pondělí 3. června 2013

Rtěnka Mary Kay True Dimensions

Konečně se Vám můžu pochlubit svou výhrou na serveru Blogerky.cz za měsíc duben - rtěnkou Mary Kay True Dimensions.

Na stránkách Blogerky.cz totiž každý měsíc vyhrají 3 autorky s nejvyšším počtem bodů předem danou cenu. V dubnu poskytla tuto cenu Mary Kay a tak jsem si soutěž nemohla nechat ujít.. Protože jsem měla dostatek volného času, tak jsem každý den přispívala s novými články a nakonec se mi podařilo umístit se na 3. místě. Jupííí :)


Když mi na konci května konečně přišla slibovaná výhra, nemohla jsem se jí nabažit.. V Mary Kay vybrali opravdu krásný a univerzální odstín "Natural Beauté". Kupodivu žádný podobný odstín nemám (nejbližší barvu mám asi cappuccino) ale zrovna jsem něco podobného sháněla. Často totiž vídám tyto odstíny na fotografiích, kdy si říkám jak je možné že rty modelek vypadají tak krásně a přitom skoro jako by nebyly nalíčené.. No tak konečně jsem na to kápla. :)


Kromě úžasné barvy se mi na rtěnce neskutečně líbí designový obal.  Víčko je průhledné, takže přes něj rovnou poznáte barvu rtěnky, ale co je nejzajímavější je styl otevírání.. Chvilku mi trvalo, než jsem na něj přišla, ale neskutečně mě takové maličkosti baví. :) Rtěnku musíte totiž nejdříve zvrchu zamáčknout (což ji z obalu vytlačí) a poté vytáhnout zespodu. :P V tomhle jsem jako malá a tak jsem si nejdříve s rtěnkou asi 5minut hrála, otvírala, zavírala a pak se teprve pustila do testování. :)

Po nanesení mě taky čekalo příjemné překvapení. Rtěnka je neskutečně pečující a hydratační, dokonce ji musím v tomto směru postavit na první místo - i před můj milovaný pečující soudek/balzám z Oriflame. Zajímavé je také to, že i když se na ni podíváte, vypadá jakoby byla mokrá - jsou na ní viditelné kapičky.

Co se týče nanášení, tak je rtěnka celkem měkká - ne, že by se rozpadala, ale okraje se s ní moc hezky nedaří namalovat. Proto je daleko lepší ji nanášet štětečkem, pak je to úplná dokonalost.

Na další odstíny se koukněte na oficiální stránky Mary Kay.. Některé jsou nenápadné, jiné opravdu výrazné a zatím jsem na všechny slyšela jen chválu. :)

PS: Pokud se Vám líbí další maličkosti na fotkách, tak kromě náhrdelníku ze swapu a červeného  laku na nehty tam můžete najít krabičku a mini budíček z obchůdku Nanu Nana, které jsem dostala od sestřičky na Vánoce.. Tyhle maličkosti prostě miluju. <3

20 komentářů:

  1. Ten odstín podle popisu zní super, asi jí také potřebuju:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odstín je opravdu úžasný, rtěnku si beru hned na další focení na kterém mi opravdu záleží a bude se skvěle hodit :) Bude to zrovna u fotografa jehož vizážistka taky líčí přesně touto barvou :P

      Vymazat
  2. :) Krasne vecičky si vyhrala ! :)



    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc gratuluju ke třetímu místu! :) Odstín rtěnky vypadá opravdu moc krásně~

    OdpovědětVymazat
  4. a já byla první a výhra pořád nikde :( ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já už jsem je pak začala uhánět.. Psala jsem snad 5 mailů, posílala jim adresu.. Nakonec napsali že adresy už odeslali Mary Kay a chvíli na to mi rtěnka přišla.. Už je to nějaký ten týden, tak jim raději taky napiš :)
      Myslím že kdybych je tak nebombardovala zprávama tak ji taky nemám :P

      Vymazat
    2. to je teda zodpovědnost z jejich strany...:/
      tak já jim taky napíšu, děkuju :)

      Vymazat
    3. No já jsem podle jejich přístupu ani nečekala že rtěnku dostanu, už jsem na ně začínala být hnusná (tím myslím portál blogerky.. naopak s Mary Kay vše úplně ok) :P

      Vymazat
  5. ten odstím je prostě dokonalý!!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo to gratuluju, určitě si měla velkou radost. Výhru ti moc přeju.

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, gratuluju k výhře. :) Ta rtěnka vypadá fakt dobře - hezký přirozený odstín a ještě se zdá, že vážně nebude vysušovat. :) Já mám asi nejradši rtěnky od Oriflame a z těch dražších od YSL, jednou jsem si neprozřetelně koupila rtěnku od Sisley a ta vysušuje strašně TT___TT.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jsem se s takhle skvěle hydratační rtěnkou setkala poprvé.. Akorát se to dá srovnat s Maybelline Watershine, ta je taky jakoby vodová a skvěle hydratuje :) O Sisley jsem zatím ani neslyšela a Oriflame moc v lásce nemám..

      Vymazat
  8. gratulace:) je to pěkná barva, tu bych sebála nosit i já-nertěnková:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii :) A podle Tvého blogu bych teda neřekla že se bojíš výraznějších rtěnek :)

      Vymazat
  9. Krásná barva! Já mám značku MK ráda)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já takyy, všechno od nich je tak krásně hydratační a zjemňující :)

      Vymazat