středa 27. listopadu 2013

Akce Dr. Hauschka - 50%sleva

Protože na Facebooku se mi zobrazují akce od mých oblíbených značek, všimla jsem si, že už od pondělí až do soboty 30.11. platí akce na prodejně nebo e-shopu www.yinyang.cz- poloviční cena na úplně všechny výrobky Dr. Hauschka!

A protože Dr. Hauschka je kvalitní, příjemná a nádherně voňavá biokosmetika s mírně vyššími cenami, tak tahle výjímečná akce je opravdu něco co si nemůžete nechat ujít.
Díky slevě  koupíte vše opravdu až příliš levně a můžete tak vyzkoušet něco nového (třeba si koupit testovací sadu péče o tělo nebo péče o pleť), nebo si nakoupit vánoční dárky pro sestřičky, maminky, babičky.. :)




Tuto výhodu získáte, když v prodejně na Revoluční 10 v Praze požádáte o slevu 50% nebo v e-shopu napíšete do poznámek *se slevou 50%* .

A nezapoměňte na právě probíhající giveaway Dr. Hauschka! :)

17 komentářů:

  1. I have never tried these products.
    www.minsbeautyequipment.com

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Nj, tohle je asi nejlepší akce jakou jsem za hooodně dlouhou dobu viděla :)

      Vymazat
  3. Já té slevy zneužila hned v pondělí :D objednala jsem si kompletní péči o pleť, takže naštěstí moje kreditka se cítila trochu líp :D

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No to věřím.. Naštěstí jsou po slevě ceny opravdu podprůměrné a kvalita je výrazně převyšuje, takže nejen kreditka se musí cítít dobře :D

      Vymazat
  4. Nevěděl jsem, že tuto značku, ale nabízí dobré slevy.

    Děkuji moc za vaši návštěvu!

    Coletas-Rebeldes

    OdpovědětVymazat
  5. jé, tak to je skvělá akce! možná jí využiji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, byla by škoda od nich za ty ceny aspoň něco nevyzkoušet :)

      Vymazat
  6. Super tip, o tom jsem vůbec nevěděla:)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Málem jsem si taky nevšimla, ještě že je mám na tom Facebooku. :)
      Ale přišlo mi, že to moc nepřipomínají a lehce by se to dalo přehlédnout, tak jsem to prostě musela sdílet :)

      Vymazat
  7. libi se mi, ze informujes o ceskych znackach, ktere zna malokdo. jen tak dal :) protoze vetsina ceskych blogerek spi... (nektery link si s dovolenim pujcim)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona Dr. Hauschka není přímo česká značka, pouze firma Smetana má výhradní zastoupení pro ČR. Jinak je německá, ale musím souhlasit že o ní vidím zmínky málokde. A to je škoda, protože právě taková kvalitní, přírodní a zároveň voňavá kosmetika je nej. :)
      A odkazy klidně sdílej, sama jsem si taky nemohla pomoct a musela jsem o akci prostě dát vědět. :)

      Vymazat
  8. Great post, I love DR Hauschka products.

    xxoo

    conmuchoroll0

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. No jak co.. Přípravky třeba z 300 na 150Kč mi přijdou hodně levné, to už dáš za nějakou drogérkovou nekvalitní kosmetiku (a tohle je přece jen kvalitní přírodní kosmetika). A ty testovací sady taky vyjdou kolem těch 150Kč, což je super pokud toho chceš vyzkoušet co nejvíce, nebo si udělat výbavu miniaturek na cesty. :)

      Vymazat