pátek 22. listopadu 2013

Limitované Vánoční edice Yves Rocher

Protože značku Yves Rocher pravidelně sleduju na Facebooku, nedávno jsem si všimla jedné jejich připravované limitované edice, která mě moc zaujala. Jde o Vánoční edici KAKAO A POMERANČ, která se v prodejnách objevila teprve 18.11. Už když jsem ji viděla na e-shopu, měla jsem chuť něco objednat. Ale protože mi od Yves Rocher jednou za čas přijde balíček s novinkami, počkala jsem si jestli nebudu mít to štěstí a nenajdu tam některý z těchto produktů. :)

sprchový gel (89Kč), vůně do bytu (229Kč), třpytivý sprchový gel (159Kč)
Sotva jsem na to pomyslela, zazvonil pošťák s balíčkem od této značky, obsahující 2 produkty z Vánočních limitovaných edic.
První je třpytivý sprchový gel z Vánoční kakaové edice, pod kterou kromě pomeranče patří také KAKAO A PISTÁCIE a KAKAO A MALINA.
Druhý "dáreček" je tělové mléko z edice VÁNOČNÍ VANILKA.


Už na první pohled jsem si věcičky zamilovala a při jejich očichání ještě více. :3

SPRCHOVÝ GEL SE TŘPYTKAMI KAKAO A MALINA (159Kč) je v roztomilém obalu připomínající Vánoční baňky na stromeček a díky třpytkám bych se na něj nejraději jen koukala. :) Taky mi připomíná vánoční těžítka (takové ty baňky s vodou, třpytkami a umělým sněhem, který se po zatřepání v těžítku rozvíří).

  • VŮNĚ se podobá malinové čokoládě a je dost výrazná. Po umytí zůstane vůně příjemně slabější.
  • TŘPYTEK se naštěstí bát nemusíte - na pokožce nezůstávají. :D
  • SLOŽENÍ obsahuje pěnidlo ammonium lauryl sulfate (povoleno i v přírodní kosmetice), neobsahuje parabeny. Obsahuje akorát barviva. Jinak jsem nenašla nic, co by mě nějak znepokojovalo, spíše se mi složení opravdu líbí. :) 



TĚLOVÉ MLÉKO SE TŘPYTKAMI VÁNOČNÍ VANILKA (179Kč) má luxusně vypadající obal a vůni, kterou jsem si naprosto zamilovala.

  • VŮNĚ mi připomíná vaječný koňak (který je u nás každoroční vánoční tradicí), nebo vanilkové aroma do buchet.
    V lahvičce mi ta vůně tak skvělá nepřijde, rozvoní se krásně až na kůži. :)
  • HYDRATACE je průměrná, jako snad každého tělového mléka.
  • SLOŽENÍ obsahuje Dimethicone (silikon), BHT (někteří na něj mohou být citliví), vesměs se mi ale opět líbí. Je bez parabenů, obsahuje bio bourbonskou vanilku a gel z bio aloe vera.
  • TŘPYTKY jsou miniaturní, ale je jich opravdu hodně, takže se kůže po namazání jemně třpytí.

Nakonec mě oba produkty mile překvapily ve složení, zamilovala jsem si vanilkovou vůni a roztomilé balení třpytivého sprchového gelu. Jediné co nemusím je malinová vůně, takže mě ještě stejně čeká cesta do Yves Rocher a nákup produktů z edice Kakao a pomeranč. :)

A jak se líbí Vánoční edice Vám?

Přeji krásný den a příjemné vymýšlení vánočních dárků,
Nicca

23 komentářů:

  1. tahle edice vypadá naprosto úžasně, plánuji si z ní něco koupit :)
    turquoise bow

    OdpovědětVymazat
  2. Ta vanilková edice voní naprosto božsky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, taky ji zbožňuju. Kdysi jsem dokonce takovouhle vůni (aroma do buchet) používala asi jako parfém :D :D Mazala jsem si ji na krk a na zápěstí :P

      Vymazat
  3. Vanilkové věci musí být úžasné a určitě aspoň jednu věc si pořídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, vanilka je božská. Ještě musím jít očichat ten pomeranč :)

      Vymazat
  4. mám moc ráda vůni vanilky, až budu mít cestu kolem YR určitě se na něco mrknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji taky zbožňuju, ikdyž jak kterou. Setkala jsem se s produkty, kde byla příliš silná a nepříjemná, ale tahle je dokonalá :3

      Vymazat
  5. Looks like great products!

    www.minsbeautyequipment.com

    OdpovědětVymazat
  6. oba výrobky mám doma, sprchový gel jsem si zamilovala, ale to tělové mléko
    mi kvůli třpytkám moc nesedlo ... jinak ta vůně obou výrobků je ale božská! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi naštěstí ty třpytky ničím nevadí a to jsem dost citlivka, takže určitě to musí být nějaká určitá alergie :( A právě ta vůně je úplně úžasná :)

      Vymazat
  7. ten sprchový gél mi hneď padol do oka. :))

    Live my life

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovna včera jsem je obhlížela, ty třpytky jsou lákavé!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě většinou třpytky nelákají, akorát u té "baňky" se mi to strašně líbí :3

      Vymazat
  9. YR mi velmi nepadol no noty a vianocne edicie su vzdy take az moc papkacie:) Inak to su aj balzamy Crazy Rumors, ale na perach mi to nevadi. Bola si zvedava na recenziu, tak pozri sem :)
    http://bit.ly/1emjXaU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii za odkaz, ty si asi taky budu muset pořídit :P

      Vymazat