sobota 7. prosince 2013

Maybelline Color Tattoo 24HR

Tyhle krémové oční stíny Color Tattoo od Maybelline už určitě všichni znáte.. Ale možná jste jim někteří až doteď stejně jako já nevěnovali dostatek pozornosti. :P

Až nedávno jsem si řekla, že si musím pořídit nějaké krásné stříbrné stíny. Prolezla jsem několik drogerií a nakonec mi padl do oka stříbrný "Eternal Silver" Color Tattoo a pak ještě stříbrné pigmenty Essence. Nakonec jsem se sice rozhodla pro pigmenty (abych je mohla míchat s dalšími barvami a rozmazávat), ale stejně mě Color Tattoo zaujaly natolik, abych o nich sepsala menší recenzi. :)
Nejlepší jsou podle mě stejně jako výrazné hrubé oční linky (na což jsem si taky koupila jejich tyrkysovou variantu), takže si k nim určitě pořiďte tenký štěteček a můžete si začít "hrát". :)


Dostupné barvičky, které mě zaujaly jsou tyrkysová " Turquoise Forever", fialová "Endless Purple", zlatá "Eternal Gold", stříbrná "Eternal Silver" a zajímavě růžová "Pink Gold".


Všechny tyto odstíny kromě fialové jsou nádherně lesklé a skvěle se roztírají. Fialová je naopak matná a roztírá se hůře než ostatní - tvoří něco jako hrudky a je s ní o něco těžší udělat souvislou barvu.
  • BARVY jsou všechny neskutečně intenzivní, některé lesklé a jiné matné.
  • SLOŽENÍ je krémové a zasychající. Barvy se tak hůře dají spojovat, rozmazávat či stínovat. 
  • ODOLNOST je naprosto dokonalá. Stíny po zaschnutí drží přesně na svém místě a jsou odolné jak otěru tak vodě (žádné slzení ani poškrábání se na víčku s nimi nehne). Po zaschnutí se nedají rozmazat, jsou spíše jako oční linky (a tak se také dají bez problémů použít). Při odličování se stíny opět chovají jako oční linky a spíše se drolí, než že by se rozmazávaly.
  • VÝDRŽ stínů je bez problému celý den.
Sama jsem si nakonec pořídila tyrkysovou "Turquoise forever", kterou používám jako výrazné a skvěle držící oční linky a někdy je kombinuju i s černými linkami (např. tyrkysovou zespod oka, černou zvrchu, nebo obě barvy nad sebe na víčku).

A co se týče dalších barev, všimla jsem si i výrazně černé "Timeless Black" (která je podle mě opět něco jako gelové linky na oči), bronzově hnědé "On And On Bronze" a zajímavě duhové fialovo-modré "Mauve Crush". Na oficiálních stránkách Maybelline jsou i další matné odstíny nebo lesklé "kovové" varianty, ale u nás jsem na ně bohužel nikde nenarazila. :/ Pokud víte, kde se dají alespoň některé další varianty v ČR sehnat, budu ráda za tip. :)

A co Vy a Color Tattoo - chystáte se na některý z nich, máte je už doma, nebo máte tip na nějaké jim podobné? :)

25 komentářů:

  1. Já mam Color Tattoo strašně ráda, i laky a tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Laky myslíš Colorama? ty já jsem si totiž nijak neoblíbila :P

      Vymazat
    2. JJ, já se je i oblíbila, tedy jak který, mám ráda fialový, žlutý apod. líbí se mi i modrý a červený, ale ty mi nikdy nejdou pořádně odlakovat, takže pak mám spíš modrý/červený i prsty :D ale je fakt že se třeba rychle odlepují a opadávají, ale mě tohle dělají všechny laky, tak si říkám že je chyba u mě :D

      Vymazat
    3. To já jsem je srovnávala s laky S-he, které jsou podle mě daleko více krycí a tak je mám raději :)
      A aby mi laky vydržely, dávám zrovna teď podklad 5in1 od Miss Sporty a nahoru třeba Turbo Dry Miss Sporty nebo bezacetonový průhledný lak Nailee

