pondělí 30. prosince 2013

Fixatér rtěnky ARTDECO

Na značku ARTDECO (FB Artdeco) jsem poprvé narazila na Douglas Make-up School, kde jsem si zamilovala jejich známou bázi pod oční stíny. Ta byla příjemná, dělala krásně výrazné barvy očních stínů a hlavně mi díky ní líčení vydrželo bez problémů celý den..

Když jsem si pak zjišťovala co všechno má Artdeco v sortimentu, zaujaly mě právě jejich "speciální produkty". Kromě běžné dekorativní kosmetiky totiž nabízí např. vychvalovanou bázi pod stíny, aktivátor růstu řas, bázi na rty nebo pod make-up, permanentní řasy nebo právě Fixatér rtěnky Magic Fix, který už má u mě doma mezi kosmetikou čestné místo. :)


Na fixatér nedám dopustit hlavně proto, že zbožňuju výrazné rtěnky a taky protože se ráda fotím.. Většinou mám totiž u focení v exteriéru největší problém právě s tím, že mi vítr rozvlaje vlasy a ty mi od rtěnky vytvoří pruhy po obličeji. :D
Jediné štěstí je to, že fotografové jsou šikovní a tyhle věci pak ve photoshopu zamaskují, ale i tak chodit po venku s rozmazanou rtěnkou nevypadá zrovna dobře. :P


Fixatér je v malinkém 5ml BALENÍ se štětečkem podobným jako u laku na nehty.
POUŽITÍ: Po aplikaci konturovací tužky a rtěnky poťukejte po rtech kosmetickým ubrouskem. S použitím štětce naneste Magic Fix jedním tahem na horní ret a jedním tahem na dolní ret, včetně kontur. S lehce otevřenou pusou nechte zaschnout, poté si mírně navlhčete rty jazykem. Pokud je rtěnka hodně mastná, aplikaci zopakujte.

Co mě poprvé zaskočilo byl závan alkoholu, který máte při nanášení přímo pod nosem. :D
Jinak je nanášení jednoduché a fixatér i rychle zasychá.

POCIT při nanesení je hřejivý (lehce pálivý), jako při namočení rtů do alkoholu. Po zaschnutí ale cítíte už jen hydratační povlak na celých rtech. Na jednu stranu to není nic nepříjemného, ale pořád cítíte že na rtech něco máte.

ÚČINEK je naprosto super! Zkoušela jsem fixatér na mé oblíbené červené rtěnky a dokonce i na rtěnku Dermacol Lip Seduction, která samotná vydrží tak hodinu.. Jakmile fixatér zaschne, rty se ani neobtiskují do ubrousku, na skleničky atd. Dokonce se pak nemusíte bát ani s rudou rtěnkou někoho políbit - hlavně hned po zafixování se rtěnka vůbec neobtiskuje. 
VÝDRŽ závisí jen na tom jak často jíte, pijete atd.. Pokud se rtů dotýkáte jen lehce, tak drží bez problémů snad pořád. A běžně mi fixatér vydrží na rtech několik hodin i když piju a jím. 

Jediné mínus vidím v tom, že po obtisknutí rtěnky do ubrousku rty nevypadají tak moc hydratovaně ("nakrémovaně"). Nejraději bych pak použila ještě jednu vrstvu rtěnky, ale ta už by se obtiskovala na skleničky. :D


Každopádně pokud si chcete užívat výrazné rtěnky a zároveň mít možnost políbit svého miláčka, nebo třeba celý večer popíjet koktejly bez obavy o rozmazání rtů, tak tuhle šikovnou věcičku si prostě musíte pořídit. :)

Tak jak se vám fixatér líbí? Zkoušely už jste něco podobného, nebo máte jiný tip na fixaci rtěnky? 

25 komentářů:

  1. tak o tomto som ešte nepočula :) ja skor používam vždy púder a na to ešte dalšiu vrstvu rúžu, alebo že si kontúrkou prejdem celé pery a následne rúž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, taky používám pudr a plno dalších věcí, ale u žádné se mi nestane že bych s rudou rtěnkou mohla dát příteli pusu nebo že by mi vydržela celý večer bez rozmazání a vyblednutí, tohle je opravdu daleko lepší.

