úterý 3. prosince 2013

Ozdoby na nehty

Díky spolupráci s e-shopem www.nehtik.cz (FB Nehtík.cz) jsem dostala zajímavé ozdoby na nehty, se kterými se bavím opravdu ráda. :) Jsou to přesně věcičky podle mého vkusu se kterými si můžete hrát a vymýšlet klidně celý den a které mi přesně chyběly v listopadovém Nailboxu.



  • BEZACETONOVÝ LAK NA NEHTY je pro tuhle zábavu celkem nutností. Je dost tekutý a neskutečně rychle a dobře zasychá, takže se hodí hlavně jako vrchní vrstva laku (top coat) po použití třpytek, hvězdiček nebo kamínků. I když použijete silnou vrstvu, se zasycháním opravdu nemá problém a vzhledem k jeho ceně 45Kč ho prostě musíte vyzkoušet.
  • KARUSEL S KAMÍNKY je pro mě asi tou nejoblíbenější dekorací na nehty - kamínky se lehce vtlačí do nezaschnutého laku a nakonec přelakují bezbarvým lakem. Jak si je poskládáte je už jen na Vás. Jinak karusel můžete koupit i se srdíčky, obdelníky, trojúhelníky..
  • HVĚZDIČKY se mi neskutečně líbí v kombinaci s černám lakem, kde vytvářejí rockový vzhled, ale taky s jemnějšími barvami kde vypadají spíše pohádkově. :)
  • GLITRY jsem vyzkoušela úplně poprvé a hlavně z těch zelených jsem úplně nadšená - krásně se hodí pro blížící se Vánoce. Jinak dělají celkem nepořádek - pokud je sypu na nezaschlý podkladový lak, musím mít pod nimi papír, ze kterého pak zbytky sypu zpátky do dózičky. A z okolí nehtů je dostanete až tekoucí vodou. :D Ale vypadají tak kouzelně, že to za to stojí :)
    Další možností je třpytky zamíchat přímo do laku, což udělá menší nepořádek, ale nemůžete s nimi pak vytvářet tolik zajímavých věcí. 
Doufám, že se vám tyhle "hračky" líbí a brzy se můžete těšit i na články s fotkami ozdobených nehtů. :)

13 komentářů:

  1. Achjo, mi to úplně trhá srdce, když to vidím:( Ty glitry!!
    měla jsem nehty úplně zničené, tak jsem je ostříhala úplně nakrátko a jediné, co si na ně teď dávám je výživa. Jak mě ty barvičky a ostatní serepetičky chybí! už aby dorostly, chudáčci!:D
    The Huge Lover

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výživa je sice fajn, ale pokud jsou zničené samy od sebe, lepší bude dlouhodobě brát vitaminy. Taky jsem měla s nehty problémy - krátké, průhledné a lámavé nehty.. Pomohl mi Biosil a teď beru kvůli cvičení vápník, hořčík, zinek, kolagen... Hlavně tyhle věcičky mi teď pomáhají nejvíce a nikdy jsem neměla tak krásné a pevné nehty. :)
      Držím palce ať Ti taky dorostou a spraví se :)

      Vymazat
  2. Už se těším na nějaké fotečky, já používám glitry, tak snad brzo uvidím nějakou inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud už glitry používáš, tak v tom určitě budeš daleko šikovnější než já.. Zkoušela jsem je poprvé :) Ale ta zelená se mi strašně líbí na Vánočně laděné nehty :3

      Vymazat
  3. Nice post, I love that kind of manicure

    xxoo

    conmuchoroll0

    PD I have some problems with Blogger and some comments are not being published. I'm looking for a solution. If you can't see your comment on my blog is for this problema. I hope it is reslved son.
    Sorry :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you :) I don´t see any problem on your blog, hope it´s ok now :)

      Vymazat
  4. nadchl mě ten lak, ale zajímalo by mě jestli je doopravdy bezacetonový..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Složení: Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/Trimellitic, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Acrylates Copolymer, Stearalkonium Bentonite, N-butyl Alcohol, Styrene/Acrylates Copolymer, Benzophenone-1, Silica, Trimethylpentanediyl Dibenzoate, Polyvinyl Butyar, Alumina, Dimethicone, Trimethylsiloxysilicate, Calsium Sodium Borosilicate, Mica, Tin Oxide (může obsahovat CI 77891,77000, 77491, 19140)

      Vymazat
    2. děkuji, jak koukám tak má hodně podobné složení base silk od Sally Hansen :) ten mám doma a je moc dobrý, jakmile mi dojde určitě si ho pořídím znovu, krásně mi dopevnil nehty spolu se saloosem :)

      Vymazat
    3. To tenhle je podle mě špička na top coat a nehty mám naštěstí zpevněné spíše díky vitaminům.. Ikdyž zpevňovače nehtů a různé výživy používám taky moc ráda :)

      Vymazat
  5. tento lak - top coat mám a jsem s ním hrozně spokojená, díky němu vydrží lak na nehtech déle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, s tím musím souhlasit a hlavně je úplně úžasný na podobné ozdoby na nehty, které díky němu krásně drží. :)

      Vymazat
  6. Jéé, to jsou super věci. Možná si něco takového dám na nehty pod stromeček jako takovou funny výzdobu. Ať se trochu odlehčí atmosféra, která je u nás v rodině pravidelně docela napjatá. To je ale dlouhá historie. Každopádně já se těším a užívám si to. Letos mám radost i z dárků. Nejvíce se mi líbí dívčí peněženka pro neteř. :-)

    OdpovědětVymazat