pátek 13. září 2013

Fashion House

Nedávno mě oslovili z e-shopu www.fashionhouse.cz se zájmem o spolupráci.. A když jsem zjistila, že mají plno hezkých věciček za rozumné zahraniční ceny a navíc se u nich neplatí poštovné, hned jsem souhlasila. :) Navíc se mi moc líbí jejich FB stránka Fashion House, kde kromě novinek a akcí majitelka přidává taky fotky různých outfitů a dalších módních inspirací. :)

V obchůdku najdete hlavně ty nejmodernější kousky oblečení, doplňky a kosmetiku, obuv i kategorii pro děti.
Dokonce jsem u nich našla černé ocvočkované šaty, jaké jsem si jednou vyhlídla v New Yorkeru, ale kvůli přehnané ceně (myslím kolem 1000Kč) jsem je nakonec oželela.. Tady stojí 595Kč. :3


Celkově mají moc povedený výběr co se týče šatů - třeba elegantní béžové peplum šaty, šifónové šaty v různých barvách nebo retro pruhované šaty.

A protože mě konečně taky chytil trend peplum, musím uznat, že jejich květované peplum topy za 350Kč jsou taky docela síla. :) No a kvůli konci prázdnin a začátku školy se vyjímečně dívám i na sáčka. :P


Jooo a málem jsem zapomněla na věc, na kterou jsem zírala asi 5minut s otevřenou pusou. Neskutečně retro Pin-up plavky. :D Zajímalo by mě, jestli je tady někdo z Vás tak odvážný, že by si je vzal třeba k moři?? :P

Ještě pár informací k samotnému obchůdku:
  • dodání bez poštovného
  • dárek ke každé objednávce zdarma (náramky, náušnice, ale i trička, hodinky..)
  • skvělá komunikace
  • dodání většinou 7-10 dní 
  • novinky, akce a módní inspirace na FB stránce Fashion House
  • přehledný e-shop www.fashionhouse.cz 
  • detailní reálné fotky oblečení

!!! Kód na SLEVU 5%: "karolinablog" !!! 

A jak se tenhle e-shop líbí Vám? :)

8 komentářů:

  1. Ty lososový šaty vypadají moc hezky!

    OdpovědětVymazat
  2. Podobné plavky nosím, líbí se mi to. Tyhle ale moc ne, moc postavě nelichotí a na fotce to vypadá, že se vytažením látka moc roztahuje na zadku. Mám ale tenhle trend moc ráda, dělá to pěkná prsiska a kdo má postavu přesýpacích hodin jak já, tak mu sednou i celkové pin up plavky. Vloni jsem jiné nenosila. Letos jsem byla celé léto narvaná v neoprenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, na prkno by ty plavky asi nebyl nejlepší nápad :D Ale zajímalo by mě, jaké jsi teda předtím nosila.. Pin up mám totiž taky moc ráda, ale podle mě to málokdy dělá hezkou postavu, spíš už je ten střih takový babičkovský. :P

      Vymazat
  3. Opravdu úžasné oblečení!:) Moc se mi lbí ty černé asymetrické šatky!

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  4. Ty kousky co jsi tu vybrala jsou krásné! A ty retro plavky jsou super, ale asi bych na ně odvahu neměla.

    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já upřímně asi taky ne :P Jen tak na nějaké to tématické pin-up focení, to bych z nich byla nadšená a fotky by byly úžasné :)

      Vymazat
  5. majú naozaj krásne kúsky!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné kousky oblečení! :-) Já módu miluju a dost se jí věnuji. Nakupování je pro mne úplná vášeň a určitý způsob odreagování a vyčištění hlavy. Baví mě si k sobě skládat různé kousky oblečení a vytvářet outfity. Teď mám před sebou ale náročnější úkol, musím sehnat nějaké pracovní oděvy, takové ty ochranné, pro práci na zahradu apod.

    OdpovědětVymazat