čtvrtek 5. prosince 2013

Má zkušenost s narovnáním vlasů - Brazilský keratin CoCo´s

Abych uvedla nadpis na správnou míru, má zkušenost s narovnáním vlasů je taková, že jsem keratin aplikovala mamince. Mé vlasy jsou na(ne)štěstí úplně rovné a mám opačný problém - nedaří se mi je navlnit a objem jim lze dodat jen velmi málo.

Naopak maminka má vlasy od přírody kudrnaté, hrubé, neposlušné a bez jejich úpravy ven vyjde málokdy. Vždy se je snažila fénováním přes velký kartáč alespoň částečně narovnat a vyhladit (vytvořit tak místo zacuchaných kudrlinek větší vlny). Pokusy o narovnání žehličkou končily vždy neúspěchem - po pár hodinách se vlasy opět zvlnily..

Tak její boj s neposlušnými kudrlinkami pokračoval až doteď. Nedávno jsem se totiž rozhodla jí za pomocí Brazilského keratinu CoCo´s (FB CoCo´s Keratin) vlasy narovnat a vyhladit.
Při této kůře se keratinem, který je přirozenou součástí lidských vlasů, vyplní dutá místa uvnitř vlasu a za pomoci vysoké teploty se zažehlí keramickou žehličkou. Kůra vlasy ozdravuje a chemicky nijak nenarušuje.



Po aplikaci by vlasy měly zůstat rovné, jemné a krásně lesklé 3 AŽ 4 MĚSÍCE!

maminčiny vlasy před a po aplikaci Keratinu CoCo´s
Tento brazilský keratin se většinou aplikuje přímo v salonech, jejichž seznam můžete najít TADY.
Ale je také možnost zakoupit si SADU NA APLIKACI KERATINU i s instruktážním DVD domů (zrovna teď ve slevě za 1790Kč), sehnat si všechny potřebné pomůcky a pustit se do toho jako já. :)

APLIKACE, která trvá přibližně 2 hodiny mi nepřišla příliš složitá, jediné co jsem si potřebovala půjčit, byla žehlička od kamarádky nastavitelná na 230°C. Pak už se jen držet přesných pokynů (sepíšu na aplikaci ještě i samotný článek) a nakonec se kochat úžasným výsledkem. :) Každopádně potřebujete dost pomůcek, musíte si dávat pozor při manipulaci s nažhavenou žehličkou, hodně větrat a nejlépe si vzít i ochrannou roušku kvůli výparům při zažehlování.. No a nebo to raději nechat na zkušených kadeřnicích se školením přímo na aplikaci keratinu CoCo´s.



NÁSLEDNÁ PÉČE PO APLIKACI:
Vlasy se 4 dny po aplikaci nesmí umývat, zvlhnout, svazovat nebo jinak sepínat. Pokud jsou po probuzení pomačkané nebo se pohybujete ve vlhkém prostředí, je dobré je pak ihned znovu přežehlit. Vlasy se nesmí umývat běžnými šampony, které obsahují chlorid sodný. Nejlepší je používat speciální šampon a kondicionér CoCo´s, které jsou součástí malé sady pro aplikaci keratinu.



A jak dopadl výsledek? PŘED A PO APLIKACI:



Z maminčiných neposlušných vlasů se staly krásně rovné, hebké a lesklé vlasy jaké se snad běžně vidí jen v reklamách. :) Během prvních 4 dnů nebyla ani nutnost vlasy přežehlovat, zvládly i po probuzení zůstat nádherně rovné.


PO PRVNÍM UMYTÍ:


Po prvním umytí vlasy získaly zpátky objem (nejsou tak splihlé jako před umytím) a jsou spíše přirozeně rovné. Nevypadají už jako čerstvě vyžehlené, ale stále jsou výrazně zdravější, skvěle se rozčesávají (narozdíl od jejich běžného zničenějšího kudrnatého stavu) a po jejich přežehlení se dá opět dosáhnout dokonale rovných vlasů, což by bez keratinu nebylo možné vůbec.

