středa 29. ledna 2014

Darphin - hydratační vzorečky

Značka Darphin je pro mě úplná novinka.. Vzorečky jsou jedna z věcí, které jsem vyhrála v giveaway a i když se to může zdát jako maličkost, jsem za ně moc ráda. :) Hned se mi zalíbilo, že jde o certifikovanou BIO kosmetiku a tak jsem se s chutí pustila do testování.


RŮŽOVÁ AROMATICKÁ OLEJOVÁ PÉČE (vzorek na fotce vpravo) mě hned překvapila svou celkem výraznou vůní růže. Tuhle vůni zrovna moc v lásce nemám, ale jinak se mi olejíček líbil. Jde hlavně o směs olejů z různých květin a semínek, produkt je 100% přírodní a příjemně pečující.

Když jsem si olejíček namazala na pleť, myslela jsem si že druhý den budu mít všude akné, protože jsem měla obličej opravdu naolejovaný a mastný. Ale nic podobného se nekonalo.. Ráno pleť jakoby vše vsákla, byla jemná, hladká a bez akné. :)

INTENZIVNÍ HYDRATAČNÍ SÉRUM (v lahvičce nalevo) mě překvapilo ještě více. Vůbec mi totiž nepřišlo, že by mohlo hydratovat. :D Po namazání a uschnutí to spíš vypadalo jako sérum proti mastné pleti - cítila jsem jak pleť na povrchu zmatněla a vypnula se. Něco jako u pleťových masek proti akné.

Druhý den jsem se ale vzbudila s naprosto hladkou pletí, bez všech šupinek a drsné kůže kolem "černých teček" na nose.. Takže to vypadá, že sérum opravdu umí zázraky a hlavně je super i pro hodně mastnou pleť. Navíc i po mnoha použitích mi ze vzorečku skoro nic neubylo. :P
Bohužel 30ml balení stojí kolem 1670Kč, takže opravdu pálka..

Pokud se Vám ale stejně jako mi tak líbí jeho účinky, doporučuju o dost levnější a přitom snad ještě zázračnější gel s hlemýždím extraktem Vit Vit (50ml za 307-350Kč), který navíc šikovně bojuje s akné a dalšími problémy. Dala už jsem jej vyzkoušet i několika známým, zatím se setkal jen s pozitivními ohlasy a pár kamarádek ho hned po vyzkoušení objednalo. :)
Více o něm jsem psala v článku Hlemýždí sliz jako kosmetický hit.

Znáte někdo lépe kosmetiku Darphin? A máte nějaké tipy na další jejich šikovné produkty? :)

10 komentářů:

  1. Tuhle značku neznám, ale můžu říct, že teda vypadá hodně zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, jsem ráda že jsem ji vyzkoušela.. Přece jen plné balení bych si zatím jako studentka jen tak nepořídila :)

      Vymazat
  2. Vypadalo to zajímavě, než jsem se dostala k ceně :D Je to fakt pálka..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, ty ceny za to mini množství mě taky dostávají :P Ale jinak úžasné vzorečky :3

      Vymazat
  3. tuto značku neznám, ale vypadá moc dobře :) pěkná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezká recenze, docela mě navnadila :)

    OdpovědětVymazat
  5. I use Estee Lauder serum at the moment, but I love trying out new things….
    www.minsbeautyequipment.com

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, jsem ráda, že se fransouzská kosmetika Darphin Paris dostala i k Vám. Nezávazně poradím, pošlu i vzorky. Produktová cena je sice vyšší, ale zdravá, krásná a hebká pleť bude Vaší odměnou. Mladá pleť bývá často problematická, někdy stačí opravdu málo, aby se rozzářila a nedostatky postupně vymizely. Svoje dotazy můžete posílat na iva.matouskova@post.cz. Hezký den, Iva

    OdpovědětVymazat