úterý 17. prosince 2013

Nákup dárečků a dalších nezbytností

Někteří z Vás už určitě zběsile běhají po obchodech a nakupují vánoční dárky.. Já bohužel sedím doma a většinu času se učím na zkoušky, které mě čekají ještě před Vánoci a tak musí nákupy počkat. Naštěstí obrovské množství věcí se dá koupit doma přes internet, a tak už mám vlastně taky velkou část dárků pořízenou. :)

Před pár dny jsem navíc nakupovala na www.parfums.cz a tak jsem kromě svého nutného doplnění zásob přihodila i nějaké ty vánoční dárečky.


Například pro přítele (a pro sebe) jsem k Vánocům koupila wellness pobyt, ale aby neměl pod stromečkem prázdno, musela jsem ještě něco malého přikoupit.. Naštěstí jsem našla věc, která se mu bude určitě neskutečně líbit - jako obdivovatel Homera Simpsona, kterému dochází pěna na holení (a gel po holení už mu došel dávno), dostane pěnu na holení a balzám po holení The Simpsons. :D


Kromě toho jsem mu koupila ještě jeho nejoblíbenější deodorant Nivea Fresh Active (a musím uznat že ta vůně je opravdu úžasná). :3


Dalším dárečkem je antibakteriální gel na ruce Lavera pro sestřičku - vždycky jí strašně vadí dotýkat se něčeho venku, tak snad se s tímhle bude cítit lépe. :D


Gestil Wonder roztok s panthenolem mi padl do oka proto, že mám problémy s citlivou a svědící pokožkou hlavy (a doufám že panthenol ji snad zklidní) a taky proto, že jsem strašně chtěla vyzkoušet další věc značky Gestil.. Jejich revitalizační krém je totiž to nejlepší co jsem kdy vyzkoušela a tak doufám že budou mít více věcí tak šikovných. Až roztok trochu odzkouším, určitě udělám recenzi. :)


No a nakonec už jen věcičky, které z mého blogu nejspíše znáte a které zbožňuju tak moc, že si je pořád dokupuju..
Odličovací olej Saloos ve verzi Bergamot jsem si konečně koupila ve větším 250ml balení, protože 50ml dlouho nevydrží a ani se cenově nevyplatí. Recenzi na něj najdete TADY.


Svého pomocníka proti akné - Sébium Global od Biodermy si taky prostě musím dokupovat.. Za to ulehčení od pupínků mi to rozhodně stojí. :) Recenzi na něj jsem psala v článku Jak na akné.


No a pak taky má nejmilovanější řasenka - voděodolná Dermacol Volume Mania, kterou jsem zmiňovala v článku o Dermacol akci.
Protože mám celkem husté řasy a nesnáším jejich slepování, nemám ráda ani různé silikonové kartáčky, spirálovité nebo jinak málo husté.. Tahle řasenka má naopak štětinkový kartáček krásně hustý, řasy tak neslepuje a navíc je skvěle voděodolná.



Jako dáreček k objednávce jsem ještě dostala vzorek kondicionéru pro barvené vlasy Goldwell. Barvené vlasy sice nemám, ale aspoň konečně vyzkouším něco od značky Goldwell. :)


Co Vy a dárečky? Taky nakupujete přes internet, nebo se procházíte po nákupních centrech a užíváte si naplno kouzelnou vánoční atmosféru? :)

38 komentářů:

  1. Já dárky kupuji spíš v kamenných obchodech, mám to radši :) A jinak už mám všechny dárky dávno koupené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jsi šikovná, já budu zběsile pobíhat po centru a shánět dárky nejdříve o víkendu :D
      Ale aspoň mám vymyšlené že nakoupím rodině něco v sýrárně, pralinkárně a možná nějaké vína :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Taky se mi strašně líbí :D On je přítel dokonce našel jednou sám a říkal že by je chtěl.. Tak snad už na to zapomněl a bude překvapený i tak :)

      Vymazat
  3. tak ten Homer je skvělej, už teď mám tip na další Vánoce pro přítele :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, tak to jsem ráda, pro přítele se vždycky vybírají dárky strašně těžko :D

      Vymazat
  4. ta řasenka vypadá luxusně :-)♥!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je moje úplně nejoblíbenější, takže moooc doporučuju :)

      Vymazat
  5. mě ten došla kosmetika z biooo.cz čekala jsem na ni děsně dlouho, tak konečně o ní můžu napsat na blog, co se týče odličovače taky mám bergamot a vyhovuje mi, určitě si ho koupím znovu, ale těch 250 ml vydrží dost dlouho, mám ho 3 měsíce a je tam něco půlka, půl roku určitě vydrží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to doufám, že mi taky vydrží půl roku, to by bylo super! :) A na článek jsem zvědavá, z Biooo už jsem taky objednávala a mají tam super věcičky :)
      Jo a u Tebe na blogu jsem viděla i zmínku o větším balení sprchového oleje Saloos - toho jsem si ani nevšimla že to velké 500ml balení dělají, musím to omrknout :P :)

      Vymazat
    2. na natulka.cz mají myslím i 1000 ml :)

      Vymazat
    3. Jestli myslíš naturelku, tak tam vidím akorát právě těch 500ml, ale i to je moc, budu si to muset pořídit :P