Jsem ráda že se vše povedlo, vlasy vypadají pořád nádherně a maminka si konečně na delší dobu může vyzkoušet jaké to je mít rovné vlasy a nemuset se o ně každodenně tolik starat. :) Během příštích 3 měsíců budu i dál fotit jak to s vlasy po keratinové kůře vypadá a občas nějaké ty fotky přidám.

Tak jak se Vám keratinová kůra CoCo´s líbí? Máte s ní někdo zkušenosti, nebo byste ji chtěly vyzkoušet? :)

29 komentářů:

  1. tak to vypadá opravdu dobře, musím vyzkoušet, mé vlasy už to děsně potřebuji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud je máš zničené, tak tohle je asi opravdu nejúčinnější. :)

      Vymazat
  2. Jůůů, to je super! Já to sice nepotřebuji, ale pro některé holky to může být skvělé řešení!

    Stylová Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, mám to stejně.. :) Naprosto rovné a hladké vlasy, takže bych to taky nevyužila. Ale pro kudrnaté nebo zničené vlasy je to naprosto super. :)

      Vymazat
  3. mě se to líbí hrozně moc, o keratinu jsem uvažovala, ale chci si nechat narůst delší vlasy a pak jdu do toho, chtěla jsem jít do salonu, aby mi to udělala profesionálka, (je to dost drahé) takže to zvažuju a uvidím, vidina krásně rovných vlásků bez žehličky se mi moc líbí, neničí to vlasy a nadělá to parádu dost dlouho,
    PS: složení je jaké jsou tam silikony,sulfáty apod? nb je to čisté? děkuji moc za odpoved´

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako po zkušenostech s aplikací to můžu jedině doporučit koupit domů a nechat si to aplikovat od někoho z rodiny nebo od kamarádky. :) Je to výrazně levnější a dá se to zvládnout :)

      SLOŽENÍ keratinové kůry: water, cetearyl alcohol, emulsifying wax (stearyl alcohol and ceteareth-20), formaldehyde, cetrimonium chloride, mineral oil, keratin, cyclomethicone a dimethiconol, polyquaternium-7, čokoládová vůně (u varianty original), methylparaben.

      Vymazat
    2. strašně moc děkuju za sepsání složení, to jsem nečekala, koukám že moc to přírodní není "mineral oil - ropný derivát, cyclomethicone, dimethiconol - silikon a methylparaben"
      ale krásné rovné vlasy mě lákají mnohem víc :D uvidíme po Vánocích jak moc budu vycinkaná z pěněz,
      PS: ještě jednou moc děkuju! :)

      Vymazat
    3. Jj, přírodní to rozhodně není.. To by podle mě nemohlo mít takový výsledek :) Navíc je to určeno hlavně pro ty, kteří své vlasy barví, odbarvují a jinak "poškozují", takže bych řekla že tohle je oproti podobnému zásahu pro vlasy ještě dobré..
      A není vůbec zač, měla jsem složení sepsat hned do článku :)

      Vymazat
  4. Brilliant post! Amazing results!
    www.minsbeautyequipment.com

    OdpovědětVymazat
  5. natřeno na zeleno : právěže Phenoxyethanol se řadí do silikonů nějaký jejich příbuzný nebo co, alespon jsem to tak přečetla v knížce, podle Gillien Deacon jsou látky co mají v názvu ETH špatné.. jinak ty barviva jsou špatná, vlastně skoro všechny D&C FD&C aj barviva jsou špatná, jen pár z nich není škodlivých a přírodních, zmíním se o nich na blogu, já osobně googlím jen ty co neznám, nb se podívám do knížky jestli tam o ní nic není, a snažím se používat známnější a certifikované značky (lavera, welada) budu si ted kupovat stíny od everyday minerals (make up mám na cestě) a ta značka má dva certifikáty, jsem do toho dost zažraná takže to po kouscích studuji, a ani já nejsem neomylná jsem lajk nejsem chemik takže po nás nikdo nemůže chtít zázraky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, s tím souhlasím, k chemii nemám ani trošku blízko :D
      O barvivech vím, ale ty složky s ETH většinou vyhledávám zvlášť. Navíc třeba ten phenoxyethanol podle toho co jsem našla právě nahrazuje parabeny a je daleko lépe snášený. Ikdyž je pravda že není povolen v přírodní kosmetice, takže vlastně nevím co si o tom přesně myslet.. Asi takový střed, ale pořád ne úplně bezvadný. :D

