úterý 31. prosince 2013

Douglas Make-up School: Kouřové líčení

Protože dnes bude nejspíše většina z vás přemýšlet jak se nalíčit, rozhodla jsem se vytáhnout už skoro zapomenutý článek o Make-up School v Douglasu a jejich lekci kouřového líčení. Navíc po prosincové pauze od 3.1. opět jejich lekce začínají a tak se můžete podívat jak probíhají a hned se na ně přihlásit. :)

Přeji skvěle prožitého Silvestra a vše nejlepší do nového roku. :)


Konečně jsem si v listopadu našla čas a přihlásila jsem se na jednu z hodin MAKE-UP SCHOOL v Douglasu. Tahle škola líčení je ZDARMA, probíhá myslím jen v Praze a v Ostravě a přihlásit se na některé vybrané "školení" můžete ZDE.
Já jsem si vybrala lekci KOUŘOVÉHO LÍČENÍ, protože jsem se chtěla naučit lépe zvládat výraznější líčení na focení.. A zrovna v kouřových očích jsem měla mezery.


Tahle hodina spadala ke značce Collistar, takže jsme mohly vyzkoušet některé jejich produkty (např. odličovače pokud jsme přišly nalíčené). Ale vizážistka, která vedla naše školení, nám umožnila používat daleko více značek a vybírala nám vše na míru. Navíc jsme na této lekci byly jen 2, takže přístup byl dokonale individuální. :)


Hned na začátku nám bylo řečeno že KOUŘOVÉ LÍČENÍ vychází vždy z nějaké tmavé barvy, ale nemusí být pouze černé - může být např. hnědé, modré, tmavě zelené, fialové.. A na nás bylo jakou barvu si vybereme. No já jsem si samozřejmě vybrala tu nejtmavější variantu - černou. :)


Celý postup líčení nám byl postupně vysvětlen a na nás bylo, abychom ho na sobě samy praktikovaly. Pokud jsme si s něčím nevěděly rady, nebo výsledek nebyl dokonalý, vizážistka nám názorně nalíčila 1 oko a to druhé bylo potom na nás - dodělat ho tak, aby byl výsledek naprosto stejný. :)


Na líčení jsme použily plno zajímavých produktů, které jsme si mohly i samy vybírat. Například u mého výběru řasenky jsme strávily asi 15minut. :D A co se týče rozjasňovače pod oči, tam musela vizážistka prohledat skoro celou prodejnu, než našla něco tak světlého. :P

Stíny jsem použila trio (černá, šedá, bílá) od Be-Yu (Myslím že Catwalk č.02) a byly naprosto dokonalé - neprášily, měly úžasnou pigmentaci i výdrž.
Báze pod stíny Artdeco taky plnila svůj účel skvěle.
Řasenka, která se mi nakonec zalíbila nejvíce (hlavně díky hustému štětinovému kartáčku a neslepování řas) je Diorshow:


Rtěnku, kterou jsem použila až po nafocení předchozích fotek, jsem vyzkoušela od značky BeYu, akorát si nepamatuju číslo odstínu.. Jinak vypadala přirozeně, barvička byla středně sytá (mohla by krýt i více) i středně hydratační (nevysušovala, ale ani výrazně nehydratovala).


No a nakonec jsme ještě dostaly při odchodu dárečky - vzorečky krémů, parfému a séra proti vráskám.


Za mě je Make-up school v Douglasu rozhodně nejlepší akcí, o které jsem za dlouhou dobu slyšela a určitě si ještě na pár dalších hodin zajdu. :)
Nejvíce se mi líbí možnost vyzkoušení zajímavé kosmetiky a taky cenné rady, které si každý může od vizážistek vedoucích školení vyptat. Dokonce i když je lekce věnovaná líčení očí, můžete se pobavit o make-upu, obočí, rtech, tvářenkách.. no prostě o všem co Vás napadne. :)

A co Vy, byly už jste na některé z lekcí líčení, chystáte se, nebo to máte daleko?

24 komentářů:

  1. Přejeme ŠŤASTNÝ NOVÁ ROK :)

    OdpovědětVymazat
  2. to jsem ani nevěděla, zní to zajímavě, některé kurzy omrknu... já se kouřovému líčení vyhýbám, vypadám v tom hrozně, a to mi ho vždycky dělali profíci, ale prostě mi to nesedí. já si vlastně stíny nedávám skoro vůbec, zato musím mít vždycky hodně výrazné řasy, tak se pak i bez těch stínů obejdu :)
    a šťastný nový rok přeju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já zase výrazné oči zbožňuju, ale co si pamatuju tak pořádají i lekce dokonalého make-upu, očních linek, rozjasnění pleti, výrazných rtů... Podle mě si vybere každý to svoje :)
      A taky přeju vše nej do nového roku :)

      Vymazat
  3. Můj svět krásy31. prosince 2013 v 4:24

    Super článek, díky za info! Už jdu broudzat, co si vyberu a určitě se taky na něco přihlásím;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda a snad se i lekce budou líbit.. Podle mě jsou naprosto skvělé! :)

      Vymazat
  4. O škole som už počula, žiaľ som z Brna, takže sa zatiaľ na takúto akciu nechystám, ale súhlasím s tebou, že je to výborná akcia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, to je škoda, že v Brně lekce nemají.. Asi poprvé jsem ráda že bydlím v Ostravě :)

      Vymazat
  5. Taky šťastný Nový rok a krásné prožití Silvestra. Taky jsem u nich byla na něčem před pár měsíci, bylo to fajn, jen mi dali moc tmavý odstín make-upu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, já jsem naštěstí make-up měla svůj.. Co jsem zkoušela tak na mě taky všechny jejich vypadaly moc tmavě :D

      Vymazat
  6. O těch kurzech jsem vůbec nevěděla, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já byla na podzim na školení u Fann ,byla tam vizážistka od Maxfactoru, katastrofa, rychlý líčení, neříkám že nepěkné, ale toť vše. Taky jsem si představovala nějakou radu a pomoc.za 15 min jsem byla hotová a odejitá. Za mne velké zklamání. Co bych taky chtěla zadarmo , že :-). Zato prodavačka byla super ,to se zase moc nevidí. To jsem kvůli tomu zbuzerovala chlapa a jeli jsme 40 km do Jihlavy. Nu což ,stanou se horší věci :-). Mějte se krásně bye Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, tak to se teda nedá srovnat.. Tohle trvalo asi 2 hodiny a vizážistka byla naprosto úžasná, radila s čím jsme chtěly a celkově nechápu že jsme zadarmo měly takovou skvělou hodinu, kde se nám tak věnovala. :) Takže Douglas v tomhle asi neskutečně vede..

      Vymazat
  8. Asi jsem trochu ujetá, ale první co mě napadlo, bylo jestli se jednalo jen o mini vzorečky řasenek, nebo vám pak použitá řasneka zůstala, nebo ji, ehm, recyklují při dalším školení >.< Jinak to líčení se ti vážně povedlo, já bych nejspíš skončila jako panda. =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jo řasenky mě taky trochu zaskočily - je to stejně jako když vizážistka používá řasenku na všechny co líčí (prostě to byly testery co používal každý), což se mi moc nelíbí. Příště si asi vezmu řasenku svoji.. Jinak zbytek líčidel vždycky otírali a desinfikovali (stíny, rtěnku, tužky), takže to bylo fajn.
      A jako panda bys určitě neskončila, školení trvalo asi 2 hodiny a vizážistka nám to opravdu podrobně vysvětlovala, ukazovala i nám pomáhala když to nešlo. :)

      Vymazat
  9. Skvely napad - taky uz jsem o tomto kursu premyslela. Miluju kourove liceni !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud to máš blízko, určitě si zajdi.. bylo to super :)

      Vymazat
  10. Happy New Year 2014 ♥
    alexxieofficial.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Takhle bych se taky chtěla umět nalíčit. Hezké, moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii :) Když máš u sebe takovou šikovnou vizážistku, naučí Tě to hned :) Já jsem třeba dřív pár věcí nevěděla, takže jsem moc ráda že jsem tam šla.. Přemýšlím že bych někdy i nafotila postup a vysvětlila to, od té doby zkouším kouřové líčení s různými barvami moc ráda :)

      Vymazat
  12. Nádhera, kouřové líčení je opravdu moc krásné. Ale chtěla jsem se zeptat hlavně na to vaše obočí. Máte ho úplně dokonale nalíčené a přesně tak akorát široké a prostě přesně tak, jak bych si nalíčila já, kdybych to zaprvé uměla a zadruhé na to měla každé ráno čas :) Takže já teď uvažuji o metodách, abych si to trochu zjednodušila a měla na nějakou dobu od obočí svatý klid. Takže jsem se chtěla zeptat, nemáte tady některá zkušenosti například s touhle metodou zkrášlení obočí? Přijde mi taková nejpřirozenější. Předem moc díky za odpovědi.

    OdpovědětVymazat