pondělí 1. října 2012

gold in darkness

 



















Další slibovaný outfit je tady.. Tentokrát s úplně novými doplňky ve zlaté barvě.

Tílko a obojek mám ještě ze svého metalového období, kdy jsem nosila výhradně černou, ostnaté náramky a pyramidky jsem měla snad všude :) Měli jste tohle období taky? A jak dlouho trvalo? U mě pár let od konce základky přes střední. Skončilo teprve když si přítel začal stěžovat na bodání nárámků při chození za ruce :D

Někdy ale stejně dostanu chuť na něco takového, a tak vytáhnu tužku na oči, černé stíny, obojky a podobné věci a vyrazím v tom s přáteli ven.
Dnešní outfit je ale přece jenom elegantnější a více umírněný, hlavně díky doplňkům a obuvi :)

tílko AMISU (New Yorker), sukně Dimensione Danza, legíny, návleky Takko, boty Mixer, šátek, kabelka AVON, řetízek s křížem New Yorker, náramky H&M, kabát Orsay
 


zlatá gumička do vlasů z H&M
  

zajímavý detail








 





Obojek z černého opasku

1 komentář:

  1. Poměrně zajímavý, odvážný a především netypický outfit. Vlastně ale nemůžu říct, že by se mi nelíbil. Jen mi tam chybí nějaký doplněk. Možná by stačila menší kabelka se zlatými prvky, ta by s tím mohla leccos udělat. Ale jinak teda chválím líčení, to je fakt něco! Závidím, že to tak dobře umíte.

    OdpovědětVymazat