      Vymazat
    4. Já právě mám i ty S-he, ale prostě to nedrží, i když dávám podklad a pak ještě nato průhledný, i když nedám nic, vyjde to nastejno :D ale už jsem se s tím smířila :D

      Vymazat
    5. Tak zkus ten 5in1, já ho používám strašně ráda a to dokonce ani není přímo určený jako podlak. Je takový tekutější takže hezky přilne a co je nejlepší když se začne po několika dnech odlupovat, normálně to celé bez odlakování z nehtu odloupnu :D Je to hodně výhoda u laků se třpytkama, které se špatně odlakovávají :) A nehty pak ani nemám nijak zničené

      Vymazat
    6. Bezva, díky za tip, zkusím to :)

      Vymazat
    7. Zkus, snad Ti to bude taky sedět :)

      Vymazat
  2. paráda, sháněla jsem tyrkysové oční linky, takže rozhodně vyzkouším tyrkysovou, černou i stříbrnou variantu, díky! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda že se líbí, ty tyrkysové co mám jsou opravdu jako linky i na waterline (vnitřní linky) super. :)

      Vymazat
    2. vnitřní taky? nepálí to? o,o

      Vymazat
    3. Vůbec ne.. Já je teda dávám jen mírně u vnějšího koutku na spodní straně oka takhle, ale hezky to drží. Ale tím jen semtam doplňuju klasické vnější linky :)

      Vymazat
  3. Mám doma odstín Pink Gold a chystám ještě aspoň na jeden další. :-) Jsou naprosto úžasné a myslím, že nic, co by se jim alespoň vyrovnalo, u nás v drogérkách není...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pink Gold jsou asi jediné z těch mírnějších barev které se mi taky moc líbí.. Jinak mi přijdou úžasné hlavně ty šílené a výrazné odstíny na linky :) A že se jim asi nic u nás nevyrovná musím souhlasit

      Vymazat
  4. úžasné farby :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám dvě Color Tattoo - On and on bronze a Mauve Crush a od kamarádky jsem ještě zkoušela Eternal gold a Eternal silver. Mauve Crush je sice trošku vodovější a trvá trošku déle ho rovnoměrně rozetřít, ale potom má stejně skvělé vlastnosti jako zbytek. Za tu cenu skvělý produkt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavé že některé mají opravdu jiné vlastnosti. O Mauve Crush jsem to nevěděla, ale i ta fialová je úplně jiná :)

      Vymazat
  6. mám doma troje černé, zlaté a hnědé, hnědé jsem používala 8 měsíců jako svoji every day routine, ale už je nepoužívám, přesedla jsem na tu přírodní :) černé používá ségra na linky

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám mastná víčka, takže mě Color Tattoos vůbec nelákají. Navíc když jsem je zkoušela na ruce, vůbec to nešlo blendit, jak se to přilepilo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, s tím souhlasím. :) Proto jsem se taky nakonec u těch stříbrných rozhodla pro pigmenty Essence (akorát si pro ně ještě musím dojít) :D Tohle je spíš opravdu na linky :)

      Vymazat
  8. mám odtiene 05 a 35 a som spokojná! :) hlavne za tú výdrž. líčila som sa s nimi aj na stužkovú a vydržali perfektne až do rána 7.00 keď som si ich zmyla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu věřím. Podle mě s nimi nehne kromě odlíčení snad nic :)

      Vymazat
  9. Mám zatím 5 odstínů, ale ráda bych ještě další dva :)) po novém roce chystám článek :)
    Nejoblíbenější mám ten nový matný, ten je prostě úžasný :) Ráda také nosím pink gold a on and on bronze :) ale byla jsem zklamaná z toho zlatého, asi mám špatný kus nebo co, ale na oku není tak pigmentovaný jak se zdá :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, tak to se divím, ten zlatý mi přijde pigmentovaný dost, vlastně jako všechny. Možná opravdu nějaký vadný kus, nebo zkusit nanášet něčím jiným.
      A na recenzi jsem zvědavá, ty matné se mi taky moc líbí :)

      Vymazat