čtvrtek 12. září 2013

Náhrdelníky Ebay

Protože se mi zalíbil výrazný peříčkový náhrdelník, který jsem vyhrála v giveaway, začala jsem prohledávat Ebay abych našla další barvy, nebo další podobné náhrdelníky.. A našla jsem tam tolik zajímavých věcí, že se s Vámi o ně musím podělit. :)
(Každý obrázek funguje jako odkaz na náhrdelník)

  • Jako první jsem našla svůj náhrdelník v několika dalších barvičkách a nejspíše si pořídím ještě tuhle výraznou růžovou :)

  • Zlatý ostnatý náhrdelník:

  • Neonový náhrdelník se střapci:
     
  • Další neonové:


  • A ještě pár dalších:



A co Vy? Líbí se Vám taky výrazné náhrdelníky, nebo raději zůstáváte u jednoduchých řetízků? :)

7 komentářů:

  1. ty neonové mám, kromě č.2, všechny a jsou fajn, nosím k černým a šedým oufitům. A jeden mě vyšel vždycky tak na 40Kč. Ebay je král šperků :-) Akorát ty peříčkoé mi přišly polámané a zničené:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, tak to umíš dobře hledat :) Sama taky prohledávám aukce a doufám, že se mi nějaké podaří vyhrát takhle levně :) Akorát ty peříčkové se teda teď trošku bojím objednat :P

      Vymazat
  2. Taká škoda že neviem objednávať z ebay :( Pekné sú ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem poprvé viděla jak levné tam všechno je, hoodně rychle jsem se to naučila :D Třeba to taky zkus, stačí mít možnost platby kartou přes internet..

      Vymazat
  3. nej je ten peříčkový a pak ten perlový <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, ten perlový si umím dost dobře představit třeba k nějakým jednoduchým "malým černým" šatům :) To musí vypadat luxusně :))

      Vymazat