středa 4. prosince 2013

Miss Sporty listopadové novinky

Jupí, právě mi přišel další balíček od Tiny, ve kterém jsem našla listopadové novinky Miss Sporty. :)
Za možnost vyzkoušení novinek moc děkuju a teď už se pojďte podívat co mi přišlo..


Všechny listopadové novinky jsou tentokrát k ozdobě nehtů, 2 z nich (olej na nehtovou kůžičku a urychlovač schnutí laku) jsou z řady Nail Expert a další jsou nové třpytivé laky Oh My Gem!, které se budou skvěle hodit na vánoční a silvestrovské večírky. :)

V článku najdete recenze a hlavně fotky všech těchto produktů (a laků na nehtech).

  • LAKY OH MY GEM! se opravdu povedly. Protože se v poslední době (a s přicházejícími Vánoci ještě více) nosí zajímavé třpytivé laky, Miss Sporty přišla s touto "diamantovou" řadou.
    Laky tvoří barevný základ a hlavně velké množství třpytek.
    KRYTÍ je slabější, sama mám na fotkách 3 vrstvy laku, aby nehty výrazně neprosvítaly.
    VÝDRŽ je taková klasická - pár dní, ale když se zvolí dobrý podklad a top coat, tak je to bez problémů.
    ODLAKOVÁNÍ taky není tak šílené jako u některých jiných laků se třpytkami, ale i tak to jde ztěžka.



..omlouvám se za zatečený lak, je to foceno na pravé ruce a tu se mi nikdy nedaří nalakovat zrovna hezky :D
  •  OLEJ NA NEHTOVOU KŮŽIČKU CUTICUL OIL je celkem praktická věc, hlavně teď v zimě.. I když nosím rukavice, moje ruce jsou extra vysušené a kůžička kolem nehtů až vyschle bílá.
    Olej jsem použila na všech předchozích fotkách, protože bez něj by vypadaly katastrofálně. :D
    Složení jsem nenašla, ale přijde mi podobné jako u olejové tužky na kůžičku, o které jsem psala dříve.. Plánuju ji po vyschnutí doplňovat právě tímto olejíčkem. :)


  •  URYCHLOVAČ SCHNUTÍ LAKU TURBO DRY je opět super vychytávka. Když s ním přetřete jakýkoliv lak, uschne do 60sekund a nemusíte se tak bát o obtisky na nehtech. Sama jsem sice někdy tak "šikovná" že ani těch 60sekund se mi nepodaří o nic nezavadit, ale rozhodně je to výrazně lepší než bez téhle pomůcky. :D


Tak jak se Vám listopadové novinky líbí? Zkoušely už jste některý z laků Oh My Gem! nebo třeba urychlovač schnutí? :)

17 komentářů:

  1. Místo fialový mám zlatý, barvy mi přijdou ted na Vánoce naprosto úžasný. Akorát výdrž zatim nic moc. Nalakovala jsem je dneska a po dvou hodinách dva nehty úplně ošoupaný, tak uvidim. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já pod nimi mám Nail Expert 5in1 z říjnových novinek Miss Sporty a jako Top Coat ten urychlovač schnutí a přijde mi výdrž taková klasická :)
      A ten zlatý musí být nádherný, těším se na recenzi :)

      Vymazat
  2. Některé vypadají opravdu hezky, budu muset skočit do drogerky na ně mrknout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, viděla jsem i recenzi na modrý, ten je taky nádherný.. A na zlato-bronzový jsem taky zvědavá :)

      Vymazat
  3. krásne farby :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Souhlas, zbožňuju takové barvičky a třpytky hlavně před Vánoci :3

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Jj, a ty třpytky jsou ve skutečnosti ještě hezčí a třpytivější než na fotkách :3

      Vymazat
  6. Beautiful nail colour, beautiful nails!
    www.minsbeautyequipment.com

    OdpovědětVymazat
  7. na ten turbo jsem se už koukala, chtěla jsem ho vyzkoušet už předtím, ale ted si ho asi vážně koupím, spolu s červeným od Sally Hansen (ta značka se snaží nedávat do laků ty největší sračky a to ocenuji, ptž jsem měla velmi slabé nehty, a její stříbrný zpevnovac mi je ještě zpevnil

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, ten turbo dry je celkem šikovná věcička.. hlavně pro někoho tak nedočkavého při schnutí laku jako jsem já :D
      A od Sally Hansen jsem ještě nic neměla, ale zpevňovače nehtů mám ráda.. Ikdyž ještě daleko lepší je podle mě brát pravidelně vitamíny, díky čemuž se mi konečně nehty opravdu spravily, nejsou tak průhledné, neštěpí se.. (brala jsem Biosil, teď beru vápník, hořčík, zinek, kolagen a pár dalších kvůli cvičení - no a nehty jsem nikdy dřív neměla tak hezké) :)

      Vymazat
    2. a ty vitamíny bereš jednotlivě nb máš tu mixu... takový ty tabletky jak si namícháš ?

      Vymazat
  8. hey i'm really love your blog
    www.urbanconcourse.com

    OdpovědětVymazat