pátek 29. listopadu 2013

Klorane - řada pro objem vlasů

Ano, na vlasovou péči jsem opravdu zatížená.. :D Toho jste si z množství recenzí na vlasové produkty už mohli všimnout. Taky už určitě víte o všech mým kritériích výběru vlasové kosmetiky a o mých vlasových problémech.
Tím nejzásadnějším je to, že mám extrémně citlivou pokožku hlavy a tak si nemůžu vlasy fénovat, ale ani používat tužidla. Taková tužící pěna mi spolehlivě zajistí šílené svědění pokožky a vypadávání vlasů. Bohužel to platí vlastně skoro o všech produktech pro objem vlasů - ať už je to pěna či sprej - po všem mě svědí hlava, některé z produktů mi navíc akorát slepí vlasy.

Jediným možným řešením jsou tak pro mě šetrné šampóny zajišťující objem vlasů a nově jsem narazila také na jeden sprej pro objem, který má pokožka překvapivě bez problémů snáší. Nebudu Vám vykládat, že s ním zajistíte objem stejný jako s tužidlem, to opravdu ne. Ale je to šetrnější varianta, díky které mé vlasy nevypadají tak úplně jako olíznuté od krávy.


Řeč je tentokrát o produktech značky Klorane (FB Klorane) z nové řady s lněnými vlákny pro objem vlasů.
Tato řada obsahuje šampon, balzám a bezoplachový sprej pro objem. Za možnost vyzkoušet celou tuto řadu bych chtěla Klorane moc poděkovat, protože je opravdu o co stát. :)

složení šamponu
ŠAMPON S LNĚNÝMI VLÁKNY KLORANE je pro objem vlasů naprostý základ. Má šikovné účinky, které s jemnými a splihlými vlasy opravdu ocením.
  • VŮNĚ je jemná, mírně květinová a působí na mě tak nějak luxusně a profesionálně, nic přehnaného.
  • PĚNIVOST je velká.
  • ÚČINEK je především skvělé umytí vlasů (které při mytí až vržou), po umytí mi přijdou pevnější, u kořínku nadzvedlejší, ale také jakoby více se zacuchávající u kořínků, kde nepoužiju balzám (tento efekt mi dělají vlastně všechny šampony, které zajistí objem). U jemných vlasů jsem s efektem spokojená, ale byla by hloupost používat šampon na vlasy zničené, zacuchávající se a objemné (ono by to naštěstí ani nedávalo smysl). :D
  • MYTÍ vlasů s ním není nutné příliš často, přijde mi že vlasy se mastí méně než s jinými šampony.
  • SLOŽENÍ je na fotce níže, obsahuje např. pěnivou složku Sodium Laureth Sulfate (nepleťte si s horší verzí S. Lauryl S., ale i tato může někomu dělat problémy), barviva. Celkově je šampon šetrný a nemám s ním žádný problém.

složení balzámu
BALZÁM S LNĚNÝMI VLÁKNY KLORANE účinek šamponu hezky doplňuje.
  • VŮNĚ je ještě příjemnější než u šamponu, připomíná mi šampóny Nivea diamond gloss (které jsem upřímně používala právě kvůli té vůni). :)
  • ROZČESÁVÁNÍ vlasů je s ním bez problémů, už při nanesení se balzám krásně do vlasů vpracovává. 
  • ÚČINEK - po 2-3minutách působení mám vlasy jako právě rozčesané, necuchají se a hlavně nejsou zatížené.
  • SLOŽENÍ je bez silikonů. Obsahuje například ocet, který je při péči o vlasy často využívaný a velmi vychvalovaný, ricinový olej, extrakt z lněných semínek.. Podle mě je moc povedený. :)


BEZOPLACHOVÁ PÉČE VE SPREJI PRO OBJEM A TEXTURU je podle mě na celé řadě úplně to nejlepší! Jak už jsem psala na začátku, s přípravky pro objem vlasů mám většinou problém a tak jsem doteď nenašla něco šetrného, co by mě zachránilo od ulízlé splihlosti mých dlouhých, rovných vlasů.
  • VŮNĚ je stejně příjemná jako u balzámu.
  • NANÁŠENÍ ve spreji přímo k pokožce hlavy i po celé délce vlasů je jednoduché a rychlé. 
  • ÚČINKY se sice nedají srovnat s tužidlem (vlasy Vám neztvrdnou a nebudou od kořínků stát), ale získáte přirozený objem, lehce nadýchané vlasy a pokud sprej použijete po celé délce vlasů, pak budou vypadat celkově objemněji a hustěji.
    Navíc je to jediný přípravek co znám, který na vlasech NENÍ VŮBEC VIDĚT - vlasy nejsou ztvrdlé, slepené, ani jinak deformované. 
  • VÝDRŽ se špatně posuzuje - vlasy samy od sebe nevydrží u kořínků nadzvednuté celý den, ale získají tu vlastnost, že když je prohrábnete, opět si vytvoříte objem. Jakoby přestávaly být klouzavé a neschopné držet si tvar. 

složení spreje
Za mě má řada neskutečné plus v úžasné vůni, snášenlivosti, v tom že vlasy nezatěžuje a spíše jim dodává lehkost a přirozený objem. Hlavně péči ve spreji musím vyzdvihnout za to, že vlasy po ní nejsou ztvrdlé ani slepené, ale jen lépe přizpůsobivé a přirozeně nadýchané.

Jak se Vám tyto produkty pro objem vlasů líbí? Použily byste raději extra zpevňující tužidlo, nebo tuhle přirozenější a šetrnější variantu? :)

13 komentářů:

  1. pěkná recenze :) hlavně ten balzám mě zaujal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jj, balzám je super a opravdu se mi líbí jeho složení i účinek. :)

      Vymazat
  2. recenze na šampony určitě na blogu bude :)

    OdpovědětVymazat
  3. Něco na objem bych poslední dobou opravdu potřebovala, hlavně se mi hodně líbí ten sprej:)

    OdpovědětVymazat
  4. Od této značky jsem měla už také možnost něco málo vyzkoušet. Byl to myslím kopřivový šampón a byla jsem s ním vážně spokojená. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, Klorane má určitě plno šikovných produktů :)

      Vymazat
  5. I would like to try some of the products.
    www.minsbeautyequipment.com

    OdpovědětVymazat
  6. amazing review

    Would you like to follow each other?? Let me know.. :)

    Kisses

    SHAN
    www.memyheelsandi.com

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, tak tahle řada vypadá fakt dobře. BTW, nechtěla bys přidat fotky vlasů bez spreje a se sprejem? Pro porovnání. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, mohla bych. Ikdyž největší rozdíl je v tom, že s těmi vlasy pak jde lépe pracovat -tzn když si je prohrábnu, tak drží zvednuté (když to udělám bez spreje, tak hned lehnou) :D
      Ale jakmile přijdu domů, zkusím to nafotit :)

      Vymazat