      Vymazat
  2. nad tymto vyrobkom som vahala, ale nakoniec som si nevzala, pretoze som na neho u zahranicnych bloggerkach necitala najlepsie veci...nepozdaval sa im ten alkohol a ani vydrz podla nich nebola dlha..ale tak sama som neskusala, takze neviem..

    Ja mam asi len taku staru znamu radu.. Naniest na pery ruz potom na pery jemne pritlacit obrusok, prepudrovat a znovu naniest ruz.. mam odkusane a vydrz sa dost zvysila..okrem toho puder mame asi kazda doma, takze je to aj lacne a rychle :)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, alkohol možná někomu může vadit, ale to vnímáš jen při nanášení, potom už ne. Ale výdrž je u výrazných rtěnek neskutečná. Rudá rtěnka mi s fixatérem vydrží celý večer bez problémů, nerozmazává se a neobtiskuje..
      Tu věc s pudrem znám a používám, ale opravdu se to nedá srovnat.. Protože i tak se rtěnka rozmazává a obtiskává, což s fixatérem nedělá.

      Vymazat
  3. Teoreticky dobrý nápad, já bych si to ale za ty peníze asi nekoupila.Radši zůstanu u staré dobré metody prodlužování výdrže rtěnky,kterou zmiňovala Dorota. :)
    Jinak Artdeco jako značku mám moc ráda, naposledy jsem zkoušela právě bázi pod oční stíny a naprostá spokojenost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, báze je opravdu super.. A tohle podle mě za tu cenu taky jde a přijde mi že fixatér vůbec neubývá..
      Jnak k lepší výdrži je pudr fajn, ale ikdyž tuhle metodu použiju třeba na focení, stačí závan větru který mi rozhodí vlasy a ty mi o rtěnku udělají pruhy na obličeji :D :D A v tom je fixatér nesrovnatelně lepší, to se rtěnka prostě nerozmaže

      Vymazat
  4. Nikdy jsem to nezkoušela, ale asi vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem z toho celkem hotová, dneska jsem pusinkovala přítele s rudou rtěnkou a fixatérem, on se vždycky zděšeně utíral jestli není celý červený a nic :D :D

      Vymazat
  5. Tak to vypada uzasne!! Dekuji moc za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo, to jsem nikdy neviděla, vypada to dobře :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na to teď narazila poprvé.. Přitom po drogeriích jsem často po něčem takovém koukala, ale tam jsem nic podobného nenašla. :)

      Vymazat
  7. tak tohle vypadá opravdu zajímavě, ještě jsem žádný podobný fixatér na rtěnku neviděla :)
    pěkná recenze! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii :) Taky jsem žádný jiný fixatér ještě neviděla :)

      Vymazat
  8. Já mám potřebu pusu pořád přemazávat, protože mám pocit, že mám rty suché - nevím, jestli by tohle pomohlo. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No rty nejsou po fixatéru sice zrovna vysušené, ale ani tak hydratované jako s balzámem nebo hydratační rtěnkou. Vytvoří se Ti na rtech takový hydratační povlak který cítíš skoro jako bys měla lak na rtech, až na to že je jemně lepivý a ne tak tuhý. Takže i kdyby sis přes to dala balzám, ke rtům by se nedostal.. Ale mi přijde že ho není tak potřeba, když ten fixatér jakoby rty chrání před úplným vysušením (jde jen o to, jak moc chceš mít rty hydratované - někomu to může připadat dost, někomu málo...)

      Vymazat
  9. To zní dobře.:)
    Ráda používám rudou rtěnku, ale bohužel pak příteli nemůžu dát ani pusu aby nevypadal jak travestita :D

    www.bysharka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak to jsme na tom stejně, proto mám fixatér tak ráda :)

      Vymazat
  10. Velmi podobnu vec mam z feelunique (vola sa to lipcote) a stalo ma to v zlave asi 3 libry. Nemozem vynachvalit :)))

    OdpovědětVymazat