středa 18. září 2013

Balíček z Fashion House

Jupíí, konečně mi přišel balíček z e-shopu www.fashionhouse.cz (český obchůdek v Thajsku bez poštovného) a mám toho hodně co Vám ukázat. :)
Sice to nejdříve vypadalo, že se k rozbalování nedostanu - vybila se mi baterka ve foťáku a balíček mezitím zalehl náš kocourek.. ale nakonec jsem ho obelhala tím, že jsem mu vzala obsah balíčku a obal jsem mu nechala, ať se má taky z čeho radovat. :P


Balíček mi přišel přesně za 11 dní po odeslání (až z Thajska), všechny věcičky jsou kvalitní, z příjemného materiálu a vypadají přesně jako na fotkách v e-shopu. :)


Když jsem balíček otevřela, nestačila jsem koukat (a rodiče se nestačili divit co zase dělám za povyk). :P
Přišel mi nádherný bílý peplum top, tyrkysové tílko s potiskem, náušničky jako ukázka dárku k nákupu (v roztomilém vlastnoručně vyráběném balíčku) a pak ještě neskutečné překvapení od majitelky Fashion House v podobě jahodových Pocky tyčinek a grilované řasy. ^-^


Musím uznat, že v obchůdku se mi neskutečně trefili do vkusu a všechny věci jsem si hned zamilovala. :)




Tílko je moc příjemné, lehké a prodyšné a hlavně mi připomíná léto a prázdniny. :) Už se v něm vidím tak za měsíc, až budu po operaci očí chodit se slunečními brýlemi a v tomhle tílku.. To bude dokonalá podzimní kombinace. :D



A tenhle bílý peplum top s perličkami a kamínky jsem si úplně zamilovala. :3 Kromě toho jak je nádherný, má plno dalších plus.. Tak například kvalita a materiál:  Horní část je složena ze 2 vrstev - vrchní látka je těžká, pevná a vypadá luxusně, spodní vrstva je hladká a příjemná. Navíc spodní volánková část je taky z těžkého materiálu, takže se nemusím bát že mi povlaje ve větru. :)


Neonově oranžové náušničky, které můžete dostat jako jeden z možných dárků k menšímu nákupu.. Dárečky se totiž vybírají podle toho jak velký nákup uděláte - od náramků a náušnic až po trička, hodinky a plno dalších věcí. :)

Nakonec ještě připomínám povedenou FB stránku Fashion House a slevový kód:

!!! Kód na SLEVU 5%: "karolinablog" !!! 

14 komentářů:

  1. Woow, objednala sis super věci a ta čičina je dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  2. Ten peplum top je naprosto famózní a ty náušnice k tomu jdou skvěle

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, peplum topů je tam víc krásných.. Snad brzy nafotím i na sobě :)

      Vymazat
  3. Krásné věci, musím se tam podívat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné veci a nádherna mačička ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je miluju,, jak ty věcičky, tak našeho kocourka. I když mě pěkně našval, když mi chtěl roztrhat celý ten úžasný balíček :D

      Vymazat
  5. Krásné věci :-) nejspíš si taky něco objednám :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Aw, máš úžasného kocoura! Ten peplum top je perfektní, už se těším na outfity s ním :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) A snad se outfity podaří nafotit.. největší problém je u mě sehnat "fotografa" nebo místo k samofocení :P

      Vymazat
  7. Tak o téhle stránce jsem ani nevěděla. Každopádně škoda, že je "jen" fashion a nejsou v ní právě ty jídélka :D mmm :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, to by se mi taky líbilo, mohli by rozšířit sortiment :D :D

      Vymazat
    2. Znovu jsem dnes koukala na článek a je opravdu povedený. Moc děkujeme. A pro slečny, co by měli zájem o asijské pochoutky - kontaktujte mě na info@fashionhouse.cz a my Vam radi pribalime neco podobneho:).

      Vymazat