pátek 9. srpna 2013

Zdenka Formánková fotografie

Poslední dobou sice mám pořád o čem psát, ale nějak není čas.. :(  Zato si užívám své letní brigády na aquaparku, takže asi poprvé v životě budu opravdu opálená. :P

Ale abych na blogu nebyla úplně neaktivní, napadlo mě založit něco jako novou kategorii příspěvků - fotografie od těch nejmilejších fotografů jaké jsem poznala a kteří si se mnou jen tak pro zábavu nafotili nějaké ty fotky. :) Focení mě totiž neskutečně baví a tak pořád vyhledávám ty, kteří focení nemají jen jako vydělávání peněz, ale spíše jako zábavu.. Většina z nich se koukne na Vaše fotky a když se jim zalíbíte, máte focení zadarmo. Obohatí si tím tak své portfolio a vy zase máte čím se chlubit známým. :D Téhle formě spolupráce se říká TFP (time for prints). Někteří fotografové si dokonce focením nevydělávají vůbec a všechny fotí jen tak po radost.

Už dříve jsem Vám představila fotografku, vizážistku a modelku Ninu v článku Tea party fotografie a dneska Vám chci ukázat své fotky od další Pražské fotografky, té úplně nejmilejší a nejpohodovější slečny - Zdenky Formánkové. :)



Focení se Zdenkou byl pro mě krásně strávený den a jako bonus jsem dostala tyhle kouzelné fotky. :) Zdenka má podle mě super nápady, každou fotku dokáže udělat neobyčejnou a naprosto jinou než ostatní.. Je to taková photoshopová víla s neskutečnou fantazií. :)
Kromě toho je opravdu neskutečně milá a příjemná, je s ní zábava a díky jejímu neustálému obdivování Vám ještě stoupne sebevědomí. :D


Na její další kouzelné fotografie se můžete kouknout na FB stránku Zdenka Formánková - Photographer a pokud si je zamilujete stejně jako já, zkuste jí napsat a pak už jen hurá do Prahy. :) Já se za ní určitě taky ještě stavím a za ty fotečky jí musím koupit nějaké dobré pití. :P




7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkujii, Zdenka je moc šikovná a ty oči udělala opravdu krásně :)

      Vymazat
  2. Fotky jsou skutečně nádherné - moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Na tak pohádkových fotkách to musí slušet úplně každému :P

      Vymazat
  3. Ty photoshopové věci jsou fajn (narážím na první fotky), ale ta poslední ...no wauuuu :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta "historická"? :) Na tu jsem si připravovala nejdéle outfit a dokonce jsem si pořídila bonnet, ale přijde mi, že tam jde docela málo vidět :P

      Vymazat