neděle 22. prosince 2013

Vánočně zelené líčení

Když jsem se v pátek chystala na vánoční party na naší poledance cvičebně a přemýšlela jsem co si vzít na sebe, napadlo mě vyměnit svůj vánoční obleček za nějaké to vánočně laděné líčení. :)
Na naše poledance akce totiž vždycky s kamarádkama chodíme tématicky oblečené a tak se nikdy nebojím vyzkoušet co mě zrovna napadne.

Ke svým vánočním zeleno-zlatým nehtům se stromečky jsem navíc od kamarádky dostala rozkošné náušničky - malinké zlaté baňky. :3 No a tak jsem se rozhodla ladit s nehty celá a vyzkoušet kouřové tmavě zelené líčení. :)


Jak už to tak bývá, na fotkách vypadá líčení daleko světleji, než ve skutečnosti. Použila jsem opravdu výrazný tmavě zelený stín Fern z paletky Sleek Ultra Matte V2, na kterou chystám recenzi po novém roce.
Tvar líčení bohužel na fotkách taky nejde moc poznat - od vnějšího koutku oka skoro až k obočí vedla celkem ostrá hrana tmavě zeleného stínu, přecházela do tyrkysovějšího stínu (Orbit) spolu s jemně zlatavým stínem (Dune) až do sněhově bílé (Pillow Talk).


Focení zblízka podle mě taky nedopadlo nejlíp, zase nejde poznat tvar ani sytost barvy.. No vážně, nechápu jak je možné na fotkách zachytit líčení tak, jak vypadá ve skutečnosti. :D
S líčením si hraju strašně ráda a nejraději bych přidávala i nějaké ty inspirace nebo návody, ale to focení.. uff, kdyby to tak bylo jednodušší.


A nakonec ještě roztomilé baňkové náušničky. :3 Karolínce, jestli to čte, za ně ještě jednou moooc děkuji. :)

Přeji krásně prožitou adventní neděli a pohodové Vánoce se všemi které máte rádi,
Nicca

22 komentářů:

  1. Neskutečně moc Ti to sekne!! Já na takovéhle líčení nejsem dostatečně odvážná a ani by mi neslušelo, ale na Tobě vypadá fakt překrásně!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii :) Já mám naštěstí povahu, že taková mírná extravagance se mi líbí.. Když jsou to jen výrazné oči (nebo naopak jen rty), tak to podle mě vypadá i vkusně a dá se to nosit běžně. :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Mooc děkuji :) Už se těším až budu moct po Vánocích představit i novou paletku Sleek co mám od Tebe a zkusit si s ní nějaké to líčení :3 Snad se to povede i o něco lépe nafotit :)

      Vymazat
  3. Veruš čtu poctivě, skoro každý článek!!! Moc mě inspiruješ, nejen líčením a kosmetikou ale i ve cvičebně! Jsem strašně moc rádá, že tě znám <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky straaašně moc ráda že Tě znám :-* ♥ A na cvičebně už mě taky neskutečně moc inspiruješ, jsem ráda že tam konečně mám někoho dalšího kdo přichází s novými cviky a kdo tím žije :) Po svátcích musíme začít trénovat další novinky i doubles :)

      Vymazat
  4. Moc hezké, ty baňky jsou hrozně roztomilé :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ty baňky se mi vždycky strašně líbily, jsem ráda že je konečně mám :3

      Vymazat
  5. Licenie sa mi paci,no a nausnicky su suprove!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ty náušničky taky naprosto zbožňuju :3

      Vymazat
  6. Moc ti to sluší, ke mě se zelená nehodí, takže budu mít na Vánoce nějaké zlaté nebo stříbrné líčení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mi se vždycky zdálo že zelená mi taky nesedí :D Jsem totiž strašně bílá, někdy až dozelena a tahle barva to jen podtrhuje.. Ale když to zamaskuju make-upem tak se to kupodivu dá :)
      Jinak ještě více mi nesluší červená, ale i tu teď před Vánoci prostě musím nosit :P
      A zlaté nebo stříbrné asi plánuju na Silvestra, vypadá to strašně luxusně :) Snad hodíš taky fotky na blog pro inspiraci :)

      Vymazat
  7. moc pěkné líčení, zelená se k tobě neuvěřitelně hodí a moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :3 A já jsem si vždycky myslela že zelená mi nesedí, jen teď na Vánoce si nemůžu pomoct a nosím jak zelenou tak červenou, která mi taky moc nesluší :D

      Vymazat
  8. Naozaj ti to pristane, ešte to máš aj zladené s tými nechtami :D
    http://dolcemejsy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. This pretty make up must be all to go with those pretty nails that you showed to use before. Merry Christmas!
    www.minsbeautyequipment.com

    OdpovědětVymazat
  10. Oh, that most beautiful shades, beautiful green!.

    Came to congratulate Christmas, hope you spend a great holiday!, And have a great start to the year!

    Coletas-Rebeldes

    OdpovědětVymazat