pátek 13. prosince 2013

Zklidňující Aloe Vera

Na španělskou kosmetiku Elysse (FB Elysse) jsem narazila jen díky jejich spolupráci s mým oblíbeným pomocníkem na vysoké škole - stránkami www.primat.cz. Kdo tyto stránky znáte, víte že za aktivitu si tam můžete pořídit různé dárky a slevové poukazy (ikdyž hlavním cílem je stahování "nutných" školních materiálů pro ulehčení studia). :P

O kosmetice Elysse jsem si hned zjistila, že je cenově přijatelná a jejich produkty jsou zaměřeny hlavně na léčbu kožních onemocnění, ekzémů a dermatitidy, mají hojící účinky a jsou dermatologicky testovány na vhodnost např. také pro kojence i přehnaně citlivou pleť.

A tak jsem se rozhodla to s jejich produkty také vyzkoušet. :)
Od značky Elysse jsem dostala na testování hromadu vzorečků a tak Vám můžu představit první věc, která mě zaujala - produkty ze zklidňující a hydratační řady Aloe Vera.


TĚLOVÝ KRÉM Aloe Vera je podle mě úplný zázrak.. První co mě napadlo bylo vyzkoušet jeho ZKLIDŇUJÍCÍ ÚČINKY - často mě totiž svědí pokožka (někdy ani netuším z čeho) a tak jsem se při takovém nepříjemném svědění rozhodla namazat tímto krémem. Svědění asi za minutu úplně přestalo, takže musím uznat že na krému něco bude.
Co jsem krém vyzkoušela, používám ho na svědění skoro každý den a vždycky skvěle zabere. Ať už je to z vyschlé pokožky, podrážděné, otlačené.. No prostě funguje u mě vždycky. :)
PO HOLENÍ má účinky stejné - pokud máte problém s pupínky a svědění po holení, tak tenhle krém je podle mě jedno z nejlepších řešení.
VŮNĚ mi přijde opravdu jako Aloe - ne umělá vůně, ale ta opravdová, přírodní.. Pokud jste čisté aloe ještě nezkoušely, možná se to dá srovnat s nějakou jinou rostlinou - vůně je prostě taková travnatě zelená. :D
HYDRATACE je taky dobrá, přijde mi stejná jako u krémů Nivea, ke kterým bych tento krém asi mohla přirovnat nejvíce.


SPRCHOVÝ GEL Aloe Vera je krému hodně podobný. Vůně je naprosto stejná, hydratace je opět super a pleť se po něm prostě cítí hezky. :)


Co se týče dalších vzorečků značky Elysse které mi přišly, myslím že Aloe to vyhrálo na plné čáře v nejlepších zklidňujících účincích, ale ostatní řady jsou více voňavé a v tom na ně aloe nemá (ikdyž to bude věc názoru, maminka mi tvrdí že vůně Aloe je snad nejlepší a příjemně svěží). :)

Potřebujete taky někdy takový zázračný zklidňující krém? A zkoušely už jste něco od značky Elysse? 

2 komentáře:

  1. Ten sprchovací gél by som skúsila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, je skvělý :) Hlavně pokud máš ráda vůni Aloe, tak se Ti bude líbit :)

      Vymazat