úterý 1. ledna 2013

sweet mint - čajová sešlost

V neděli jsme si zašly s kamarádkama z Votočvohoz do čajovny, takže jsem si konečně mohla vzít jeden z mých Vánočních dárečků - tílko mátové barvy.
Tahle barvička mě opravdu fascinovala, a to i přesto, že v ní každý vypadá tak trochu jako v pyžamu :)


Mezi doplňky nakonec zvítězily knírkové náušnice a dvojprsten z www.bornprettystore.com a knírkový náhrdelník:



V čajovně jsme si daly pistáciovou halvu (orientální cukrovinka), horkou čokoládu a mátový čaj.
Některé z nás si daly klasicky Tuareg (čaj, jehož základem je Nana máta) a já jsem poprvé vyzkoušela samotnou Nana mátu. No.. musím uznat, že Tuareg je přece jen sladší a proto příště zůstanu u něj. :)


S holkama jsme si taky vyměnily dárečky, protože jsme se od Vánoc neviděly.. Dostala jsem od Silvi dáreček na míru - 3 krásné mašličky do vlasů a od Sáry zdobený rámeček na fotky :)



Pro zajímavost ještě přidávám fotky doplňků, mezi kterýma jsem se pro tento outfit rozhodovala :)



Taky byste se rozhodly pro knírky (které jsou podle mě neskutečně roztomilé), pro romantický květinový náhrdelník, nebo byste se odhodlaly k obojku? :) 

4 komentáře: