neděle 11. srpna 2013

Zámecké focení - Martin Třetina

V červnu jsem byla pozvána na setkání amatérských fotografů a modelek na zámku Lednice. :) A protože focení je jeden z mých největších koníčků (spolu s poledance), nemohla jsem si tuhle příležitost focení v dobových kostýmech nechat ujít.. :P

Před začátkem akce jsem měla trošku obavy z toho, že všechny slečny budou mít s fotomodelingem větší zkušenosti než já, a tak se mnou nebude chtít nikdo fotit. Naštěstí jsem se už před akcí domluvila s tím nejšikovnějším fotografem - Martinem Třetinou a pak taky s Monikou Pasternákovou, s kterýma jsme jeli na akci společně.
Když jsme dojeli na místo, vybrala jsem si první kostým a už u mě stáli další fotografové s prosbou o focení s nimi. :) Nakonec jsem si akci skvěle užila, poznala jsem plno super lidiček a mám obrovské množství nádherných fotek.. :3

Moje úplně nejoblíbenější jsou od fotografa Martina Třetiny. Jeho fotografie mi připadají spíše jako obrazy a skoro se na nich ani nepoznávám. :P


Pokud si jeho styl oblíbíte tak jako já, můžete kouknout na jeho FB profil Martin Třetina a třeba si taky domluvit nějaké to focení. :) Sama bych s ním mohla fotit v každé volné chvilce, protože je to člověk, který si focení užívá a každému svému nápadu dokáže vdechnout jedinečné kouzlo. :)


Zajímalo by mě, jestli se Vám příspěvky s fotkami různých fotografů líbí, chcete jich někdy využít, nebo jsou tady spíše zbytečné? :P



14 komentářů:

  1. Ty dvě fotky s tím cylindrem jsou báječné...!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujemee :) A koukám, že cilindr se dost líbí, přitom moje nejoblíbenější jsou ty bez cilindru :D

      Vymazat
  2. Ta poslední fotka je naprosto skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) Měli jsme tam asistenci při dělání "větru" v závoji :D

      Vymazat
  3. Moc pěkné fotky, strašně se mi líbí ta poslední!
    tinyinworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ty šaty ti moc sluší, vypadáš jako z pohádky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Kostýmy jsou od Mii Zlulajdy: https://www.facebook.com/mia.zlulajda?fref=ts

      Vymazat
  5. Ty jo, Photoshop až to bolí. :D Ale sluší ti to moc, povedly se. :)
    A nejvíc se mi líbí ta první fotka, vypadá jako na první stranu nějaké fantasy knihy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, konečně někdo komu se líbí jedna z mých nejoblíbenějších bez cilindru :D
      A děkujeme za chválu.. photoshop, fantasy, gothic atd jsou Martinovy přednosti :P

      Vymazat
  6. wow! *___* to je naprosto nádherné!

    OdpovědětVymazat
  7. Jako postava z Merlina od BBC, moc se mi ty fotky líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj,vypadá to tak historicky:P Děkujeme za chválu :)

      Vymazat