      Vymazat
    2. Ahojte, zajímalo by mě, jak dlouho to mamince vydrželo takové pěkné? Mám úplně kudrnaté vlasy (afro) a pořád zvažuji, zda do toho jít. Jinak co se týče přírodní kosmetiky, tak velmi doporučuji vyzkoušet Frais Monde, italský výrobce, který už má zastoupení i v ČR. Jako jedinní mají skutečně 100% BIO certifikovanou kosmetiku a mám s tím skvělou zkušenost už spoustu let z Itálie. Mrkněte na elnava.cz

      Vymazat
  6. Tak ten výsledek je až neuvěřitelný! Já to sice také nepotřebuji, ale opravdu pro kundrnaté vlasy je to skvělá volba jak vidím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, taky pro zničené vlasy je to super. Ono když někdo nemá tak moc kudrnaté vlasy jako zrovna mamka které jsem keratin aplikovala, výsledek by měl být ještě déle dokonale rovný a hladký. :)
      Např. kamarádka s rovnými ale zničenými vlasy po keratinu vypadala celé 4 měsíce jak z reklamy :)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Jj, každý kdo teď mamku potká nechápe jak to dokázala :D

      Vymazat
  8. Veľmi túžim po rovných vlasoch! Vyzerá to veľmi zaujímavo ale pre mňa dosť peňažne náročné... -_-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi to přijde drahé v salonech, ale takhle jen za tu sadu to jde :) Můžeš si to zkusit přát na Vánoce :)

      Vymazat
  9. Tak pokud bude působit, určitě bych jí chtěla aspoň vyzkoušet, radši si to udělám doma sama než v salónu kde za to dam taky spoustu peněz a musela bych chodit opakovaně, jak se znám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, taky raději všechno zkouším doma.. Už jsem svojí vlastní kadeřnicí a vizážistkou, za chvíli budu beztak dělat i nehty, masáže a nevím co všechno :D
      A tohle jde opravdu krásně zvládnout :)

      Vymazat
  10. naozaj to vydrží 3 mesiace?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vydrží to i daleko déle, ale musíš vědět co od toho čekat - maminka má z těchto kudrnatých, hrubých a nepoddajných vlasů daleko déle než 3 měsíce vlasy hebké a poddajné. Nejsou ale celou dobu tak rovné, jako po první aplikaci (časem se začínají postupně zase kroutit). Největší plus ale je, že je pořád jde lehce vyžehlit, i po delší době než jsou ty 3 měsíce. Dříve měla totiž vlasy maminka tak nepoddajné, že ani vyžehlené nevydržely a byly pořád hrubé a krepaté.
      Jinak nejdůležitější je potom používat jejich speciální šampony a kondicionéry, bez nich by to tak nevydrželo (sepsala jsem i o nich další článek).

      Vymazat
    2. musím říct, že souhlasím s délkou mezi 3-4 měsíci uplně v pohodě. Většinou aplikuji až na konci toho 4....

      Vymazat
  11. Za jak dlouho si můžu nechat navázat vlasy keratinem, po procesu narovnání br.keratinem ?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, bohužel s tím zkušenost nemám, zkus jim napsat třeba na FB https://www.facebook.com/CoCoBrazilKeratin :)

      Vymazat
  12. Mám dotaz, prosím, vylepší se mi nyní suché, krepaté vlasy i když bych používala jen ten šampon a kondicionér? Nechci úplně rovné vlasy jako žehličkou vyžehlené...

    OdpovědětVymazat
  13. Já si zkoušela narovnávat vlasy někdy před pěti lety a zjistila jsem, že mi to absolutně nesluší, takže od té doby jsem to znovu nezkoušela. Mám své vlnité vlasy prostě ráda, nemá smysl to měnit. Výhodou u nich je, že v nich i lépe drží různé doplňky do vlasů které často ráda nosím.

    OdpovědětVymazat