sobota 4. ledna 2014

Dermacol eYe shadow base

Díky spolupráci s Dermacol (FB Dermacol) jsem si mohla vybrat další produkty k testování..
Značku Dermacol jak už asi víte opravdu zbožňuju - jejich Imperial make-up je ten nejlepší co jsem kdy měla (a hlavně jejich odstín Pale je opravdu, opravdu světlý), řasenka Volume mania ve voděodolné verzi je nejlepší voděodolná řasenka kterou znám a bez neviditelného fixačního pudru už bych si taky nevěděla rady. Vyzkoušela jsem i plno jejich dalších produktů a zatím Dermacol vidím jako opravdu kvalitní kosmetiku za přijatelnou cenu.

A protože si poslední dobou ráda hraju s líčením očí, rozhodla jsem se tentokrát vyzkoušet jejich BÁZI POD OČNÍ STÍNY. Báze jsem začala používat teprve nedávno, takže můžu srovnávat jen s krémovými bázemi Artdeco a Avon.
CENA báze Dermacol je 99Kč za 7,5ml, báze Avon vyjde cenově stejně za 3g, Artdeco stojí cca dvojnásobek za 5ml. Takže báze Dermacol vyjde opravdu levně.




SLOŽENÍ báze je krémové a zmatňující. Přesné složení: Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Crosspolymer, Nylon-12, Talc, Methicone, CI77891, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben.
ÚČINEK co se týče výraznějších stínů při použití báze, lepší výdrže a zamezení slévání v záhybu víček je stejná jako u ostatních bází, které jsem vyzkoušela. Díky bázi tak dosáhnete daleko větší intenzity barev, které drží celý den tak jak mají.
PLUSEM oproti ostatním bázím je to, že tato víčka zmatňuje a vytváří tak příjemný pocit. Navíc je plus i nízká cena..
MÍNUSEM je to, že při roztírání se báze často jakoby drolí (vytváří žmolky). Někdy se mi podaří bázi jemně rozetřít bez toho, ale i tak je tohle určitě mínus.
Navíc bych mohla zmínit i to, že některé báze mají i krycí schopnosti (zamaskují žilky jako make-up), ale tato je po rozetření průhledná.


ZÁVĚR: Pokud hledáte levnou bázi, která bude plnit svůj účinek zvýraznění barvy, zlepšení výdrže a zamezení slévání stínů, pak můžu bázi Dermacol doporučit. Ale pokud jste náročnější (na krycí schopnosti nebo lepší nanášení), tak se rozhlédněte po něčem alespoň dvojnásobně dražším.

Jakou bázi používáte vy? 

19 komentářů:

  1. Predtým som nikdy nejako nevidela rozdiel, keď sa použila báza, ale na tom poslednom obrázku to fakt super vidno:)
    http://dolcemejsy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jsem rozdíl viděla u všech bází co jsem vyzkoušela..
      Bez báze jde výraznější barva vytvořit snad jen aplikací na mokro - tzn když si navlhčíš štěteček. Ale to pak stíny nejdou rozmazávat do ztracena, takže stejně používám snad pořád jen bázi. :)

      Vymazat
  2. Pěkné, i rozdíl je pěkně vidět. Já zatím používám bázi od e.l.f. kosmetiky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od e.l.f. jsem bázi zatím nezkoušela.. Já u nich nakupuju totiž tak jednou za rok, když se dohodneme hromadně s kamarádkama při akci bez poštovného nad 400 nebo jak to bývá :D

      Vymazat
  3. vypadá moc dobře :) já mám nejradši bázi Artdeco, ale na tu jsi myslím taky dělala recenzi :D
    pěkný článek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, Artdeco jsem hlavně tady v článku srovnávala a je opravdu super, ikdyž cenově je to na jiné úrovni.
      Jinak konzistence jako u Artdeco je stejná u báze Avon a dokonce je i opravdu šikovná.. Navíc od Avonu má i krycí schopnosti - jako make-up. Takže příště si asi pořídím jednu z nich.

      Vymazat
  4. Aj ja som s Dermacolom spokojná, takže ej to len otázka času kedy si kúpim aj túto bázu :) Kika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, Dermacol je v hodně věcech naprostá špička.. Dokonce i když jsem byla v Douglasu na Make-up School, tak mi vizážistky doporučovaly make-up od Dermacolu (přitom v jejich nabídce ani není:D).. V některých věcech je podle mě Dermacol nepřekonatelný

      Vymazat
  5. Ještě jsem si nezkoušela ale Dermacol mám ráda a jejich bázi pod make-up je super;)
    Ps: závidím ti spolupráci s Dermacol!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase nezkoušela báze pod make-up a ani se nechystám.. Jejich Imperial make-up je úplně dokonalý bez báze a dělá mi moc dobře na pleť.. Zatím mi ani žádná báze neseděla tak moc jako ten make-up :D

      Vymazat
  6. Taky přesně tuhle používám, jsem s ní moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, mi se s ní zatím taky skvěle daří - zatím se mi žádné stíny neslily ani nevybledly, takže báze dělá co má :D

      Vymazat
  7. Super clanek, hezky to je videt :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to žmolkování je pro mě jasné ne, teď mi došla Lemon Aid od Benefitu tak používám Eye Bright i jako bázi a ten se drolí taky a je to vážně nepříjemné... Jako novou bázi jsem dostala už před časem jednu od Canmake, ale ještě jsem ji neotevřela, kdyžtak se pak podělím o dojmy - má skvělé hodnocení (myslím, že top 3 na @cosme) a stojí v přepočtu taky kolem stovky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, tak to jsem opravdu zvědavá co umí :) Jinak to žmolkování je sice mínus, ale dá se zvládnout. Pokud žmolky oprášíš nebo se Ti podaří je nevytvořit, tak už se pak při nanášení stínů netvoří, pracuje se na bázi dobře.. Takže nějaká hrůza (třeba že by ty žmolky nakonec zůstaly i po nalíčení) to není. Ale pokud to zvládne jiná báze za stovku líp, tak jsem jedině pro :D

      Vymazat
  9. Asi si jí koupím, cena je skvělá a účinek vypadá dobře :)
    Zatím se ale chystám na bázi Art Deco.. :)

    www.bysharka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se vůbec nedivím, báze Artdeco je opravdu top, ikdyž dražší :)

      Vymazat
  10. Tahle báze byla nejhorší, co jsem kdy zkoušela! Za mě naprostý propadák, bohužel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase tak drsná bych k ní nebyla.. :) Sice je mínus žmolkování (to jsem taky u jiných bází zatím nezažila), ale když se to zvládne, stíny vypadaly a vydržely mi stejně dobře jako u jiných bází. Takže použitelná je, určitě si ji nechám, akorát příště koupím jinou :D
      Ale je pravda, že nějaká doporučující recenze tohle rozhodně není, spíš bych to shrnula slovy: kvalita odpovídá ceně, vyšší cena = lepší báze

      Vymazat