      Vymazat
  6. pěna a gel s Homerem vypadají úžasně, super tip na dárek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snad se bude opravdu líbit :) Myslím že tam měli i spidermana, kapitána ameriku atd, ale to už byly jen dětské sprcháče.. Přitom i dospělí zbožňujou superhrdiny (s Homerem v čele) :D

      Vymazat
  7. Roztok s panthenolem by se mi hodil a navíc mě hrozně láká něco od téhle značky vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak co zatím ten roztok zkouším, tak nijak zázračné účinky nemá, vlastně skoro žádné zatím nevidím.. Ale recenzi napíšu až časem, až si budu jistější co přesně dělá :D
      Jinak ten revitalizační krém ("masku") wonder rozhodně doporučuju, nepoužívám už ani žádný jiný kondicionér ani masku, jen tuhle.. Maximálně to doplňuju zábaly s kokosovým olejem :)

      Vymazat
  8. Moc pěkná inspirace děkuji ! ):))

    OdpovědětVymazat
  9. Hi sweetie, I don't know if you realize but Google has delete the GFC and I'm triyng to get in touch with people that I was following and that was following me back to ask to follow each other on Bloglovin' so that we can stay in touch. I will follow you right back. Thank you, Kisses Ana
    http://www.bloglovin.com/blog/8529505/city-girl

    OdpovědětVymazat
  10. No ta pěna na holení je perfektní. Já jsem letos na Vánoce tak nějak zanevřela, a celkově je neřeším, a dárky nakupuju spíše jen tak na trzích, přes které chodím z práce domů. Chudáci mí blízcí, letos to nebude nic moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak to já bych zase nejraději šla na ty trhy, už se nemůžu dočkat až na ně zajdu poprvé o víkendu :)

      Vymazat
  11. Tie veci s Homerom sú parádne :D
    http://dolcemejsy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. That is funny, I did not know there is cosmetic from the simpsons? That mascara looks great! XOXO, Sissi http://www.beauty4free2u.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I think that there is cosmetics with every "superhero" :D And I love the mascara, I think it´s the best :)
      xx

      Vymazat
  13. Svůj bergamot už "mám" konečně tady.... teda alespoň pokud mi jej máma nezapomene zabalit pod stromek :-D Ale už jsme se "spolu" doma potkali, takže vím, že by mě tam měl čekat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jé, tak to se máš, snad jej tam teda opravdu najdeš :D

      Vymazat
  14. Ta Simpson kozmetika je super, to by sa aj mojmu pacilo, resp, nam obom, lebo obaja "ujizdime" na Simpsonovcoch a este viac na Family Guy :D Uz to tocime aj v inych jazykoch :D
    Kozmetiky ale ma teraz vela a tento rok si davat nic nebudeme, ale chceme ist v januari na spolocny pobyt niekam, takze taky dodatocny darcek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, my taky ujíždíme na Simpsonech, ikdyž přítel asi více.. Pořád prohlašuje že Homer je jeho idol :D
      A pobyt si užijte, to je stejně ten nej "dárek" :)

      Vymazat
  15. ty dáváš prostě neustále úžasný tipy na kosmetiku, vážně, seš blog kam lezu nejčastěji aaa!
    to pro přítele se simpsonem je úžasný, škoda že ten můj neni na takovýhle věci, strašně ráda bych na to u něj v koupelně koukala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jinak určitě pak napiš, jestli ti pomohlo to s tím panthenolem, mám podobný problém!

      Vymazat
    2. Jé, strašně mooc děkuji za pochvalu :3 Jj, ten Simpson je fajn, jsem ráda že příteli se líbí a že jsem na něco takového narazila :)
      A na ten roztok určitě udělám recenzi, zatím jsem ale žádné extra účinky nezaznamenala. Spíše jsem na podrážděnou svědící pokožku hlavy měla jinou vychytávku - kyslíkovou pěnu s panthenolem (nebo tak nějak) z Avonu, to bylo naprosto dokonalé a hned mě po tom pokožka přestala svědit. Bohužel už ji dost dlouho nemají (přestali ji vyrábět), takže teď hledám něco podobného.. Naštěstí už mě ale tak nesvědí hlava jako tehdy, protože používám kvalitní šampony, nefoukám a nebarvím se. Akorát po návštěvě bazénu nebo sprchování horkou vodou je to pořád síla.

      Vymazat
  16. K Houmrovi ještě lahvinku Duffa a bude to komplet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jé, to by bylo dokonalé.. Párkrát jsem na ni někde i narazila, ale teď už to asi nestihnu dokoupit, protože si nepamatuju kde to bylo :P

      Vymazat
  17. Teda, mně ten Gestli krevitalizační krém vůbec nesedí. A jak tak koukám, asi jsem jediná. Snad se mi podaří to někomu prodat. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Revitalizační krém? Ten naopak zbožňuju a je to vlastně ta nejlepší věc, kterou si nakupuju dokonce do zásob. Používám jej místo kondicionéru i jako masku na zábaly a nic lepšího neznám. :)
      Ale jestli myslíš ten roztok, tak ten zatím nic moc..

      Vymazat