na kterou jsem psala recenzi TADY, vám chci představit ještě ovesnou a mléčnou řadu, které se mi zalíbily svou příjemnou vůní.




TĚLOVÝ KRÉM z MLÉČNÉ ŘADY S PROTEINY mi připomíná klasické krémy Nivea.. Příjemně voní, hydratuje a navíc má taky jemně zklidňující účinky na pokožku. Ikdyž ve zklidnění pokožky vede nejvíce řada s Aloe.



SPRCHOVÝ GEL z MLÉČNÉ ŘADY opět příjemně voní i hydratuje. Má krémové složení, takže bych ho opět přirovnala ke krémovým sprchovým gelům Nivea nebo spíše Dove.


TĚLOVÝ KRÉM z OVESNÉ ŘADY podle mě voní naprosto kouzelně.. Vůbec netuším k čemu to přirovnat, ale je to jemná vůně, kterou si prostě zamilujete. Hydratace je stejná jako u krému z mléčné řady.



SPRCHOVÝ GEL z OVESNÉ ŘADY má stejně příjemnou vůni jako krém a stejné vlastnosti jako sprchový gel z mléčné řady.


Když to shrnu, tak nejvíce mě zaujaly krémy z ovesné a mléčné řady svou příjemnou a jemnou vůní a dobrými hydratačními vlastnostmi, srovnatelnými s tolik oblíbenými krémy Nivea.
Obě tyto řady nádherně voní, naopak řada Aloe Vera má vůni spíše "travnatou", ale zato si dokonale poradí se svěděním pokožky a dalšími problémy. Takže u mě nakonec stejně vítězí řada s Aloe. :P


A co vy, znáte kosmetiku Elysse? 

7 komentářů:

  1. Neznám, ale vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, je příjemná.. Ale nejvíce extra mi přijde ta řada s aloe, ta se mi opravdu zalíbila :)

      Vymazat
  2. I tried some Avena products in the past. I can't remember what it was and I can't remember if I liked them…
    Thanks for this post, I may try them again sometime.
    www.minsbeautyequipment.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I think that the lotions are similar to Nivea and shower gel similar to Dove.. But I like their Aloe Vera products most - they are soothing :)

      Vymazat
  3. Ty sprchové gely zní lákavě. Na přípravky do sprchy si potrpím;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já zrovna věci do sprchy vybírám spíše podle vůně a ta u mě vede ovocná :D

      Vymazat