neděle 15. prosince 2013

Nejvoňavější ovocný olejíček - Dermacol Aroma Ritual

Po dlouhé době jsem narazila na tak úžasnou vůni, která snad předčí i můj nejoblíbenější tropický olej od Saloosu. Ovocné a hlavně tropické vůně totiž zbožňuju ze všeho nejvíce a navíc jsem závislá na tělových olejích... Žádná tělové mléka ani krémy prostě nedokážou tak dokonale hydratovat a ani ten relaxační pocit jako při masáži se nedá srovnat. :)


Tentokrát jsem si tedy v eshopu www.dermacol.cz (FB Dermacol) vybrala k recenzi Antistresový tělový olej Aroma Ritual s vůní hroznů s limetkou..

VŮNI Grape & Lime jsem nikdy dříve nezkoušela, ale když mi olejíček přišel, zjistila jsem že jsem se takhle naslepo trefila naprosto dokonale.. Nic tak úžasně voňavého jsem totiž snad ještě nenašla. :3
Ve vůni jdou cítit ovocně a sladce hrozny, ozvláštňuje ji jemná limetka. Pokud jste vůni ještě nezkoušely, musíte ji někdy jít očichat. :D S touhle vůní navíc Dermacol prodává i krém na ruce, sprchový gel a tělové mléko. Takže minimálně ještě pro ten sprcháč už se taky chystám. :)



BALENÍ je ve skleněné nádobce s pumpičkou, takže opravdu praktické.. Ostatní oleje mám totiž v různých kelímcích a lahvičkách které mám celé umaštěné.. Jenom tenhle má dávkování tak skvěle vymyšlené.
POUŽITÍ je pro mě hlavně na hydrataci pokožky (místo tělového mléka), ale používá se i na masáže nebo péči o vlasy a ruce formou zábalů.
ÚČINKY jsou krásně provoněná a hydratovaná pokožka. Nejdokonalejší je opravdu ta vůně, díky které k sobě pak musíte pořád čichat. :) Na kůži vydrží i pár hodin, ale nejintenzivnější je pokud si s olejíčkem uděláte vlasový zábal.. Celý den pak můžu jen sedět s naolejovaným pramenem vlasů u nosu a vůbec se mi nechce olejíček smývat. :D
Vůně má na mě opravdu relaxační účinek a vůbec se tak nedivím že olejíček je podle názvu"antistresový". :)
SLOŽENÍ obsahuje hlavně různé oleje - z olivovníku evropského, avokádový, z hroznových jadérek, ze semínek makadamského ořechu, z meruňkových jader, sójový olej, z měsíčku lékařského.


A co Vy, znáte už tuhle úžasnou vůni? :)

22 komentářů:

  1. Ja som videla telový krém, sama používam tiež tejto značky, ale melónovej vône, čo je asi jediný, ktorý mi vonia :D

    Zet z www.infinity-of-books.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, melounovou vůni taky zbožňuju.. Zatím mám v zásobě melounové mléko a spreje od Avonu (http://fashionpicnicblog.blogspot.cz/2013/05/moje-melouny-d.html), ale už mi dochází, tak příště musím koupit Dermacol :)

      Vymazat
  2. chcela by som sa opýtať, či sa to dá použiť aj rýchlo po sprche ráno, keď sa hneď na to potrebujem obliecť. Či nie si z toho mastná ešte ďalšiu hodinu:)
    http://dolcemejsy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí to není příliš mastné a hned po sprše to do pokožky dobře vsákne (když je ještě trochu navlhlá). :) Stačí dát menší množství, vmasírovat a pak se hned obléct. Já to tak dělám pořád. :)

      Vymazat
  3. tuhle vůni jsem měla jako sprcháč, je krásná. taky jsem se na oleje nějak naučila, teď mám Pure Fiji, akorát to je teda trošku jiná cenová relace, a na masáže Devatero kvítí od Saloosu, dokonalá vůně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Devatero kvítí od Saloosu jsem měla, je to skvělé na namožené svaly a ta bylinková vůně je příjemně relaxační :) Ale nejraději ze všech mám stejně ty ovocné vůně, na které mě ale taky naučil Saloos, stejně jako na olejíčky :)
      A od Pure Fiji co jsem zatím zkoušela, tak byly vůně takové jemnější.. Nebo zkoušela jsi i nějakou ovocnou? :)

      Vymazat
    2. mango a pomeranč, ale ten už nejde moc sehnat, což je škoda, to byla naprosto božská vůně. ale i to mango se mi líbí. taky jsem měla mučenkovou vlasovku, ale ta mi moc nevoněla.

      Vymazat
    3. Hmm, mango zní super.. Další taková tropická vůně, tu bych měla určitě vyzkoušet :) Děkuji za tip :)

      Vymazat
  4. Jako balení v lahvičce je praktické, ale mě příjde, že je hrozně malá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, je to jen 50ml. Ikdyž Saloos má vlastně taky masážní olejíčky 50ml, takže jsou stejně velké (malé) :)

      Vymazat
  5. Tento telovy olejcek som mala, no nakoniec som bola rada, ze som ho uz minula, aj ked som si myslela, ze ho budem mat minuty raz dva:) Ale vonia tak vyrazne, az sirupovo, ze som sa ho prejedla a pouzivala som ho preto len sem tam:D Flasku som si ale nechala, ta je super prakticka a davam do nej ine oleje:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fakt.. Tu lahvičku taky rozhodně využiju i po vypotřebování :) A ta vůně je opravdu moc sladká, ale to já zbožňuju a nevím jestli mě to někdy přestane bavit. :P :)

      Vymazat
  6. Mám ten krém na ruce a sice krásně voní ale jinak je dost na nic, vůbec nehydratuje - vůbec nevidím žádný rozdíl před a po namazání (někdy mi snad přijde, že mám ruce víc suché =/ ) Ale tak když tak to mám na čichání =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda :( Aspoň vím co si z téhle řady pořizovat nemám.. Ikdyž krémy na ruce nepoužívám skoro vůbec a hlavně ty moc hydratační ne - mám pak příliš jemné a citlivé ruce a vadí mi to při pole dance. :D

      Vymazat
  7. Taky jsem ho měla, i sprochý gel, voní opravdu nádherně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas :3 Teda akorát ten sprcháč teprve musím zkusit :P

      Vymazat
  8. tahle vůně je fakt boží!! nevěděla jsem že maj i olej! jeee achjo, musim se na to jít mrknout, až dodělam kokosovej olej určitě budu potřebovat náhradu, ps, ale ten kokosovej olej je taky boží, z DMka, doporučuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ten kokosák máš taky Tropic od Saloosu? :)
      To musím souhlasit, je to jeden z mých nejoblíbenějších :)

      Vymazat
  9. I love body oils! They often feel better than a cream...
    www.minsbeautyequipment.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I love them too! :) And I also think it´s much better than a cream :3 :)

      Vymazat
  10. Tento mám taky a je boží :) Taky mám oleje ráda a po tomhle není člověk mastnej, navíc ho stačí málo, takže se salloos olejema končím :) Ještě mám sprcháč pistácie a tělový krém belgická čokoláda. Tahle řada se dermacolu povedla a těším se, až si zas dokoupím něco dalšího, asi ten meloun :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, meloun bych si měla taky pořídit, právě mi došla má melounová sada z Avonu a další už kupovat nebudu kvůli šílenému chemickému složení.. Ale tu vůni jsem zbožňovala. :)

      Vymazat