pondělí 22. července 2013

řasenka Mega effects od Avonu

Po chvilce odmlčení konečně zase začínám přidávat články.. A hned první je o novince od Avonu - řasence Mega effects, kterou jsem dostala k otestování. :) Podle Avonu jde o revoluci ve světě řasenek, tedy o novinku, jakou jste ještě neviděly. :)

Na řasence se pracovalo 6 let a umožní Vám dostat se k řasám z 12 různých úhlů, má ohýbatelnou rukojeť, intenzivní černou barvu a snadno se aplikuje. Tedy alespoň podle internetových stránek avoncosmetics.cz a FB stránek Avon Česká republika. Ale to byste si mohly přečíst kdekoliv, takže přidávám svůj vlastní názor. :)


Už podle obalu zjistíte, že tahle řasenka je opravdu tak nějak jiná.. Když ji otevřete, vypadá spíše jako nanuk na špejli. :D Abyste vytáhly aplikátor, musíte s úchytem trošku zakývat - pak se řasenka uvolní a můžete ji vytáhnout.
ŠTĚTEČEK je silikonový, ale přitom dost hustý, se štětinkami kolem dokola. Navíc má tvar U (kraje kartáčku jsou delší než střed).
RUKOJEŤ je ohýbatelná do několika poloh a díky vroubkování nevyklouzává z ruky.
OBSAH je 9ml, takže naprosto stejný jako většina klasických řasenek.
(Doma mám např. jednu řasenku 6,5ml a další 9ml.. Jen tak pro srovnání.) :)

 A teď to nejdůležitější - jak se s řasenkou vůbec pracuje a co dovede? :)

VÝHODY:

  • Aplikace je až příliš jednoduchá - díky "U" tvaru kraje řasenky bez problémů zachytí řasy u koutků oka. Řasenka se nemusí naklánět a tak je mnohem lehčí si nalíčit i levé oko. (Musím se přiznat, že u klasické řasenky si semtam při pokusech nalíčit všechny řasy zabarvím víčko nebo nos) :D
  • Nevím jestli je to těmi štětinkami kolem dokola, ale řasy jsou krásně natočené směrem nahoru - takhle je natočit se mi zatím povedlo jen s pomocí kleštiček na řasy.
  • Rukojeť se dobře drží, nevyklouzává a protože je placatá, tak se ani nevytáčí. (Ale to že je ohýbatelná mi přijde zbytečné.)
  • Silikonové kartáčky sice v lásce nemám (většinou nejsou moc husté a tak slepují řasy), ale tenhle řasy neslepuje.
  • Je docela odolná a rychleschnoucí, neobtiskuje se na víčka.

NEVÝHODY:
  • Když Vám na kartáčku při vysunutí zůstane více barvy, nedá se otřít o okraj jako u klasické řasenky. Takže když naberete moc barvy, musíte řasenkou pročesávat řasy dokud přebytečnou barvu nevyčešete. Naštěstí barva řasy neslepuje a tak to není moc velký problém.. Jediné co to může způsobit je rychlejší vypotřebování řasenky.
  • Není ve voděodolné variantě, což bych v létě u vody uvítala. :D

FOTO: Na prvních 2 fotografiích jedna vrstva řasenky, na 3. fotografii dvě vrstvy. :)

Ještě do 24.7. můžete na FB stránkách Avon Česká republika soutěžit o řasenku zdarma k otestování, pak bude k sehnání v katalogu Avon 12/2013.
Pozn.: Když nakoupíte v současném katalogu 11/2013 za 300Kč, tak budete mít možnost řasenku koupit jen za 129Kč.

Přijde Vám tahle řasenka zajímavá, zdokonalená, nebo třeba úplně zbytečná? :) A najde se někdo další, kdo už řasenku taky otestoval? :)

11 komentářů:

  1. Připadá mi zajímavá. (A taky mi přijde zajímavé, že přestože jsem dcera Avonlady, ještě jsem o ní neslyšela :D)
    Dle tvého review se zdá, že se trefili s tvarem, ale spoustu věcí by to chtělo ještě vychytat. No, zatím zůstávám u klasických řasenek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to se divím že jsi o ní neslyšela.. Já ji viděla v minulém katalogu spolu s odkazem na FB Avonu a s informacemi o tom, že je možné ji dostat zdarma k testování. :)

      Vymazat
    2. Musím se přiznat, že teď Avon poněkud zanedbávám ve prospěch korejské kosmetiky, momentálně mám na cestě tři balíčky například O:)

      Vymazat
    3. Jé, tak to se nedivím, o korejské kosmetice slyším jen chválu. :) Já si ale z Avonu běžně kupuju pár odzkoušených věciček - teď to třeba byla tužka na obočí. :D

      Vymazat
    4. Dovoluji si vstoupit do diskuze....Mě osobně uchvacuje, jak jsou všichni "hotoví" z toho, že tohle je průlomová řasenka a Avon ji snad vymyslel a tuším, že právě v korejské kosmetice jsem už takovouto řasenku (podélnou s netypickým kartáčkem) viděla už před několika měsíci.

      Vymazat
    5. Tak to bude asi výmysl, že na ní Avon pracoval 6 let :D
      Jinak k asijské kosmetice jsem se zatím nedostala a aspoň v ČR je tohle asi první taková řasenka, takže mám z ní stejně radost :)

      Vymazat
  2. Taky ji testuji a příjemně mě překvapila! Naprosto souhlasím s tvou recenzí, taky vidím jako jediné mínus, že u nové řasenky je problém s přebytečnou barvou na kartáčku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, s takovou nám brzy dojde, když zůstane na kartáčku dvakrát tolik barvy než bychom potřebovaly. :P

      Vymazat
  3. Príde mi zaujímavá no čítala som na ňu všelijaké recenzie...myslím si však že mne by sa páčila, rovnako ako tebe...škoda toho otierania, to nemám rada keď musím "kefovať" veľa farby :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to zajímavě, i když mi přijde, že moc nezahušťuje a neprodlužuje... Ten tvar vypadá dobře, i když bych se bála, že bych si tím mohla šmrncnout o nos nebo koutky... Teď jsem si koupila jednu klasickou v drogérii v Japonsku cca za 250 Kč a ta teda udělá doslova efekt umělých řas a ani po celém dnu neopadává (ale pekelně špatně se dostává dolů =D), tak přemýšlím, jestli se tady nepředzásobit dopředu, ačkoliv teda asi ne na moc dlouho, když jsem to udělala posledně, většina zásob mi vyschla, než jsem je vůbec otevřela. >.<

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím prodloužením to jen tak vypadá - opravdu hezky řasy natočí, takže ve skutečnosti vypadají docela dlouhé. Ale zahušťuje jen o něco lépe než ostatní řasenky se silikonovými kartáčky - já více ocením hustý štětinový kartáček.
      A že by sis s ní šmrncla o nos nebo o koutky se bát nemusíš, právě že se s ní zachází dobře a k nosu ji vůbec přibližovat ani nijak naklánět nemusíš - v tom vidím spíš výhodu oprati běžným řasenkám. :)
      A tu japonskou řasenku jenom tiše závidím :D

      Vymazat