sobota 28. září 2013

Yves Rocher krémové oční stíny

Co se týče krémových očních stínů, tak jsem jim až doteď moc na chuť nepřišla.. Většina z těch co jsem vyzkoušela totiž steče do záhybu víčka, při doteku se rozmazává a celkově moc dlouho nevydrží. Navíc ten "mazlavý" pocit.. brr.
Ale když mi přišel balíček od Yves Rocher s jejich voděodolnými krémovými stíny s výdrží až 12 hodin, hned mě napadlo, že tohle bude asi něco jiného.. A tak jsem se hned pustila do testování. :)


  • NANÁŠENÍ chce hlavně u tohoto tmavého odstínu trpělivost, rovoměrné rozetření a hlavně chvíli počkat než stín zaschne!! Jinak se Vám v záhybu víčka setře. Ale pokud jej necháte chvilku zaschnout, už s ním nic nepohne. :)
  • APLIKÁTOR je na stíny dostačující, ale pokud byste chtěly malovat linky, budete si muset vzít na pomoc tenčí štěteček.
  • POCIT na víčku je spíše jako u tekutých linek, po zaschnutí je nevnímám.
  • VÝDRŽ A VODĚODOLNOST je opravdu neskutečná! Když jsem se snažila stíny umýt vodou, žádná reakce.. Dokonce ani když jsem přidala stírání prsty. Prostě jakmile stíny zaschnou, tak se opravdu nemusíte bát, že byste si je omylem rozmazaly. :) I po téměř celodenním nošení stíny pořád drží a jsou pořád stejně výrazné.. Akorát jsou po pár hodinách méně lesklé.
  • ODLÍČENÍ je o něco těžší než u ostatních stínů. Musíte oči odličovačem masírovat než stíny dostanete dolů, ale opět se nikde nerozmazávají, takže se černé fleky po celém obličeji nekonaly. :)
  • BARVA PRUNE (=švestková) je skoro až do černa, s fialovými odlesky. Podle mě je super na extravagantní líčení, nebo třeba jen na oční linky. Každopádně na běžné denní líčení by se hodily spíše jemnější odstíny těchto stínů, například tělová Nude barvička, Mauve nebo světle modrá. Naopak mezi dalšími výraznějšími barvami vyniká odstín Turquoise, což je výrazně tyrkysová. 
vlevo bez blesku (skutečná barva na slabějším světle),
vpravo s bleskem (fialový odlesk)
použití jako linky, stíny
Celkově bych stíny přirovnala spíše k tekutým očním linkám, až na jejich množství a aplikátor. Jsou neskutečně výrazné, lesklé a jakmile zaschnou, vydrží celý den - dokonce i mnutí očí, sprchu a snad cokoliv na co si vzpomenete (až na odličovač). :)

A co Vy? Máte s těmito nebo podobnými stíny zkušenosti?

8 komentářů:

  1. Zatím zkušenosti žádné, ale já sama bych je spíš používala jako linky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, tenhle odstín určitě :) Taky to tak plánuju :P

      Vymazat
  2. Jako stíny bych je teda používat nedoporučila...Nic ve zlým:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako že s nimi máš zkušenost? Nebo myslíš podle tohoto článku? Protože tenhle odstín bych taky jako stíny nedoporučila, ale určitě se budou hodit třeba na extravagantní focení :) Ale sama bych si koupila spíš barvičku Nude, která musí být podle mě na stíny úžasná :)

      Vymazat
  3. Hledám teď nějaké "odolné" produkty na líčení na plesy a pokud drží tak pěkně, jak říkáš, nejspíš je zkusím! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. No ty jsou vážně brutální :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, ta barva je fakt síla :D Ale jak jsme koukaly na ty světlé, tak to musí být super..

      Vymazat
  5. Já jsem spíš na světlejší stíny a zatím jsem měla k dekorativce od YR spíš nedůvěrů, ale vypadají fakt skvěle. Asi se skočím na ty světlé podívat :-)
    Beauty District

    OdpovědětVymazat