pátek 8. listopadu 2013

Minerální tvářenky Everyday Minerals

Protože už jsem propadla přírodní kosmetice a minerálním pudrům, rozhodla jsem se vyzkoušet taky minerální tvářenky Everyday Minerals, které se mi podle popisu neskutečně líbily.
Seženete je v eshopu www.pureskincare.cz (FB PureSkinCare), kterému chci moc poděkovat za zaslání vzorečků k recenzi. :)

Produkty EVERYDAY MINERALS jsou přírodní a určeny pro vegatariány a veganyV jejich nabídce najdete make-upy, tvářenky, oční stíny, korektory, pudry, bronzery a štětce. Veškeré výrobky nejsou testovány na zvířatech a společnost je zapsána na seznamu organizace PETA a také u organizace Leeping Bunny s králíčkem ve znaku.

A teď už ke slibovaným tvářenkám. Vybrala jsem si na vyzkoušení 4 různé odstíny a první co mě napadlo když jsem je viděla bylo, že barvy vypadají naprosto jinak než na stránkách eshopu. :D Takže jsem opravdu ráda, že můžu jednotlivé odstíny vyzkoušet a snad tím někomu usnadním výběr. :)


  • PUDROVÉ složení tvářenek mi úplně vyhovuje - jsou sypké, hodně práší, ale díky tomu se taky úžasně nanášejí. 
  • INTENZITA ODSTÍNU se lehce vytvoří podle toho kolik tvářenky nanesete - sama jsem se snažila na fotkách zachytit co nejvýraznější barvu.
  • NEVYTVÁŘÍ FLEKY - Pudr se dá nanést krásně do ztracena, rozmazat jak je libo a přitom nevytváří na obličeji fleky. Naopak se dá podle potřeby přebytečný pudr setřít a barva se tak zjemnit.
  • VÝDRŽ je podle mě skvělá, tvářenka vydrží na pleti celý den.
  • ODOLNOST samotné tvářenky je o něco horší - pokud se tváří nedotýkáte, nebo jen jemně, tvářenka drží. Jakmile si ale otíráte líčka, část barvy (která jakoby jen leží na povrchu pleti) se setře. Takže pokud chcete dosáhnout výrazného odstínu který vydrží, stačí tvářenku štětečkem "vmasírovat" na tekutý make-up/BB/CC krém..
  • ODSTÍNY mnou vyzkoušených tvářenek si můžete prohlédnout na následujících fotkách.
  • NATURE´S SWEET SIDE je borůvkový odstín, který na mé pleti ale vytváří spíše barvu dočervena. Spolu s odstínem Glam Guru je navíc krásně výrazný. Intenzitu barvy ale můžete i zmírnit nanesením menšího množství. Ze všech odstínů jsem si tenhle oblíbila úplně nejvíce, protože s ním vypadáte prostě tak nějak mile. :3
  • AMBROSIA je nejvíce univerzální odstín. Narozdíl od popisu na eshopu (kde uvádí že jde o středně růžovou), se mi zdá že barva je spíše do broskvové až bronzové. Tato tvářenka vytváří vzhled opálení, odstín musí slušet snad každému a je také celkem výrazný.
  • NEW CAR SMELL sedí dle popisu eshopu na zářivou broskvově-korálovou. Abych byla přesnější, barvička je dost světlá, ale výrazně rozjasňující, s odstínem skoro až do neonově oranžové. Hodí se hlavně na rozjasnění lícních kostí.
  • GLAM GURU je studený fialový odstín s největším třpytem ze všech 4 barev. Barva je spolu s Nature´s Sweet Side nejvíce pigmentovaná a obsahuje mnoho třpytivých částeček. Odstín mi přijde nejvíce elegantní a luxusní, zároveň ale chladný.


Tvářenky jsem si naprosto zamilovala, všechny jejich vlastnosti mi vyhovují a hlavně se s nimi krásně pracuje. A až dopotřebuju své současné tvářenky, už se chystám na Nature´s Sweet Side. :)

Co Vy a minerální tvářenky, pudry, stíny nebo make-upy? Taky se Vám tak líbí, nebo dáváte přednost něčemu jinému? 

21 komentářů:

  1. Moc pěkná recenze, díky za ukázky barev, zrovna mi má oblíbená tvářenka dochází takže juknu i na eshop :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásné tvářenky, také mám jednu od této značky a je naprosto skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda. :) Já jsem z nich taky nadšená a i když to jsou zatím jen vzorečky, strašně ráda je používám :)

      Vymazat
  3. Hezky udělané stránky, ráda se zapíšu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se hrozně líbí ten poslední odstín, je nádherný:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, odstíny dofialova vypadají hezky elegantně. Semtam podobné barvičky taky používám, ale střídám je tak nějak podle nálady :)

      Vymazat
  5. Jak přišli na název New car smell??? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to nechápu, já si u toho představím spíš smrad :D

      Vymazat
  6. Great blog:)

    I'm following you via GFC now, hope you will do the same:)
    http://caths-life.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Niestety nie znam ani firmy ani samego produktu...

    OdpovědětVymazat
  8. ja som si objednala Bollywood, ktora uz v ponuke nie je. Z tychto ktore mas by sa mi najviac pacila Ambrosia, ale podla fotky z eshopu by som si ju zrejme ani nevybrala, pretoze tam je skor do ruzova a vadia mi v nej tie trblietky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, ty fotky v e-shopu jsou úplně jiné :D To mě dostalo, když jsem pak viděla jak ty barvy vypadají doopravdy. :) A ty třpytky v Ambrosii sice jsou, ale nepřijde mi že by jich tam bylo moc (Glam Guru se třpytí víc). A Bollywood jsem tam ještě nedávno viděla, škoda že teď hodně odstínů nemají

      Vymazat
  9. Moc se mi líbí Glam Guru. Uvažuju o pořízení. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad recenze pomohla.. :) Já jsem si je oblíbila všechny a střídám vzorky podle nálady :D Tuhle barvičku si zrovna dávám když mám chuť na trošku elegance :)

      Vymazat
  10. Díky za swatche, občas po těchto tvářenkách pošilhávám. :) Jaký na ně používáš štětec? Jde to bez problémů jakýmkoliv, nebo by byl lepší placatý?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štětec jde vidět na první fotce.. Je to takový levný šmejd :D (spíše kulatý, ne placatý) Jde to ale bez problémů, ikdyž časem si pořídím určitě něco hustějšího - tenhle při nanášení musím trošku přimačkávat :P Ale více placatý stejně nerada na tvářenky používám, nejraději mám takovou střední cestu

      Vymazat
  11. tvářenky nosím nerada, kvůli malým červeným pigmentům co mám na pleti jsem ráda když je zakryju (jsou tři malé nepatrné ale zlobí mě, na tvářích lehce a na kořenu nosu) není to strašné, ale mám z toho krapek komplex i když si toho spoustu lidí nevšimne, ale po objevení EDM se mi moc zalíbily, chci si po objednávání velkého balení makeupu pořídit i tvářenku, abych nevypadala tak mrtvolně bíle a měla trochu barvičku..

    http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě když už použiješ make-up a přes to ještě tvářenku, tak by to vypadalo dobře. :) Taky když nechci vypadat nezdravě bíle, tak tvářenky používám :)

      Vymazat