středa 14. listopadu 2012

Tyrkys

Protože jsem už nějakou dobu nebyla na žádné akci, přidávám zase obyčejný školní outfit, vylepšený vestičkou a přívěskem vlastní výroby. :) Našla jsem totiž doma zbytek dřevěných i barevných korálků, peříčka a plno dalších věciček a pustila jsem se do vyrábění.


DIY příspěvky tedy můžete čekat brzy ;)

A teď už k outfitu.. :)





Tílko GATE,  rifle Motor, vestička neznačková, kabelka z Egypta, přívěsek DIY, náramek, hodinky Quartz, boty Mixer


detail kabelky


 Na ven navíc šátek (dárek od kamarádky) a kabátek:

2 komentáře:

  1. Mně se teda dost líbí ty hodinky. Hlavně to, jak jsou takové hezky nenápadné. Přesně takový styl mám ráda. Možná i právě proto teď s oblibou na ruce nosím svůj fitness náramek. Líbí se mi na něm právě to jak je takový elegantní a zároveň nenápadný. Tak to mám ráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To, že ty fitness náramky jsou celkem elegantní je pravda, ale na mě je to možná až moc jednoduché. Já mám ráda na náramcích různé kamínky, korálky atd. Teď nedávno jsem například dostala takový moc pěkný náramek růženín a ten jsem si okamžitě oblíbila. Nosím ho prakticky pořád. :)

      Vymazat