sobota 28. prosince 2013

Sváteční nehty

Tak jak jste si užili Vánoce? Já krásně a už se zase nemůžu dočkat Silvestra. :) 
Už přemýšlím co nachystat za jídlo, jaké pití koupit nebo co si vytvořit na nehtech.. Dnešní fotky jsou jednou z jednoduchých elegantních a svátečních možností, které jsem si nakonec vytvořila na Vánoce. Ale i na Silvestra jsou podle mě super. Navíc ta barva se dokonale hodí k mé krvavě rudé rtěnce Artdeco. :3


Nejdříve jsem použila průhledný podkladový lak z Avonu, pak 2 vrstvy zlatého laku Miss Sporty a nakonec kousek od okraje tmavě rudý lak Rimmel a bezacetonový lak Nailee jako top coat. Prostě taková jednoduchá cesta ke svátečním nehtům. :)


No a nakonec musím říct že nehty vydržely překvapivě 4 dny v naprosto skvělém stavu (dnes se mi po pěti dnech odloupnul konec laku na jednom prstu). :D

Tak jak se Vám líbí? Plánujete na Silvestra něco podobně jednoduchého, nebo něco více extra? :)

29 komentářů:

  1. nádherné, opravdu se ti moc povedly :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle kombinace se mi moc líbí, šikula :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to krásné, nicméně bych to nezvládla ani náhodou :D

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aale, vždyť na tom vůbec nic není :) Je to tak jednoduché až se stydím :D

      Vymazat
  4. Nehty se ti moc povedly :D ja se s nehty chystam na velkuo akci smkartackem na zuby..Snad konecny efekt bude takovy jaky si predstavuju :D zaroven tak vyzkousim me trpytive laky ktere jsem nasla pod stromeckem :D
    http://www.kateandkateblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii :) Tak to jsem zvědavá, určitě tady pak hoď odkaz :)

      Vymazat
  5. Krasne nehty - urcite taky planuju na Silvestra neco specialniho :)

    http://obsessionfor.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Nj, taky přemýšlím nad něčím více speciálním, ale rozhodnuto ještě nemám :P

      Vymazat
  6. Krásně sváteční. Tohle já bych nezvládla, já si neumím nalakovat nehty ani jednou barvou :D
    Jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale určitě to zvládneš :) Dokonce ani levou rukou to nebyl vůbec problém, je to neskutečně jednoduché :)

      Vymazat
  7. Wow! Love the nails! They look amazing!
    www.minsbeautyequipment.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ten červený lak má perfektní krvavý odstín, který už dlouho sháním ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, je naprosto nej, až mi dojde kupuju znovu ten samý :D

      Vymazat
  9. Jsou moc hezké !!!

    OdpovědětVymazat
  10. Awesome Blog!! Happy New Year!!
    Can we follow each other on gfc/bloglovin?

    Enter my giveaway here:
    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/12/rosegal-international-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné!! Já mám na silvestra bílo-zlaté :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, zrovna na ně koukám u Tebe na blogu, ta kombinace barev je krásně elegantní :)

      Vymazat
  12. Ježiši to je nádhera! Ta barva se mi hrozně líbí. :) Ač nerada, tak se musím přiznat, že jsem se v poslední době o svoje nehty úplně nestarala tak, jak bych měla. Říkala jsem si ale, že to rychle změním. Třeba toto je pro mě vlastně výborná inspirace. Asi si tedy zkusím objednat nějaké laky na nehty a začnu jim věnovat trochu víc péče.

    OdpovědětVymazat