středa 27. listopadu 2013

Přírodní kávové mýdlo

Někdy je mi strašně líto, že nepiju kávu.. No vážně, neskutečně mi voní i chutná. Problém je v tom, jaké má na mě účinky - jako by mi mělo vyskočit srdce, je mi špatně, potím se a někdy i omdlívám. To samé platí i u energy drinků a občas i u silného čaje (ale ten si vzít prostě nenechám!). :D

No prostě závislák na kávě, jakých kolem sebe vidím mraky, ze mě asi nikdy nebude. Ale zato potřebuju náhradu té úžasné chutě i vůně - capuccina bez kofeinu nebo třeba kávovou kosmetiku, která má na pleť povzbuzující účinky, u vlasů aktivuje růst a hlavně už jenom tou vůní Vás dokonale probudí. :)

A protože další věcí, která mi přišla z www.auroville.cz je Přírodní rostlinné mýdlo Coffee, právě si užívám skvělých kávových zážitků i jako kávový abstinent. :)



100gramové mýdlo je opět kouzelně zabaleno v banánovém listu, takže pokud máte nějakého známého závisláka na kávě, myslím že tohle je super tip na dárek. :)
Složení mýdla:
panenské rostlinné oleje - kukuřičný, kokosový, ricinový, nimbový a olivový, organické činidlo, pitná voda, gel z Aloevera, olej z pšeničných klíčků a bambucké máslo, rostlinné extrakty brahmi, vanilky a kávy, přírodní vůně bazalky a kávy
  • VŮNĚ je sice opět cítit jen jemně, ale jde poznat, že je v mýdle opravdu káva. Nejde o žádnou umělou parfemaci, takže nečekejte nic silného - přírodní vůně kávy je spíše jemná, opět jde cítit spíše mýdlový základ.
  • SLOŽENÍ je luxusní a co se mi na něm líbí nejvíce, jsou částečky kávy viditelné v mýdle. Taky by v každém mýdle mělo být pár celých kávových zrn. :)
  • POUŽITÍ je samozřejmě hlavně na tělo (nebo ruce) a tentokrát jsem si ani nezkoušela mýdlem umývat obličej (na to mám jejich jasmínové mýdlo bez částeček kávy).
  • VÝSLEDKEM je stejně jako u předchozího mýdla dokonale čistotou "vrzající" pokožka. :)
    Když mýdlo nepoužívám na obličej, zjistila jsem že mi navíc vůbec nepřijde vysušující.
    A díky té vůni má na mě mýdlo i mírně povzbuzující účinky (nevím jestli si to jen namlouvám, ale každopádně ta vůně, ikdyž je slaboučká, mě baví). :)
  • BALENÍ je u 100g mýdel v jakémsi papíru a poté v banánovém listu, u 50g mýdel v látce, takže mýdlo pak vypadá orientálně a taky moc zajímavě. 

Celkově se mi mýdlo moc zalíbilo hlavně jako neobvyklý dárek a doporučuju ho taky závislákům na kávě, kteří se bez ní prostě neobejdou ani ve sprše. :)

Máte zkušenosti s touto nebo jinou zajímavou kávovou kosmetikou? :)

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Úplný souhlas :) hned na první pohled nádhera a díky tomu složení lahůdka i pro náročné :)

      Vymazat
  2. Bušení srdéčka a pocení jsem zažila po kávě jednou, na návštěvě jsem dostala místo kávy přímo smrťáka, myslela jsem, že už domů v pořádku nedojdu :-D nedivím se, že pití nechceš riskovat :) jinak kosmetika s vůní kávy je tak energizující, úplně tu vůni miluju :) Díky za skvělý tip na dárek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, tak vidím že v tom nejsem sama :D Ikdyž mi dělá problém i normálně silná káva.. Jsem slabší kousek :P
      Ale tu vůni zbožňuju a stejně si i tu kávu tak jednou za půl roku výjimečně dám. Ale v kosmetice je to bezpečnější :D

      Vymazat
  3. Vypadá krásně :) Nejsem moc zvyklá používvat tuhá mýdla, takže nevím, jak bych se s tím smířila, ale je pravda, že si to již delší dobu plánuji no :D
    Ale teda bez kávy ani ranu! :3 Mám kávu hodně ráda, i když jsem ji předtím nemusela, protože babička byla takovou hnusnou překapávanou a tak jsem si musela vztah ke kávě hledat jinak. A ta vůně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám k tuhým mýdlům celkem kladný vztah, ikdyž je pravda že spíše na ty ruce a teď i na obličej.. Ve sprše mám raději sprchové gely a oleje, ale čistě jen kvůli jednoduššímu nanášení :D
      Ale co se týče přírodních mýdel, už jenom to magické slovo "přírodní" na mě má takový efekt že to musím vyzkoušet :)
      A tu kávu mi nezbývá než závidět, občas mám na ni opravdu chuť :P

      Vymazat
  4. Tak tohle mýdlo vypadá senzačně, miluji vůní kávy a celkově kávu a hlavně je mýdlo přírodní a to vždy ocením:)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ráda přírodní mýdla, zejména léčebná. V poslední době používám mýdlo z mrtvého moře, rozhodně doporučuji. Po pokožce hezky klouže a kůže je poté vláčná a vůbec ne vysušená.

    OdpovědětVymazat