úterý 18. prosince 2012

fuchsia madness

Konečně jsem si našla trochu času a přidávám fotografie svého outfitu na Fashion Crossroad..

Protože jsem měla fuchsiový den, tak jsem i na výstavě tíhla k téhle barvě a koupila jsem si růžového plexi netopýra, jak jste viděli v minulém příspěvku.


Využijte toho, že máme před sebou ještě další teplejší dny a vyražte si taky v punčochách, legínách, silonkách a dalších úžasných věcičkách, které v mrazu nevyužijete. :)


PS: Pod tílkem nosívám sukni, která ale nejde vidět.. Je to pro lepší pocit, že nemám jen tílko a silonky a nic mi nebude vykukovat.. :D

.. zjistila jsem, že náš letáček Poledance studia Motýlek je nesmírně fotogenický :D
..Jak jsem se měla na výstavě jste si mohli přečíst v minulém příspěvku. Pobyla jsem tam asi jen hodinu a spěchala jsem na Vánoční lekci Poledance v našem studiu, kde jsem si předělala make-up, vzala svůj Vánoční set a hodinu a půl jsme s holkama znesvěcovaly koledy. :D


tílko H&M, silonky z Votočvohoz, náramky z Aukra
+  pod tílkem nosím ještě černou sukni, která ale nejde vidět :)

Ven jsem si vzala ještě svetr, fialový šátek, černý kabát, čepici a rukavice.
Pokud se ale bojíte, že by Vám v něčem podobném byla zima, vezměte si pletené návleky na nohy, nebo nadkolenky. Obojí vypadá úžasně, krásně zahřeje a jednoduše se v místnosti sundá. :)

detail náramku a nehtů, které můžete najít taky v příspěvku Barbie is a bitch!

Mějte se krásně! :)

Nicca


2 komentáře:

  1. Ty punčocháče jsou krásné! Já jsem teď v Německu ulovila světlejší růžové po 2 E. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,, no tos dobře koupila :) Mi zase pořád spolužačky básní o nákupech v Anglii - zimní kabát v přepočtu za 300,- a podobně :D

      Vymazat