pondělí 10. června 2013

Dáreček od Dr. Hauschka - Probuďte svou krásu

Pokud jste se zúčastnily poslední kosmetické giveaway Dr. Hauschka a staly se tak jejich fanynkami na facebooku, tak jste si určitě všimly velkého množství jejich povedených soutěží..
Do jedné z nich jsem se také zapojila a nakonec nás všechny v Dr. Hauschka mile potěšili tím, že každému účastníkovi zdarma zaslali knížku Probuďte svou krásu. :)


Z knížky mám neskutečnou radost a hned když jsem ji poprvé prolistovala, tak jsem si ji zamilovala. V e-shopu yiniyang stojí knížka 525Kč a je opravdu povedená. 

Nejvíce se mi líbí návody na domácí pleťové masky, přípravky na akné, popis účinků různých rostlin na pleť a hlavně část věnovaná obličejové gymnastice. :) Kromě toho jsou v knížce např. popsány různé důležité kosmetické úkony, ale také programy pro relaxaci, krásu a duševní pohodu. V poslední části je velké množství receptů pro zdravou a krásnou pleť.


V dnešní době mám vždycky neskutečnou radost když se setkám s milým přístupem nějaké firmy ke svým zákazníkům. A přesně v tomhle je Dr. Hauschka absolutní jedničkou! :) Například zrovna teď probíhá na jejich facebookových stránkách "empties giveaway", kdy zákazníci posílají fotky prázdných obalů jejich kosmetiky a každý týden vyberou ze zaslaných fotografií několik výherců nových produktů. :)

A co Vy, zúčastnili jste se soutěže také, nebo se chystáte na tu právě probíhající? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat