neděle 8. prosince 2013

Štětec Sigma P80 - Precision Flat

Štětce Sigma jsou profesionální výbavou mnoha blogerek, youtuberek, vizážistek nebo jen těch, kteří chtějí docílit profi líčení. Pokud máte kvalitní dekorativní kosmetiku, neznamená to ještě že s ní dokážete kouzlit.. K tomu potřebujete spíše kvalitní štětce.

Sama beru jako úplnou nezbytnost štěteček na rtěnku, na oční linky a hlavně profesionální štětce na oční stíny. Bez nich bych byla úplně ztracená, protože na různé akce nebo třeba focení mě opravdu baví vytvářet výrazné líčení očí.
Co se týče make-upu, neobejdu se bez kabuki štětce, který používám i na pudr a pak bez štětce na tvářenku, který mi ale stačí celkem levný.

Tentokrát jsem ale dostala příležitost vyzkoušet profesionální štětec Sigma P80 - Precision Flat, který se používá hlavně na nanášení korektoru (nebo make-upu) na menší plochy - např. okolí nosu nebo brady, zarudlá místa a pupínky.




Jde o štětec s malou, plochou a velmi hustou hlavou, tedy jakousi miniaturní verzi štětce Flat Kabuki, který se také používá na nanášení make-upu, akorát na větší plochy obličeje - hlavně tváře a čelo.
Takže díky vyzkoušení štětce P80 musím říct, že tenhle kabuki od značky Sigma musí být úplná lahůdka. :3




Ale zpátky ke štětci na korektor.. Sigma P80 je opravdu dokonale hustý a moc příjemný štětec, který svou funkci plní dokonale. Korektor nebo tekutý či krémový make-up se s ním nanáší skvěle a dá se s ním docílit úžasné intenzity krytí - make-up se s ním totiž dá krásně "vklepávat", podobně jako prsty.
Zkoušela jsem jej i na nanášení make-upu na celý obličej a kromě toho že je opravdu malinký by byl dokonalý.. Proto ta zmínka dříve o plochém kabuki štětci na make-up, což je vlastně jeho větší varianta. :)


P80 má syntetické štětiny, jako většina štětců Sigma. Štětec zatím i po čištění pořád drží tvar, neježí se a jeho konec je neskutečně heboučký a příjemný - při nanášení s ním si připadám jako na nějaké relaxační proceduře v masážním nebo kosmetickém salonu. :3



Na e-shopu http://www.cosmetics4you.cz jej seženete za 474Kč a jeho velkého dvojníka Flat Kabuki za 579Kč.

A co Vy a profesionální štětce? Setkali už jste se se značkou Sigma?

18 komentářů:

  1. Od Sigmy mám celou základní sadu a jako popravdě, za ty prachy nic moc... padají z nich štětiny při každém praní (nemám žádný fake, ale originál Sigmu), ze štětce na blending vypadávají štětiny i při líčení a štětce z přírodních chlupů jsou dost hrubé (ani zjemňující kondicionér nepomáhá). Od té doby, co jsem dostala do ruky Hakuro, dokupuju postupně další štětce jen od téhle značky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, tak to koukám. Já mám tedy ty syntetické které jsou krásně jemné a husté a naštěstí ani při praní štětiny nepadají, ani se nijak nedeformují.. A to už jsem štětec prala několikrát.
      Ale o Hakuro jsem slyšela hodně chvály a o jejich pořízení už taky uvažuju. :)

      Vymazat
    2. No, myslím, že problém s vypadáváním štětin mají hlavně ty z přírodních štětin. Ale i tak trvám na tom, že za tu cenu by to dělat neměly.

      Vymazat
  2. Já si teď plánuji koupit nějakou sadu štětců, tak snad nešlápnu vedle, ale taky chci spíš nějaké "lepší" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já pořizuju postupně. Sady bývají výhodné, ale když plno štětců už mám a nevím jestli bych tak celou sadu využila :D

      Vymazat
  3. já teda radši hakuro stejná kvalita nižší cena, ale ted si budu pořizovat štětce od everyday minerals :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak vidím tak Hakuro jsou opravdu oblíbené :) A Everyday Minerals vypadají taky zajímavě, těším se na recenzi :)

      Vymazat
  4. já mám Real Techniques základní sadu, jeden dupe z ebay za 50 korun (mimochodem kvalita výborná) a precision kabuki od bdellium Tools, ten je vynikající! Sigmu znám od Péti, ale vzhledem k tomu, že maluju jen sebe, tak si vystačím s tím málem, co mám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Ebay? Tam mě tedy ještě nenapadlo kupovat štětce, dost se bojím :P Ale jinak taky nemám žádné šílené sady, zásadní jsou pro mě jen kvalitní štětce na oční stíny - definer a blender

      Vymazat
  5. Já si také plánuji teď koupit nějakou sadu štětečků!! Není štětec jako štětec, to je fakt a tento vypadá fakt úžasně :)..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, souhlas :) Sama jsem si troufla koupit levnější štětec akorát na tvářenku a stačí mi, ale jsou i takové u kterých by byla škoda kupovat něco levného (např. na líčení očí)

      Vymazat
  6. Já jsem štětce nikdy nepoužívala, přijdou mi zbytečné, ale jak všude vídám ty recenze, uvažuji o jejich koupi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No třeba na oční stíny se bez kvalitních štětců neobejdu.. Aplikátor neudělá tak skvělou intenzitu a nejde s ním tak přesně líčit. Pak od té doby co chodím na focení nutně potřebuju štěteček na rty (bez toho už ani ránu), na pudry a minerální make-up mám kabuki (ikdyž uvažuju o lepším a taky o dalším štětci na tekutý make-up) a na tvářenku mi stačí zkosený levnější štětec.. :)
      Ono jde hodně o to jaký výsledek potřebuješ vytvořit, ale já se snažím hlavně na focení dosáhnout profi vzhledu :)

      Vymazat
  7. Já se do dražších štětců bojím investovat, měla jsem dva na korektor od Benefitu a poměrně rychle odešly (vypelichaly a rozpadly se). Zato kabuki od Sephory drží už několik let a vypadně z něj tak jedna štětina za týden...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, na štětce ze Sephory mě upřímně nikdy nenapadlo se dívat :D Děkuji za tip :)

      Vymazat
  8. Mám 2 štětce sigma a mám je ráda :) Když tu mluvíte o Sephoře, kupovala jsem si tam kdysi svůj první štětec (na pudr), vydržel mi 10 let :) Sice nebyl levný, ale na tu dobu to byl luxus a zas ta životnost to vynahradila :) Ale ta sigma... hmmm... ráda bych někdy zas nějaký od nich, ale ty ceny jsou taky pěkný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No budu muset opravdu zajít i do té Sephory na štětce :D Jsem na ně zvědavá :) A se Sigmou jsem pořád spokojená, štětec je krásně jemňoučký - to bych potřebovala ještě i na líčení očí (mé starší štětce už začínají škrábat)

      Vymazat